دعوای قانونی تلگرام با SEC

وکلای تلگرام : درخواست SEC بی پایه و اساس است

وکلای پیام رسان تلگرام از دادگاه ایالات متحده خواسته اند، درخواست قانون گذاران را برای بررسی حساب های بانکی این کمپانی در نظر نگیرد.

در نامه ای به قاضی، پیتر کوین کسل در دادگاه دانیل پاتریک مونیانه نیویورک دو روز پیش، کمپانی Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را “درخواست بی پایه و اساس” دانسته است.

حساب های بانکی “هیچ ارتباطی” به پرونده ندارد

SEC از تلگرام خواسته تا جزئیاتی درباره این که سرمایه 1.7 میلیارد دلاری حاصل از عرضه اولیه کوین را چگونه هزینه کرده، ارائه کند.

یک نامه به قاضی کسل در تاریخ 2 ژانویه باعث شد تا او برای پاسخگویی کمتر از یک روز کاری به تلگرام فرصت بدهد.

از جانب متهمین، ما نامه ای بر علیه درخواست مطرح شده، که وادار می کند حجم بزرگ و اسناد بسیار حساس بانکی را که ارتباط کمی یا هیچ ارتباطی به ادعا های مطرح شده و دفاعیه های مربوط به آن ندارد و تهمت های سنگینی به موکلان ما می زند، نوشتیم.

نامه شاکیان، این مشکل قانونی را اشتباه تفسیر می کند و واقعیت های اساسی را در نظر نمی گیرد. مدافعان با احترام درخواست را بی پایه و اساس می دانند و باید در نظر گرفته نشود.

وکلای تلگرام

موقعیتی حساس برای تلگرام

قاضی کسل حالا تصمیم می گیرد که درخواست SEC را برای وادار کردن تلگرام به به همراه داشتن اطلاعات در این باره بپذیرد یا خیر.

این مشکل تلگرام، فرآیند قانونی طولانی را پشت سر می گذارد و تا به حال هم هیچ اقدام نهایی در این باره صورت نگرفته است.

SEC عرضه اولیه های مختلفی را از نظر نقض قوانین مربوط به سهام مورد بررسی قرار داده است.

به عنوان نمونه می توان به فروش توکن 100 میلیون دلاری اپلیکیشن پیام رسان کانادایی، Kik اشاره کرد که آن ها در حال حاضر درگیر یک جدل قانونی هستند. در نتیجه همین درگیری ها این کمپانی تقریبا در اکتبر سال گذشته مجبور شده بود که کار خود را متوقف کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments