شبکه انتقال ارز دیجیتال

مقایسه شبکه انتقال ارز دیجیتال و نحوه پیدا کردن شبکه کیف پول

آشنایی با شبکه های انتقال ارز دیجیتال یکی از مهمترین چیز هایی است که برای یک سرمایه گذاری موفق در بازار ارزهای دیجیتال باید در نظر داشته باشید. اگر ارزهای خود را به آدرس کیف پولی در شبکه نادرست ارسال کنید، ارزهای شما در شبکه گم میشوند و هرگز نمیتوانید آنها را بازیابی کنید. به همین دلیل احتمالا تا کنون به هنگام خرید و یا انتقال ارز دیجیتال مورد نظر علاوه بر آدرس کیف پول از شما سوال شده باشد که کیف پول شما از چه نوعی است، و یا بر روی چه شبکه ای قرار دارد؟ ما در این مقاله به معرفی انواع شبکه های کیف پول ارز دیجیتال می پردازیم و نحوه پیدا کردن آدرس شبکه کیف پول مورد نظر را به شما آموزش می دهیم.

شبکه‌ انتقال در ارز دیجیتال چه مفهومی دارد؟

اساس و پایه ارزهای دیجیتال تکنولوژی بلاک چین است. بلاک چین یک سیستم ذخیره سازی دیجیتال است که اطلاعات کل معاملات را در خود کپی و توزیع می‌کند. بلاک چین شامل مسیرهایی است که از طریق آنها ارزهای دیجیتال جابه‌جا می‌شوند. در واقع شبکه‌ های انتقال ارز دیجیتال همین مسیرهای بلاک چین هستند.

بیت کوین اولین بلاک چین و شبکه انتقال در تاریخ بود. اما بعد از آن با گسترش بازار و دارایی های کریپتو، بلاک چین های جدیدی ایجاد شدن و امکان انتقال رمز ارزها در شبکه های مختلف فراهم شد.

امروز ما هزاران ارز داریم که هر کدام در شبکه های خاصی فعال هستند. به عنوان کسی که در این بازار فعال و مشغول به خرید و فروش و سرمایه گذاری رمز ارزها است، ضروری است که شبکه های مختلف و تفاوت های آنها را بداند. هر شبکه انتقال ارز دیجیتال، ویژگی ها و قوانین خود را دارد و توجه به آنها در زمان انجام تراکنش‌ها، ضروری است.

شبکه های کیف پول چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در این بخش، توضیحات بیشتری در خصوص شبکه های مختلف کیف پول ارز دیجیتال به شما ارائه می دهیم تا به طور کامل تفاوت و اهمیت آنها را درک کنید.

نام شبکهفرمت شروع آدرستعداد کاراکتر آدرسکارمزد انتقال شبکهتنوع کیف پول های در دسترسآدرس مرورگر شبکه
ERC200X42زیادزیادetherscan.io
TRC20T34خیلی کممتوسطtronscan.org
BEP200X42کمزیادbscscan.com
OMNIاعداد 1 یا 3عبارت bc134خیلی زیادکمomniexplorer.info
XRPr34کمکمxrpcharts.ripple.com
FTM0X42کمکمftmscan.com/
SOLبین 32 تا 44کمکمexplorer.solana.com

آدرس های شبکه bep20 و شبکه erc20 شباهت زیادی دارند پس هنگام استفاده از آنها حتما دقت لازم را داشته باشید!
⬇️
اگر ارزهای دیجیتال خود را به آدرس اشتباه ارسال کنیم چه اتفاقی می افتد؟

شبکه BEP20

این شبکه توسط صرافی بایننس و تحت عنوان “Binance Smart Chain” توسعه و ارائه شده است. استاندارد BEP20 که به آن BSC هم گفته می شود دارای ویژگی های کلیدی مثل سرعت بالای انجام تراکنش ها و هزینه های پایین کارمزد است.

ارزهایی که کیف پول آن ها در شبکه BEP20 قرار دارند، آدرس ولت آنها با 0X شروع می شود (مشابه آدرس کیف پول اتریوم). بد نیست اشاره کنیم که این شبکه با قراردادهای هوشمند نیز سازگار است.

شبکه TRC20

TRC20 بلاک چین ارز دیجیتال ترون است. نام این شبکه با ارز تتر بیشتر کاربرد دارد. چرا که نوعی از تتر نیز بر روی این شبکه ارائه می شود. اگر شما از این شبکه استفاده می کنید، ولت شما باید قابلیت پذیرش ارز های شبکه ترون را داشته باشد. هزینه انجام تراکنش در این شبکه بسیار ناچیز است به همین دلیل هم بسیار مورد توجه است.

شبکه ERC20

استاندارد توکن سازی و انتقال در شبکه اتریوم، ERC20 نام دارد. برای اطلاعات جامع در مورد این شبکه، بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا مقاله ای در همین موضوع را مطالعه نمایید.

شبکه OMNI

omni بلاکچینی بسیار نزدیک و مشابه بیت کوین است. امکان انجام معاملات به کمک توکن در بلاک چین بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال از طریق پروتکل omni layer مقدور است. امنی لایر آینده ارز های دیجیتال است چرا که بالاترین و اصلی ترین لایه برای دنیای رمز ارزها محسوب می شود.

به کمک شبکه omni layer شما می توانید بر روی شبکه بیت کوین، ارز بفرستید، دریافت کنید و به انجام معاملات خود بپردازید. پیشتر از این شبکه برای انتقال انواع تتر استفاده شده است یعنی سرمایه گذاران به خرید و فروش تتر در شبکه omni می پرداختند اما به علت کارمزد بالا و سرعت انجام تراکنش پایین، محبوبیت این شبکه کاهش پیدا کرده است.

فاکتور های مهم در انتخاب شبکه انتقال ارز دیجیتال

هنگام تصمیم گیری برای انتخاب شبکه انتقال ارز دیجیتال، چندین فاکتور مهم را باید در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  1. سرعت انتقال: سرعت انتقال و تأیید تراکنش‌ها نیز یک فاکتور مهم است. شبکه باید قابلیت انجام تراکنش‌های سریع را داشته باشد تا بتواند نیازهای کاربران را در زمان مناسب برآورده کند. مثلا شبکه اتریوم سرعت کمتری در مقایسه با شبکه هوشمند بایننس یا ترون دارد.
  2. هزینه کارمزد: هزینه تراکنش‌ها و کارکرد شبکه نیز اهمیت دارد. شبکه باید هزینه‌های مناسبی برای انجام تراکنش‌ها داشته باشد. مثلا تراکنش ها در شبکه اتریوم، به خصوص در زمان ازدحام شبکه، بسیار گران هستند در حالی که کارمزد شبکه ترون ناچیز است.
    💡همچنین بخوانید: ارزان ترین شبکه برای انتقال تتر کدام است؟
  3. پشتیبانی کیف پول و صرافی: شبکه مبدا و مقصد یک تراکنش ارز دیجیتال باید یکی باشد. به همین دلیل مهم است که شما اول مطمئن شوید که کیف پول یا صرافی شما از شبکه ای که قصد انتقال با استفاده از آن را دارید، پشتیبانی میکند یا خیر.

پیدا کردن شبکه کیف پول در تراست

پیدا کردن شبکه در کیف پول تراست بسیار آسان است. فرض کنید شما قصد خرید بیت کوین در شبکه BEP 2 را دارید. مطابق تصویر شماره یک در بخش “wallet” بر روی علامتی که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته شده است، کلیک کنید. سپس ارز مورد نظر خود را در کادر نشان داده شده در بالای صفحه (تصویر شماره دو) تایپ کنید. مشاهده می کنید که در لیست ارزهای نشان داده شده کوین Bitcoin BEP2 مشخص است.

کیف پول تراست

برای پیدا کردن آدرس شبکه بر روی ارز کلیک کنید. سپس مانند تصویر شماره سه، “send” را بزنید. همانطور که در تصویر شماره چهار مشخص است، آدرس کیف پول بیت کوین در تراست برای شبکه BEP 2 به صورت QR code و کاراکتری نمایش داده شده است.

آدرس شبکه در کیف پول تراست

پیدا کردن شبکه کیف پول در متامسک

کیف پول متامسک نیز از شبکه های مختلف برای انتقال و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال استفاده میکند. فرض کنید شما میخواهید آدرس شبکه خاصی را برای دریافت پس از خرید اتریوم در این کیف پول پیدا کنید برای اینکار کافی است ابتدا روی نام ارز در صفحه اصلی کلیک کنید تا صفحه مربوط به آن برای شما باز شود.

حالا می توانید شبکه فعلی خود را در بالای صفحه نمایش ببینید ( در تصویر با شماره 1 مشخص شده است). می توانید روی فلش رو به پایین در کنار جایی که شبکه فعلی شما ذکر شده است کلیک کنید. پس از باز شدن، لیستی از شبکه های مختلف موجود را مشاهده خواهید کرد. شبکه مورد نظر را انتخاب کنید (در تصویر با شماره 2 مشخص شده است).

حالا آدرس کیف پول در این شبکه را میتوانید مطابق تصویر در قسمت 3 کپی کنید.

اگر شبکه مورد نظر خود را در لیست شبکه ها پیدا نمیکنید باید آن را به کیف پول اضافه کنید. برای اینکار آموزش افزودن شبکه به کیف پول متامسک را مطالعه کنید.

پیدا کردن شبکه متامسک

پیدا کردن انواع شبکه کیف پول در اتمیک ولت

اگر میخواهید آدرس و شبکه یک ارز خاص را در کیف پول اتمیک پیدا کنید ابتدا باید نام ارز را جستجو کنید. پس از جستجوی نام ارز در کیف پول لیستی از شبکه های در دسترس به شما نمایش داده می شود. مثلا فرض کنید اقدام به خرید تتر کرده اید به دنبال پیدا کردن تتر در شبکه اتریوم هستید. برای اینکار کافی است نماد ارز دیجیتال USDT را در کیف پول اتمیک جستجو کنید تا لیستی از شبکه های در دسترس به شما نشان داده شود. بعد از اینکه بر روی گزینه مورد نظر کلیک کردید وارد صفحه ارز در شبکه مشخص شده می شود و میتوانید آدرس آن را مشاهده کنید.

پیدا کردن شبکه اتمیک

انتخاب شبکه انتقال در سایت پی98

همین موضوع در سایت پی98 نیز در نظر گرفته شده است. زمانی که شما در پنل کاربری خود، به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال مراجعه می کنید، فرمی مانند تصویر زیر به شما نشان داده شده است.

شبکه انتقال در پی98

متناسب با هر ارز دیجیتال شبکه های فعال آن ارز دیجیتال به شما نشان داده می شود. شما می توانید انتخاب کنید که ارز خریداری شده در چه شبکه به حساب شما واریز شود یا اینکه در کدام شبکه به پی98 ارز بفروشید.

آموزش پیدا کردن شبکه در صرافی کوکوین

زمانی که بخواهید در کیف پول خود در صرافی کوکوین ارز واریز کنید متوجه میشود که آدرس برای شبکه های مختلف متفاوت است. برای پیدا کردن شبکه های مختلف برای یک ارز کافی است مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “انتخاب شبکه” انتخاب کنید.

مثلا فرض کنید میخواهید شبکه TRC20 را برای تتر در صرافی کوکوین پیدا کنید. برای اینکار ابتدا وارد صفحه واریز ارزها میشویم. در باکس اول ارز تتر را انتخاب کنید. بعد از آن در باکس پایینی میتوانید لیست شبکه های مربوط به آن ارز را مشاهده و انتخاب نمایید.

پیدا کردن شبکه در کوکوین

پس از آن میتوانید آدرس در شبکه مورد نظر را پیدا کنید. توجه داشته باشید که آدرس های شبکه های مختلف برای یک ارز متفاوت هستند و اگر ارزها را به شبکه اشتباه واریز کنید، یعنی شبکه ارسال و دریافت یکی نباشد، ارزهای شما گم می شوند.

آموزش پیدا کردن شبکه کیف پول در بایننس

زمانی که شما قصد ارسال ارز دیجیتال برای دیگران دارید و یا می خواهید آدرس ولت ارز دیجیتال خود را در اختیار دیگران قرار دهید تا به حساب شما واریز داشته باشند، متوجه خواهید شد که آدرس ولت در شبکه های مختلف ارائه می شود. برای مثال به تصویر صفحه واریز به کیف پول بیت کوین در بایننس (binance.com) که مطابق شکل زیر است، توجه کنید:

آدرس کیف پول در ولت بایننس

زمانی که شما در کادر شماره یک ارز دیجیتال مورد نظر خود را وارد می کنید ( در این مثال ارز بیت کوین) در کادر شماره دو شبکه های متناظر با این ارز نشان داده می شود. همانطور که ملاحظه می کنید، بیت کوین در شبکه های زیر ارائه می شود:

  • BTC
  • BEP2
  • ERC20
  • BEP20
  • BTC Segwit

کارمزد تراکنش در هر شبکه متفاوت است، علاوه بر آن مدت زمان انجام تراکنش نیز متغیر می باشد. با توجه به اینکه ولت مقصد از چه شبکه ای پشتیبانی می کند و فاکتور های تاثیر گذار دیگر، شما می توانید شبکه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. کادر شماره سه آدرس کیف پول ارز مورد نظر شما در شبکه دلخواه را به صورت QR code و کاراکتری نشان می دهد.

⚠️ توجه داشته باشید که کیف پول شما برای هر شبکه و هر ارز، آدرس متفاوتی ارائه می دهد. یعنی آدرس ولت بیت کوین برای شبکه BTC متفاوت از آدرس کیف پول بیت کوین BEP20 خواهد بود. اگر شما این آدرس ها را به صورت جا به جا و اشتباه وارد نمایید، ارز دیجیتال به کیف پول شما واریز نخواهد شد و به آن ارز دسترسی نخواهید داشت.

جمع بندی

علاوه بر شبکه هایی که به توضیح آنها پرداختیم؛ هر ارز دیجیتال در بلاک چین خود نیز قابل انتقال است. مثلا ارز دوج کوین علاوه بر آنکه در شبکه BEP20 پشتیبانی می شود، در شبکه dogcoin نیز منتقل می شود. یا تراکنش های ارز کاردانو بر روی شبکه ADA انجام می شود

با توجه به ولت یا صرافی که از استفاده می کنید، زمانی که شبکه مورد نظر را انتخاب می کنید، میزان کارمزد، مدت زمان تایید در شبکه و همچنین حداقل میزان ارز برای انتقال نشان داده می شود و شما می توانید با استفاده از اطلاعات نمایش داده شده، تصمیم گیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
60 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
3 روز قبل

سلام من ارز XETA تو صرافی بیگ ایکس خرید داشتم حالا رفتم نگاه کردم میبینم این ارز رو تعلیق کردن ولی هنوز برداشت بازه ولی وقتی رو شبکه ارز میرم شبکه رو خودش میزنه شبکه xana حالا هیچکدوم از کیف پول ها یا صرافی ها این نماد رو با شبکه خودش ندارن با شبکه های دیگه دارن ولی خودشو ندارن لطفاً اگه میتونید کمکم کنید تشکر

مینا هاشمیان
ویرایشگر
پاسخ به  امیر
3 روز قبل

با سلام و احترام
لطفا به پشتیبانی این صرافی پیام ارسال کنید تا راهنمایی شوید که به چه صورت اقدام کنید و از چه کیف پولی استفاده کنید.

ali
ali
11 ماه قبل

سایت فیشینگ FaucetPay:

دوستان یک سایت پیدا کردم که ظاهرا FaucetPay رو فیشینگ کرده

مراقب باشید به دامش نیفتید

آدرس سایت:

https://faucetpay.cloud/fauceter

آدرس سایت اصلی:

https://faucetpay.io

رضا
رضا
2 سال قبل

سلام من مقداری ترون تو سایت faucetpay دارم
برای فروش به سایت باید رو چه شبکه ای انتخاب کنم؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

با سلام و احترام. باید ببینید ارزتون توی سایت مورد نظر روی کدوم شبکه است.

رضا
رضا
پاسخ به  پرستو کاشانی
2 سال قبل

دیروز انتقال دادم به اتمیک والت و بعد ارسال کردم به سایتتون و امروز پولشو دریافت کردم
ممنون

پرستو کاشانی
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

خب خداروشکر. خواهش میکنم.

امیرحسین
امیرحسین
2 سال قبل

من کیف \ول کوینومی دارم و قبلا یک سال قبل از سایت شما بیت کوین خریدم. اون زمان شبکه انتقال وجود نداشت و خیلی راحت خرید کردم. اما الان در کیف \ول من هیچ شبکه انتقالی نوشته نشده. از کجا شبکه انتقالم رو بیابم؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  امیرحسین
2 سال قبل

با سلام و احترام. در کیف پول کوینومی بر روی گزینه receive یا دریافت رمز ارز بیت کوین کلیک کنید. در صفحه آدرس میتوانید شبکه های مختلف و آدرس مربوط به هر شبکه را انتخاب کنید. آدرس هر شبکه ای را که انتخاب کردید در پنل خرید از پی 98 هم همان شبکه را انتخاب کنید.

ناصر
ناصر
2 سال قبل

سلام، آیا در زمان خرید هر شبکه ای را که انتخاب کنیم، در زمان فروش هم دقیقا همان شبکه را باید انتخاب کنیم؟ مثلا اگر در زمان خرید شبکه BEP2 را انتخاب کنیم، در موقع فروش هم باید از همین شبکه استفاده کنیم؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  ناصر
2 سال قبل

با سلام و احترام. شبکه انتخابی در مبدا و مقصد باید یکی باشد. در هنگام فروش باید بررسی کنید که رمز ارزهای شما بر روی کدام شبکه است و آدرس همان شبکه را از خریدار بخواهید.

رحیم
رحیم
2 سال قبل

سلام
من از کوکوین اتریوم به کیف پول اتمیک انتقال دادم از طریق شبکه KCC ولی به کیف پولم نیومده چیکار باید بکنم. خواهش می کنم کمک کنید مبلغ زیاد بوده

پرستو کاشانی
پاسخ به  رحیم
2 سال قبل

با سلام و احترام. موجودی ها در کیف پول اتمیک در برخی از موارد با تاخیر به روز رسانی میشود. اگر همچنان موجودی در شبکه مورد نظر به والت شما اضافه نشد باید با پشتیبانی کیف پول مکاتبه کنید و مشکل خود را مطرح کنید.

مهدی
مهدی
پاسخ به  رحیم
1 سال قبل

سلام احتمالا باید با شبکه erc20 انجام میدادی و در انتخاب شبکه اشتباه کردی میتونی تراست ولت نصب کنی آدرس کیف پول مقصد با پروایس کی ثبت کنی بعد ارز اتریم با شبکه kcc تعریف کنی ارزت برمیگرده این اتفاق ررای منم افتاده

Narges
Narges
2 سال قبل

سلام کوینکس ننوشته دوج رو روچه شبکه ای میشه انتقال داد بهش چکار کنم

ساسان
ساسان
2 سال قبل

سلام من مال باخته کریپتولند هسم میخوام سرمایم رو انتقال بدم به کیف پول تراست والت اما بعض از ارزها رو کیف پول ساپورت نمیکنه راهنمایی کنید.

Reza
Reza
2 سال قبل

سلام من می‌خوام ارز دوج کوین(doge ) بخرم به نظرتون از چه شبکه انتقالی بخرم (bep2_dogecoin)؟
که موقع فروش به مشکل نخورم.کارمزد bep2خیلی کمتر از dogecoinهستش.

پرستو کاشانی
پاسخ به  Reza
2 سال قبل

با سلام و احترام. نکته مهم تنها این است که از هر شبکه ای خریداری کنید باید هنگام فروش دارایی ها را به آدرس همان شبکه ارسال کنید.

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

سلام .وقت بخیر. میخواستم بدونم شبکه تتر در وکیف اتمیک چی هست .چون ندیدم جایی نوشته باشه.ابتداش هم با 0x86 شروع میشه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پرستو کاشانی
پاسخ به  علیرضا
2 سال قبل

با سلام و احترام. آدرس های شبکه اتریوم (ERC-20) با 0x آغاز می شود.

Mohsen
Mohsen
پاسخ به  پرستو کاشانی
2 سال قبل

همچنین شبکه bep20
Bsc

جانیل
جانیل
2 سال قبل

سلام من برخی ارزهام مثل بیت و اتریوم رو در تراست ولت بصورت Bep2 دارم. الان چجوری می تونم به اتومیک یا صرافی کوکوین منتقل کنم؟ اونها این شبکه رو ندارند

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  جانیل
2 سال قبل

با سلام و احترام
تنها شبکه دریافت کننده و واریز کننده باید یکسان باشد در غیر این صورت ارز را دریافت نخواهید کرد.

پوریا رحیمی
پوریا رحیمی
2 سال قبل

سلام..من میخوام USDC به سایت پی98بفروشم در قسمت فروش انتخاب شبکه میخواد ولی USDC من در TronLink pro هست و در شبکهTRC10 برای فروش توی قسمت اطلاعات شبکه TRC10 ننوشته پس باید کدام انتخاب کنم آیا میشه یک شبکه دیگه انتخاب کنم؟؟؟؟؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  پوریا رحیمی
2 سال قبل

با سلام و احترام.
لطفا در این خصوص با پشتیبانی مجموعه از طریق تیکت و یا چت آنلاین در ارتباط باشید تا شما را بطور کامل راهنمایی کنند.

رضا
رضا
2 سال قبل

سلام وقت شما بخیر

نوع شبکه کیف پول ارز (متیک ) توی اتمیک والت چی هست دقیقا ؟ من موقع انتقال از کوینکس نوع شبکه رو متیک انتخاب کردم .
ممنون میشم راهنمایی کنید .
اگه اشتباه انتخاب کرده باشم میشه کاری کرد؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

با سلام و احترام.
در اتمیکدر حال حاضر تنها شبکه اصلی ارزها ارائه می شود.
در صورتی که شبکه را به اشتباه انتخاب کنید بطور معمول امکان دسترسی به ارز شما وجود نخواهد شد اما برخی از کیف پول ها راه حلی برای این مشکل دارند که باید با ساپورت کیف پولتان مکاتبه بفرمایید.

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من میخوام ارزایاس روازکوینکس به تراستم انتقال بدم ولی داخل کوینکس نوشتهeosioو شبکه ای نداره ک انتخابش کنم حالاتو تراست چه شبکه ای رو انتخاب کنم؟تراست هم تگ یاممو نداره گم نشه موقع انتقال یه وقت،باتشکر

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

درود بر شما.
در کوینکس تنها شبکه اصلی این ارز (EOS ) ساپورت می شود. برای انتقال به کیف پول نیز باید تنها از کیف پولی استفاده کنید که شبکه اصلی ایاس را ساپورت کند.

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من میخواستم برای تراست والتم BNB خرید بزنم باید کدوم شبکه باشه؟کدوم شبکه رو باید انتخاب کنم؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

با سلام و احترام
در این مطلب بطور کامل به شما اموزش داده شده است که چطور شبکه انتقال ارز را ملاحظه کنید. لطفا مقاله را با دقت بیش تری مشاهده بفرمایید.

احسان
احسان
2 سال قبل

باسلام شماره والت بیت کوین از حساب پاییر دارم برای فروش، در قسمت شبکه چه شبکه ای رو انتخاب کنم؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  احسان
2 سال قبل

با سلام واحترام.
در حساب پیر تنها شبکه های اصلی ارزها پشتیبانی می شوند.

mohamad
mohamad
2 سال قبل

یعنی من اگه بخوام bnb از کوینکس به اتومیک ولت ک روی erc20 هستش بفرستم باید چه شبکه ایو بزنم؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  mohamad
2 سال قبل

با سلام و احترام. اگر آدرس اتمیک ولت شما آدرس erc20 است، باید شبکه را نیز erc20 انتخاب کنید.

فرنوش
فرنوش
2 سال قبل

با اجازتون بازنشر شد ❤️❤️❤️

iman
iman
2 سال قبل

سلام …ببخشید من مقداری ارز فانتوم (FTM) از صرافی شما خرید کردم و میخواستم به کیف پول صرافی HITBTC انتقال بدم که البته وقتی میخواستم آدرس رو کپی کنم به مطلبی که زیر آدرس نوشته بود فقط در شبکه اتریوم دقت نکردم و در صرافی شما در همون شبکه پیشفرض که شبکه فانتوم بود انتقال دادم و خوب متاسفانه ارز مورد نظر به کیف پولم تو هیت بی تی سی نرفت …میخواستم بدونم که میشه کاری کرد یا نه ؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  iman
2 سال قبل

درود بر شما.
در این صورت شما تنها می توانید با ساپورت کیف پولتان مکاتبه بفرمایید. بطور معمول کیف پول ها راهکاری برای دریافت ارز به شما ارائه می دهند.

nima
nima
2 سال قبل

سلام / ارزهایی که بلاکچین اختصاصی خودشون رو دارن میشه باهاشون استیکنگ کرد؟ اینو از کجا میتونم بررسی کنم …

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  nima
2 سال قبل

درود بر شما.
لطفا این لینک را در خصوص استیکینگ ملاحظه بفرمایید.

ساسان
ساسان
پاسخ به  زهرا جباری
2 سال قبل

سلام من مال باخته کریپتولند هسم میخوام سرمایم رو انتقال بدم به کیف پول تراست والت اما بعض از ارزها رو کیف پول ساپورت نمیکنه راهنمایی کنید.

پرستو کاشانی
پاسخ به  ساسان
2 سال قبل

با سلام و احترام. اگر ارزهای مورد نظر در لیست ارزهای شما نیست باید آنها را به تراست والت اضافه کنید. این کیف پول تقریبا همه ارزهای رایج را ساپورت میکند.

احمدرضا بزرگمهر
احمدرضا بزرگمهر
2 سال قبل

سلام بنده بدون دقت به شبکه انتقال ، مقداری ارز کاردانو خریداری کردم و به ولتم نرفته

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  احمدرضا بزرگمهر
2 سال قبل

درود بر شما.
تنها می توانید با ساپورت کیف پولتان در این زمینه مکاتبه بفرمایید. بطور معمول راهکاری برای دریافت ارز به شما ارائه خواهند داد.

سمیه
سمیه
2 سال قبل

سلام شبکه انتقال به اکسدوس برای همه ارزها ERC20 است؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  سمیه
2 سال قبل

درود بر شما.
خیر ارز ها در شبکه های مختلفی ارائه می شوند.

سمیه
سمیه
2 سال قبل

سلام وقت بخیر در مورد کیف پول اکسدوس اگر هیچ اتریومی نداشته باشیم اجازه خروج تتر را نمی دهد؟ چون مدام ارور می دهد حداقل 0.0200 اتریوم باید داشته باشید.

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  سمیه
2 سال قبل

درود بر شما
تتر شما بر پایه اتریوم (erc20) می باشد و برای انتقال، کارمزد از اتریوم کسر می شود.

mohsen
mohsen
2 سال قبل

سلام من ارز شیبا از سایت بیت 24 خریداری کردم و وقتی ادرس کیف پول خاست ادرس کیف پول در نوبیتکس رو دادم اما هیچی اونجا نیست ممون راهنمایی کنید

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  mohsen
2 سال قبل

درود بر شما.
تنها می توانید با ساپورت سایت های مد نظرتان در این زمینه مکاتبه بفرمایید.

جواد صادقی
جواد صادقی
2 سال قبل

با سلام ببخشید من مقدار BTT تو کیف پول تراست روی شبکه bep2 دارم میخوام جهت خرید و فروش ارز انتقال بدم صرافی ولی صرافی کوینکس رو شبکه TRC10 میشه انتقال داد میشه راهنمایی کنید چیکار باید بکنم برا انتقال ارز به صرافی؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  جواد صادقی
2 سال قبل

با سلام و احترام
به جهت تفاوت در شبکه کیف پول، امکان انتقال وجود ندارد. در صورتی که با شبکه مختلفی ارز را انتقال دهید، ارز دریافت نخواهد شد.

Ali arkan
Ali arkan
2 سال قبل

سلام وقت بخیر بنده میخوام ارز cosmos خرید کنم وقتی تو کیف تراس ولتم سرچ میکنم سه تا گذینه میاد که دوتاش bep20 روش نوشته شده یکی دیکش چیزی نوشته نشده فقط بالاش نوشته شده atom خواستم بدونم اونیکه اینجوری بالاش چیزی نوشته نشده رو از کجا میشه متوجه شد که شبکه اش چیه ممنون اگه جواب بدین

پرستو کاشانی
پاسخ به  Ali arkan
2 سال قبل

با سلام و احترام. cosmos atom توکن استیکینگ شبکه کازماس است.

حسین سنگسری
حسین سنگسری
3 سال قبل

سلام و وقت بخیر چرا برای پیدا کردن شبکه ی ارز دیجیتال روی کیف پول بلاک چین که معروف است نمیزارید.
من از دیروز قصد دارم بخرم هم برای خودم هم برای مشتری هایم اما متاسفانه نمیتونم ریسک کنم درخواستی رو ثبت کنم که مطمعن نیستم لطفا راهنمایی کنید که برای ثبت سفارش، private key و public در بلاک چین از کدوم شبکه استفاده باید بشود؟

آیا این گزینه ی شبکه ها ضروری است ؟
قبلا خیلی راحت تر بود.

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  حسین سنگسری
2 سال قبل

درود بر شما.
لطفا بررسی کنید که در کیف پولتان در کنار آیکون هر ارز چه شبکه ای ساپورت می شود. سپس همان شبکه را در مجموعه ما انتخاب بفرمایید. بظور معمول اگر شبکه ای در کیف پول خود ملاحظه نمی کنید، ارز مد نظرتان در شبکه اصلی خود ساپورت می شود. اما جهت اطمینان بیش تر می توانید با پشتیبانی کیف پول بلاکچین مکاتبه بفرمایید.

Hekmatullah sabir
Hekmatullah sabir
3 سال قبل

سلام حکمت الله صابر استم یکی از اشتراک کننده در شبکه ارز دیجتالی پای نیتورک میشه کی در باره پای نیتورک هم معلومات آخر نشر کنید که در کدام جایګا قرار دارد ایا این ارز دیجیالی رسمی میشه اګر میشه چه وقت

عباس
عباس
پاسخ به  Hekmatullah sabir
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر بدادم برسید بنده خواستم اتریوم کلاسیک کوین بگیرم ولی داخل صفحه دو تا داشتم ادرس اتریوم کلاسیک BEP20 رو دادم و تا الان ننشست تو کیف پولی بنده چکار کنم

پرستو کاشانی
پاسخ به  عباس
2 سال قبل

با سلام و احترام. اگر آدرس کیف پول خود روی شبکه BEP20 را دادید، باید هنگام خرید اتریوم کلاسیک از صرافی نیز شبکه را BEP20 انتخاب می کردید.