بزهای مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، بز های خود را مکس و بیت کوین نامگذاری کرد

مارک زاکربرگ، بعد از این که بز های خود را Bitcoin و Max نامگذاری کرد، تمامی دارندگان بیت کوین را به وجد آورد. 

بنیانگذار فیسبوک، مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) پس از این که حیوانات خانگی خود، که دو بز هستند را، در فضای مجازی با نام های بیت کوین و مکس، به همگان معرفی کرد، باعث ایجاد هیجان در بازار ارزهای دیجیتال شد. 

مارک زاکربرگ امروز، در یک پست فیسبوک، این اسم های بحث برانگیز را مطرح کرد و گفت:

بز های من، مکس و بیت کوین.

توییت مارک زاکربرگ

حال حدس و گمان های فراوانی در فضای مجازی به وجود آمده است. تحلیلگری با نام LilMoonLambo در یک توییت به 97,000 فالوور خود گفته است:

شما 2 هفته برای خرید بیت کوین فرصت دارید، قبل از اینکه مارک زاکربرگ و فیسبوک اعلام کنند که در طی جلسه سالانه سهامداران، بیت کوین خریداری کرده اند. افزایش قیمت ناشی از این موضوع، فوق العاده خواهد بود.

بنیانگذار شرکت Morgan Creek Digital، این سوال برایش مطرح شد که آیا مارک زاکربرگ یک ماکسیمالیست بیت کوین می باشد؟

اینفلوئنسری با نام Thinking Crypto همچنین به شدت خوش بین به نظر می رسد و در توییتر خود گفت که اگر به نظر شما افزایش قیمت ناشی از ایلان ماسک و کمپانی تسلا قابل ملاحظه بوده است، پس خود را برای افزایش قیمت فیسبوک و مارک زاکربرگ آماده کنید.

هرچند Robert Leshner، مدیر عامل Compound Labs، نسبت به هیجانات ارز دیجیتال در توییتر کمی شکاک به نظر می رسد و در توییتی گفت که زاکربرگ برای شام، بیت کوین و مکس (اشاره به ماکسیمالیست) می خورد.

با اینکه کمی عجیب به نظر می رسد، اما شاید Leshner از مطرح کردن سرو شدن بیت کوین و مکس برای شام، منظور خاصی داشته است.در سال 2019، مدیرعامل توییتر Jack Dorsey، صراحتاً اعلام کرد که Mark Zuckerberg یکی از بز های خود را برای شام، با یک اسلحه لیزری کشت!

علیرغم این که کاربران گوناگون معتقدند زاکربرگ قصد ارسال پیامی واضح به جامعه ارزهای دیجیتال داشته است، این هم ممکن است که او فقط قصد دارد برای سرگرمی و دیدن واکنش ها در فضای مجازی این کار را کرده باشد.

ماه قبل، شایعاتی مبنی بر خرید بیت کوین توسط شرکت فیسبوک در یک چهارم ابتدایی سال منتشر شده بود اما بعد در گزارشی مشخص شد که این شرکت، هیچ گونه ارز دیجیتالی در ترازنامه خود نگهداری نمی کند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments