ریپل

آیا همکاری مانی گرام و ریپل به پایان رسیده است؟

شرکت ریپل بخش عمده ای از سرمایه گذاری خود را در مانی گرام فروخته است. این در حالی است که در یک سال گذشته مدام شاهد همکاری ریپل و مانی گرام بوده ایم. با این حال ریپل علی رغم فروش سهام مانی گرام خود، باز هم ادعای همکاری با مانی گرام دارد!

از 27 نوامبر تا 4 دسامبر، ریپل موفق شده است 2264113 سهام مانی گرام خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار بفروشد. این شرکت تکنولوژی، در مجموع 15 میلیون و 303 هزار و 792 دلار از فروش خود، پول بدست آورده است.

ارزش سهام مانی گرام در ماه های اخیرافزایش یافته است و از 2.94 دلار در اول اکتبر به 8.53 دلار در نوامبر رسیده است. اما با توجه به خبر فروش سهام مانی گرام توسط ریپل، ارزش سهام مانی گرام به 6.54 دلار کاهش یافته است.

علیرغم انبوه اخباری که مبنی برگسترش همکاری و ادغام دو شرکت ریپل و مانی گرام در سال 2019 منتشر شده است؛ به نظر می رسد روابط این دو شرکت در اوایل سال جاری به پایان رسیده است. با این وجود، سخنگوری ریپل در مصاحبه ای به کوین تلگراف گفته است :

ریپل یک شریک افتخاری در مسیر تحول و رشد دیجیتالی مانی گرام است. این صرفا یک تصمیم مالی منطقی برای نقد کردن برخی از سودهای بدست آمده از سرمایه گذاری ریپل در مانی گرام است و به هیچ وجه بازتاب وضعیت فعلی مشارکت ما نیست.

خوب است بدانید، ریپل ابتدا در ژوئن گذشته سرمایه گذاری عمده خود در مانی گرام را اعلام کرد که منجر به استفاده مانی گرام از فناوری xRapid شد. xRapid از XRP برای تسهیل نقدینگی استفاده می کند. با استفاده از این فناوری انتقال سریع پول مانی گرام (fastsend) در کمتر از دو دقیقه امکان جا به جایی پول وجود دارد.

ریپل که هنوز 48 میلیارد XRP در اختیار دارد، چندین سال گذشته را صرف رابطه خود با توکن ها کرده است. هرچند افزایش قیمت اخیر ممکن است این مساله را تغییر دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments