پیش بینی قیمت 4000 دلار در 3 ماه آینده، برای اتریوم

Coin Bureau: اتریوم می تواند تا 3 ماه دیگر به 4,000 دلار برسد

در ویدئو اخیری که توسط تحلیلگر برجسته، Coin Bureau منتشر شده است، به توضیح در مورد این که چرا اتریوم بسیار ارزشمند است، پرداخته شده است. 

طبق گزارش The Daily Hodl، در این ویدئو گفته شده است که:

روند صعودی که اتریوم در پیش گرفته است بسیار هیجان انگیز است. من به این موضوع، همان طور نگاه می کنم که پیشگامان اینترنت در سال 1990 (1369) به TCP/IP نگریستند. هرچند این بار، ما این فرصت را داریم تا در پروتکلی سرمایه گذاری کنیم که به همان اندازه پتانسیل دارد. اتریوم برای رسیدن به ارزشی که در قله روند صعودی فعلی آن قرار دارد، از موقعیت خوبی برخوردار است و به عنوان سوختی که قدرت شبکه را تامین می کند، اتریوم در حال تبدیل شدن به یک دارایی نادر می باشد. هرچقدر اکوسیستم آن بیشتر رشد کند، تقاضا های بیشتری پیرامون اتریوم برای تامین انرژی dAPP (برنامه های غیر متمرکز) و تسهیلات معاملات، شکل می گیرد.

او در ادامه گفت:

اگر توسعه دهندگان اتریوم بتوانند تاثیر بسزایی بر EIP 1559 در آپگرید لندن بگذارند، آن وقت ما می توانیم به راحتی تا پایان ماه جولای (اوایل مرداد) قیمت اتریوم (ETH) را در بالای 4,000 دلار ببینیم.

با توجه به داده های TradingView، می توان دید که در حال حاضر (در زمان انتشار خبر) خرید و فروش اتریوم در محدوده 2,406.97 دلار انجام می گیرد که بدین معنی است که در مقابل دلار آمریکا، طی 24 ساعت، 5.26 درصد افزایش داشته است. تغییری که قیمت دلاری اتریوم نسبت به دقیقاً یک سال پیش خود رخ داده است، افزایشی برابر 226.36 درصد می باشد.

نمودار یک ساله اتریوم
نمودار یک ساله قیمت دلاری اتریوم (Bitstamp). منبع: TradingView

به هر حال تمام احتمالات ذکر شده نقطه نظر های تحلیل گران و پیش بینی های هرچند تخصصی، اما شخصی آن ها می باشد. بنابراین قبل از هرگونه تصمیم گیری پیرامون سرمایه گذاری بر هر کدام از این موقعیت ها، باید تحقیقات لازم و بررسی های کافی نیز انجام گیرد.

نظراتتان را در مورد پیش بینی قیمت اتریوم، با ما در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments