هک صرافی کوکوین

هک صرافی کوکوین (Kucoin): بیش از 150 میلیون دلار به سرقت رفت.

صرافی Kucoin اعلام کرد که مورد حمله هکر ها قرار گرفته است. براساس آخرین گزارش های بیش از 150 میلیون دلار از سرمایه کاربران در این صرافی به سرقت رفته است.

مرکز اکسچنج دارایی های دیجیتال کوکوین واقع در کشور سنگاپور در بیانیه ای اعلام کرد که برداشت های زیادی از بیت کوین و اتر به یک کیف پول ناشناخته در ساعت 19:05 UTC در روز جمعه شناسایی کرده است. در یک لایو استریم در روز شنبه 4:30 UTC ، مدیر عامل شرکت کوکوین (Johnny Lyu) بیان کرد که هکر کلید خصوصی کیف پول گرم اکسچنج را بدست آورده است.

صرافی کوکوین تمامی ارز هایی که در آن کیف پول باقی مانده بود را به یک کیف پول گرم جدید منتقل کرده است و کیف پول هک شده را بلااستفاده کرده است. علاوه بر آن واریز و برداشت مشتریان را مسدود کرده است.

Lyu ادعا کرده است که کیف پول سرد کوکوین تحت تاثیر این هک قرار نگرفته است چرا که کیف پول ارز دیجیتال سرد به اینترنت متصل نیستند و از امنیت بیشتری نسبت به کیف پول های گرم برخوردارند. مدیر عامل این صرافی اطلاعات دقیقی از مقدار ارز به سرقت رفته بیان نکرده است اما اعلام کرده است که آدرس کیف پول هکر و لیستی از وجه سرقت شده را منتشر می کند.

هک صرافی Kucoin

بر طبق داده های منتشر شده Etherscan دو کیف پول اتریوم متعلق به صرافی Kucoin بیش از یازده هزار اتریوم متعلق به کوکوین که در حال حاضر با قیمت 350 دلار معامله می شود، به آدرس ناشناخته ای ارسال شده اند. علاوه بر آن بررسی های مربوط به این کیف پول ناشناخته نشان می دهد که موجودی مبتنی بر اتریوم آن، ارزشی بیش از 150 میلیون دلار دارد.

روزانه بیش از 200 ارز دیجیتال با حجم متوسط روزانه حدود 100 میلیون دلار در این صرافی خرید و فروش می شود. در پی خبر هک صرافی کوکوین، توکن KCS این صرافی با 14 درصد کاهش قیمت به 0.89 دلار رسید.

مدیر عامل این صرافی اعلام کرده است که در حال تحقیق بر روی هک انجام شده هستند و تمامی پول سرقت شده مشتریان توسط یک صندوق بیمه، پوشش داده می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments