تیم پشتیبانی

نحوه ارتباط با پشتیبانی بروکر ترید انجین

یکی از مهم ترین پارامتر ها زمانی که شما سیستمی را برای استفاده از خدمات انتخاب می کنید، نحوه ارتباط و برخورد پشتیبانان است. اگر یک سایت از پشتیبانی قوی برخوردار باشد که در اکثر ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات کاربران هستند، احتمالا می تواند موفق تر نیز باشد. از آنجایی که بروکر ترید انجین در میان ایرانیان بسیار پر طرفدار شده است و کاربران زیادی در خصوص نحوه تماس با پشتیبانی بروکر ترید انجین، سوالاتی را مطرح کرده بودند، در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

بروکر ترید انجین یک بروکر باینری آپشن است که به شما امکان تجارت باینری و کسب درآمد دلاری را می دهد. محیط این بروکر برای افراد مبتدی گزینه بسیار مناسبی است چرا که سعی شده بسیار ساده طراحی شود. از سوی دیگر تمامی ابزار ها و نمودار هایی که برای تحلیل بهتر به آن نیاز است، در خود جای داده است.

واریز و برداشت در ترید انجین به صورت اتوماتیک انجام می شود و کاربران می توانند در 24 ساعت شبانه روز سود خود را برداشت کرده و یا حساب خود را شارژ کنند. اما با تمامی این تفاصیل، بسیار پیش آمده است که کاربران نیاز داشته اند با پشتیبانی بروکر ترید انجین ارتباط برقرار کنند.

برای تماس با پشتیبانی ترید انجین بایستی در پنل کاربری خود به دنبال کلمه “Support” باشید. در تصویر زیر می توانید منو ساپورت ترید انجین را مشاهده کنید.

پشتیبانی ترید انجین

نکته مهم در خصوص پشتیبانان ترید انجین، تسلط آنان به زبان فارسی است. این بروکر خدمات پشتیبانی خود را با توجه به طبف وسیع کاربران، به زبان فارسی، عربی و اسپانیایی ارائه می دهد.

📌 استفاده از خدمات پشتیبانی بروکر ترید انجین در زبان های مختلف از جمله فارسی فراهم است.

برای ارتباط با بخش پشتیبانان ترید انجین در صفحه چت (مانند تصویر زیر) بایستی از عبارت “Persian Support” استفاده کنید.زمانی که شما در ابتدای چت خود کلمه Persian support را درج کنید، به طور مستقیم به بخش پشتیبانی فارسی متصل خواهید شد.

چت ترید انجین

علاوه بر چت فارسی، در صورت بروز خطا می توانید مانند تصویر بالا بر روی گزینه “attach” کلیک کنید و اسکرین شات خطای دریافت شده و یا هر فایل ضروری دیگر را ضمیمه کنید.

خاطر نشان می کند، تیم تولید محتوای پی98 همواره سعی می کند با ارائه مقالات متنوع، به سوالات متداول شما پاسخ دهد و کاربران محترم را از جدیدترین اخبار ها و رویداد ها مطلع سازد. با این حال در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر مرتبط با محتوای سایت پی98، کافیست در بخش دیدگاه ها، آنرا با ما در میان بگذارید تا به طور مفصل موضوع مورد نظر را بررسی کنیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments