شکایت SEC علیه پروژه TON

درخواست مستندات از تلگرام توسط SEC : تلگرام زیر بار نرفت

سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توانست دستور دادگاه را برای مجبور کردن پلتفرم پیام رسانی تلگرام به منظور ارائه جزئیات درباره نحوه هزینه شدن سرمایه جذب شده در طی عرضه اولیه کوین بدست بیاورد.

SEC ادعا می کند که مدارک درخواست شده با دعوایی که هم اکنون با تلگرام در جریان است، مرتبط است. در این دعوا SEC ادعا کرده که سرمایه 1.7 میلیارد دلاری که تلگرام در طی فروش توکن های گرام بدست آورده، فروش غیر قانونی سهام به حساب می آید.

درخواست برای ارائه اطلاعات

در این درخواست از تلگرام خواسته شده تا علاوه بر ارائه مستندات در رابطه با مقدار، منبع و استفاده از دارایی هایی که از سرمایه گذاران بدست آمده، شهادت نیز بدهد.

متهمین در حال حاضر از ارائه مستندات بانکی درباره این که 1.7 میلیارد دلاری که دو سال گذشته از سرمایه گذاران جمع شده چگونه هزینه شده و پاسخ به سوالاتی درباره وضعیت دارایی های سرمایه گذاران، ممانعت می کنند.

سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

پرونده در جریان سهام های غیر قانونی

در ماه اکتبر سال گذشته، SEC خبر از اقدامی اضطراری در برابر تلگرام داد و ادعا کرد که فروش توکن های گرام در واقع فروش سهام به صورت غیر قانونی بوده است. اگر چه تلگرام سهام بودن این توکن ها را تکذیب می کند اما این موضوع باعث شد تا عرضه بلاک چین TON به تاخیر بیافتد.

SEC می گوید که اطلاعات درخواست شده در آخرین تقاضای ما از دادگاه مرتبط با پرونده در جریان است.

اطلاعات بانکی درخواست شده به شدت مرتبط با مشکلات اختلاف ما در این پرونده است که شامل این می شود که تلگرام چقدر پول خرج کرده، به چه روشی خرج کرده، برای توسعه بلاک چین TON، برای یکپارچه سازی پیام رسان تلگرام با بلاک چین TON و سایر اپلیکیشن های مرتبط

سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments