ارز دیجیتال در دوبی

پذیرش ارز های دیجیتال در سازمان های دولتی دوبی

شرکت Kiklabb به اولین سازمان دولتی در امارات متحده عربی، که پرداخت های ارز دیجیتال می پذیرد تبدیل شد. بنا به گزارش Arab News، مشتریان شرکت دولتی Kiklabb از این به بعد میتوانند هزینه های ویزا یا مجوز های تجاریشان را توسط ارزهای دیجیتال (CryptoCurrency) پرداخت کنند. Kiklabb یک شرکت صدورمجوز در هردو مناطق آزاد و اصلی میباشد که علاوه بر خدمات لایسنسینگ، در بسیاری از امور دیگر نظیر امور بانکی، بیمه، حسابداری، شبکه، اقامت، رستوران و … در سطح گسترده فعال می باشد.

ارزهای دیجیتالی که توسط این شرکت پشتیبانی میشوند عبارتند از:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • تتر

بنا به گفته ی Tasawar Ulhaq، مدیر عامل شرکت Kiklabb، این موضوع با توجه به پیشرفت های پراخت های دیجیتال در عرصه فین تک، از قبل در برنامه ی آنها بوده است. وی افزود:

پدید آمدن بیت کوین، اتریوم و تتر، دیر یا زود داشت اما سوخت و سوز نداشت. ارزهای دیجیتال روش های پرداختی و تراکنش ها در آینده هستند.

پذیرش ارزهای دیجیتال بخشی از برنامه های شرکت Kiklabb برای گسترش سیستم تجارت مجازی و آنلاین خود می باشد. در سال 2020 در بین پاندمی ویروس کرونا، این کمپانی، ثبت نام از راه دور (غیر حضوری) را برای مشتریان خود راه اندازی کرد. این شرکت همچنین یکی از اولین ذینفع های از سرگیری روابط دیپلماتیک بین امارات متحده عربی و اسرائیل، با امضای توافق همکاری با شرکت هولدینگ NY Koen group، به شمار می آید.

بنا به اظهارات مدیرعامل Kiklabb، از آنجایی که این شرکت اولین سازمان دولتی در امارات متحده عربی است که به این مهم دست یافته، سایر کمپانی ها هم به زودی این مسیر را طی خواهند نمود. او همچنین ادامه داد که گسترش سریع رمز ارز ها، نه تنها در امارات متحده، بلکه در تمام خاور میانه قابل مشاهده است.

استقبال از بلاک چین، در امارات متحده عربی، تا زمینه کشاورزی هم حتی گسترش یافته. با فناوری جدید برای عرضه ی پلتفرم مدیریت زنجیره ای برای دسترسی مستقیم به محصولات کشاورزان در هند. همچنین امارات متحده و عربستان سعودی، در حال همکاری بر روی یک پروژه ی تحقیقاتی بانک مرکزی مشترک ارز دیجیتال، به نام Project Aber هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments