پذیرش دوج کوین توسط فروشگاه آنلاین نیواگ

دوج کوین به روش های پرداخت فروشگاه آنلاین آمریکایی نیواگ (newegg) اضافه شد

فروشگاه آنلاین نیواگ (Newegg)، پس از اینکه در سال 2014 از بیت کوین برای پرداخت کاربران خود پشتیبانی کرد، حال از اضافه شدن دوج کوین (DOGE) به روش های پرداختی خود خبر داد.

فروشگاه نیواگ اعلام کرد که در این راستا، با پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال BitPay نیز همکاری خواهد داشت. Newegg این اعلامیه را در توییتر رسمی خود به اشتراک گذاشت و گفت:

هم اکنون ما دوج کوین را به عنوان یک روش پرداخت رسمی به واسطه پلتفرم bitpay، می پذیریم. به سادگی با کلیک بر روی گزینه Edit، گزینه Bitpay را انتخاب می کنید و پرداخت خود را انجام می دهید. روز دوج (Dogeday) بر همگی مبارک.

در ادامه همین موضوع، مدیر ارشد برند نیواگ، اندرو چوی (Andrew Choi) گفت:

هیجان و پیشرفت پیرامون ارزهای دیجیتال، غیر قابل انکار است و افزایش اخیر ارزش دوج کوین (DOGE)، لزوم بر تسهیل پرداخت خرید مشتریان، با استفاده از این ارز دیجیتال محبوب را برای ما بیشتر کرد.

ناگفته نماند که این فروشگاه، پس از آغاز همکاری خود با بیت پی (Bitpay) در سال 2014 مبنی بر پذیرش بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت، به اولین فروشگاه بزرگ آنلاین که ارز دیجیتال می پذیرد، تبدیل شد.

newegg همچنین گفت که این خبر همزمان با روز دوج (DogeDay) اعلام شده است. کاربران جامعه ارز های دیجیتال و طرفداران دوج کوین، روز 20 آوریل (31 فروردین) را با امید رسیدن به قیمت 1 دلار، روز دوج نامگذاری کرده اند.

در همین حین، دوج کوین یک دوره افزایشی عظیم را شاهد بوده است، طوری که در عرض یک هفته، بیش از 400 درصد افزایش یافت. به تازگی، قیمت دوج کوین در 0.45 دلار به بالاترین قیمتی که تا کنون تجربه کرده است رسیده بود و با مارکت کپ به ارزش بیش از 52 میلیارد دلار، به پنجمین ارز دیجیتال با ارزش جهان تبدیل شد.

در این بین، مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk) نقش بسزایی در پیشرفت این ارز دیجیتال داشت. حدود 21 روز پیش، او در توییتر خود گفت:

spaceX قرار است یک دوج کوین واقعی را بر روی خود کره ماه قرار دهد.

تنها چند دقیقه بعد از این توییت، قیمت DOGE به این موضوع واکنش مثبت نشان داد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments