نظرسنجی میزان محبوبیت ارز دیجیتال در آمریکا

طبق یک نظرسنجی آمریکایی ها دوج کوین را بیشتر از اتریوم می شناسند

اتریوم رمز ارزی است که قراردادهای هوشمند را معرفی کرده و یک ساختار مالی غیر متمرکز است ، دیگری (دوج کوین)… فقط یک میم است.

از طرفی، فقط در مدت 5 سال از زمان راه اندازی ، اتریوم جهان را با قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز ، بازده محصول و توکن های NFT آشنا کرد و مدتهاست که پشت سر بیت کوین به عنوان دومین پروژه بزرگ بلاکچین از نظر مارکت کپ ایستاده است.

از طرف دیگر دوج کوین یک ارز دیجیتالی میم است که هیچ نوآوری ارائه نکرده است ، هیچ گونه دلیل واقعی برای وجود آن در بازار ارز های دیجیتال نیست و فقط به دلیل اینکه طی 12 ماه گذشته بازیچه یک میلیاردر معروف (ایلان ماسک) بوده است، محبوبیت زیادی دارد.

با این حال، همانطور که انتظار می رود ، یک شهروند ​​معمولی در حال حاضر بیشتر با ارز دیجیتالی دوج کوین آشنا است تا با رمز ارز اتریوم. این آمار طبق نتایج نظرسنجی انجام شده توسط هریس پول صورت گرفته است.

او از بیش از 2000 بزرگسال در ایالات متحده خواسته است تا نظرات خود را در مورد ارزهای دیجیتال ارائه دهند.

طبق یافته های این نظرسنجی ، 29 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که با دوج کوین آشنا هستند ، در حالی که فقط 21 درصد با اتریوم آشنا بودند.

از کل 2063 پاسخ دهنده ، 89 درصد اظهار داشتند که حداقل قبلاً در مورد ارزهای دیجیتال چیزی شنیده بودند. بیت کوین برای اکثریت پاسخ دهندگان یعنی 71 درصد از آن ها شناخته شده بود ، دوج کوین نیز دومین سکه شناخته شده برای آن ها بود.

وقتی از آنها سوال شد که آیا به اینکه ارز دیجیتال می تواند آینده ی سیستم های مالی را تغییر دهد معتقدند یا خیر، جواب اکثریت مردم مثبت بود. تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان نیز گفتند که می توانند روی ارزهای دیجیتالی به عنوان یک سرمایه گذاری پرسود حساب کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments