تولید NFT هایی با پشتوانه ی طلا

تولید NFT با پشتوانه طلا برای اولین بار

شرکت Lohko، ارائه دهنده کیف پول های نرم افزاری، NFT هایی با پشتوانه ی طلا ارائه می دهد.

شرکت Lohko و شرکت فناوری Mattereum مستقر در لندن ، برای راه اندازی توکن های NFT ، که توسط طلا پشتیبانی میشوند، همکاری کردند.

طبق اطلاعیه این شرکت ها در 26 مه (5 خرداد)، مالکیت این توکن ها اثباتی بر مالکیت فیزیکی شمش های طلا است که در گاو صندوقی در سنگاپور نگهداری و توسط شریک آن ها Bullionstar اداره می شود.

هر توکن NFT نشان دهنده یک شمش از طلا است ، که این توکن و شمش طلا هر دو دارای یک شماره سریال منحصر به فرد هستند. توکن ها همچنین با ضمانت این که صاحب NFT “از حقوق قانونی کامل برای بازخرید شمش طلای برخوردار است”، به فروش میرسند.

NFT ها در مارکت محبوب OpenSea در شبکه اتریوم لیست شده اند و این توکن ها به ترتیب نشان دهنده یک اونس طلا ، 10 گرم طلا یا 100 گرم طلا هستند.

یکی از مورد های  100 گرمی آن نیز دارای طراحی دیجیتال سه بعدی است که یک گاو نر متحرک را روی یک شمش طلا به تصویر می کشد. به نظر می رسد نسخه ای از این توکن سه ماه پیش برای اولین بار با قیمت 7 اتر در OpenSea لیست شده است.

مدیر عامل شرکت Lohko ، آنتی سارنیو ، بر افزایش کاربرد طلای توکن دار نسبت به همتای اصلی فیزیکی آن تأکید کرد و اظهار داشت:

“محدودیت اصلی طلا به عنوان یک مورد سرمایه گذاری این است که انتقال مالکیت آن دشوار است. دارندگان طلای NFT قادر به فروش طلای خود در هر مکان و به هر کسی در هر بازار بلاک چین هستند. این یک سود بزرگ برای سرمایه گذاران طلا است که نقدینگی بهتر و حاشیه فروش بیشتری را برای آنها فراهم می کند. “

Lohko اولین شرکتی نیست که طلا را توکن می کند. در اکتبر سال2019 شرکت Gold Perth Mint ادعا کرد که این اولین توکنی که توسط “طلای تضمین شده دولت” پشتیبانی می شود را ایجاد کرده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments