پرونده ی حقوقی ریپل هم چنان ادامه خواهد داشت

وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ادعا میکند که آژانس از پرونده قضایی علیه ریپل دست بر نمیدارد

 لیندا ژنگ استاد حقوق شهر جورج تاون ، که از سال 2008 تا 2009 بخشی از بخش تجارت و بازارهای کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده را اداره می کرد ، به نشریه ROLL CALL گفت برای آن که آژانس از مبارزه قانونی خود با ارائه دهنده دفتر ریپل عقب نشینی کند دیگر دیر است .

سپس افزود :

“من فکر می کنم SEC دیگر این مسیر را پیش گرفته و در حال حاضر توجیهی برای منصرف شدن وجود ندارد. “

با این حال ، ژنگ از این واقعیت که آژانس پس از گذشت سالها از معرفی این محصول ،به تازگی  شرکت را به دادگاه کشانده و استدلال دفاع را برانگیخته است ، “سرافکنده” است. او معتقد است که این باعث می شود اعتبار آژانس نظارت آسیب ببیند.

وی همچنین اظهار داشت که رئیس سابق SEC ، جی كلیتون ، قبل از ترك آژانس ،به دادگاه کشاندن ریپل را به عنوان اقدام نهایی خود انجام داده و این تصمیم را سیاسی جلوه داده است.

در حالی که ریپل اعلام کرد که مذاکرات مربوط به حل و فصل  مشکلات خود را با دولت جدید امتحان می کند ، وکلای SEC آشکارا در حال پیشبرد دادخواست هستند و ادعا می کنند که ریپل از دارندگان ریپل (XRP) می خواهد که در ماجرای پرونده ی حقوقی مداخله کنند و از این رو موکلین معتقد اند که دارندگان ریپل آن ها را وادار می کنند که علیه شرکت اقدام کنند.

این دو طرف در حال حاضر درگیر منازعات بحث برانگیزی هستند. ریپل از دادگاه می خواهد كه از ارسال درخواست های تفاهم نامه SEC به نظارت کنندگان خارجی جلوگیری کند در حالی كه آژانس به دنبال ممانعت از دسترسی متهمان به كاركنان داخلی خود است.

در همین حال ، قاضی دادگستری به پیشنهاد SEC مبنی بر طرح یک گزارش مختصر مخالفت با طرح های دوطرفه ی مدیر عامل شرکت، براد گارلینگ هاوس، و بنیانگذار، کریس لارسن، برای رد دادخواست رضایت داده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments