دوج کوین در Gemini

صرافی بزرگ و شناخته شده Gemini، دوج کوین را به لیست خود اضافه کرد

صرافی شناخته شه Gemini دیروز اعلام کرد که در ادامه تغییر و تحولات DOGE، این رمز ارز را به لیست خود اضافه کرده است و هم اکنون این کوین در این صرافی قابل معامله می باشد.

این اعلامیه هجوم تعداد زیادی از سرمایه گذاران به این صرافی برای خرید دوج کوین را به همراه داشت. قیمت DOGE در 24 ساعت گذشته بیش از 46 درصد افزایش را شاهد بوده است.

با اعلام خبر این صرافی مستقر در شهر نیویورک، مبنی بر پشتیبانی از دوج کوین، قیمت این کوین باری دیگر به بالاترین رقم در تاریخ خود رسید.

در یک پست وبلاگ، صرافی جمینای اعلام کرد که از 4 مه (14 اردیبهشت) کاربران قادر خواهند بود دوج کوین را به حساب های خود اضافه کنند.

معامله DOGE در مقابل دلار آمریکا بر روی رابط برنامه نویسی این پلتفرم و برنامه های تریدرهای فعال، شروع خواهد شد. به دنبال یک عرضه موفق، جمینی معامله دوج کوین را بر روی برنامه های موبایل و وب، باز خواهد کرد.

علاوه بر دلار آمریکا، دوج کوین در مقابل چند ارز فیات دیگر نیز قابل معامله خواهد بود که این ارز ها شامل پوند، یورو، دلار کانادا، دلار استرالیا، دلار هنگ کنگ و سنگاپور می باشد.

صرافی Gemini این تصمیم خود را با توجه به سرعت بالای افزایش DOGE و البته احتمال کاهش ارزش آن به همان سرعت، توجیه کرد.

در ادامه، این صرافی گفت:

بله، دوج کوین یک میم کوین است، اما تمام پول نوعی میم می باشد و همه پول یک ایده و یک باور است. در طی تاریخ طولانی پول، در اکثر مواقع، پول آن چیزی بوده است که ما مردم بگوییم و به آن باور داشته باشیم.

از این به بعد DOGE در کنار 40 ارز دیجیتال دیگر که صرافی Gemini از آنها پشتیبانی می کند، قرار خواهد گرفت.

آغاز FOMO

با اعلام خبر پشتیبانی جمینای از دوج کوین و افزایش بیش از 46 درصد آن، می توان FOMO (ترس از دست دادن) را در بازار مشاهده کرد.

علیرغم جهش چشمگیری که دوج کوین از 0.42 به 0.61 دلار تجربه کرده است، بررسی تکنیکال آن خبر از مشکلاتی در مسیر می دهد.

شاخص (TD) یا Tom DeMark در حال حاضر سیگنال های فروش را به شکل چندین فیتیله شمع سبز رنگ در هردو نمودار روزانه و 12 ساعته نشان می دهد. تشکیلات نزولی، یک اصلاح با فتیله شمع یک به چهار، قبل از ادامه روند صعودی را پیش بینی می کند.

قیمت دوج کوین در TradingView
نمودار دوج کوین/تتر. منبع: TradingView

با در نظر داشتن این موضوع، کاربران فعال در بازار DOGE باید یک استراتژی قوی برای مدیریت ریسک را پیاده سازی کنند. با این که این آلتکوین هنوز فضای زیادی برای رشد دارد، اما کسانی که قبل تر به خرید این ارز پرداختند، به نظر در حال جمع آوری سود خود می باشند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments