سه صرافی مطرح بیت کوین اس وی را از لیست حذف کردند

بعد از صرافی های بایننس و شیپ شیفت حالا صرافی کراکن هم بیت کوین اس وی (BSV) را از لیست ارز های مورد پشتیبانی حذف کرد.

صرافی سانفرانسیسکویی کراکن دیروز اعلام کرد که دیگر از BSV پشتیبانی نمی کند.

کراکن از 22 آپریل امکان شارژ BSV را غیر فعال و فقط تا 29 آپریل امکان ترید وجود خواهد داشت و در نهایت در 31 می امکان برداشت هم غیر فعال می شود.

این حرکت در ادامه بیانیه منتشر شده در روز دوشنبه توسط دو صرافی مطرح دیگر یعنی بایننس و شیپ شیفت انجام شد که در طی آن این دو صرافی BSV را از لیست ارز های خود حذف کردند.

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو توییت کرد که آقای Wright جامعه بیت کوین را با رفتار های شاکیانه اش از مردم، “مسوم” می کند چرا که مردم به این دلیل که او خود را سازنده بیت کوین و دارای نام مستعار ساتوشی ناکاموتو جا زده است، از او شاکی هستند.

البته کراکن پیش از این هم ضدیت خود با BSV را پیش از شروع این دعوا نشان داده بود.

در ماه دسامبر، در حین هاردفورک بیت کوین کش زمانی که به بیت کوین کش ABC و بیت کوین کش “Satoshi Vision” تقسیم شد، کمپانی ماینینگ فلوریدایی، United Investment Corp شکایتی را علیه گروهی از حامیانی که از نسخه ABC بیت کوین کش حمایت می کردند، شامل کراکن و مدیر عامل آن طرح کرد.

کراکن مبادله BSV را در ماه نوامبر فعال کرد.

دعوا از کجا شروع شد؟

موج از لیست خارج کردن BSV از جایی شروع شد که Wright فردی را که در توییتر با نام مستعار Hodlonaut که به عنوان شروع کننده Lightning Torch بیت کوین شناخته می شد، سرمایه گذار بیت کوین و سازنده پادکست McCormack را تهدید به شکایت کرد مگر این که آن ها به صورت عمومی Wright را به عنوان سازنده بیت کوین، ناکاماتو بشناسند.

علاوه بر شیپ شیفت، بایننس و اپلیکیشن رمزپایه Blockchain، SatoWallet، Phantasma Chain و Bittylicious روز دوشنبه اعلام کردند که آن ها پشتیبانی از BSV را متوقف می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments