لیست مشهور ترین سلبریتی ها که طرفدار ارز دیجیتال هستند

تا دو سال گذشته، ارز های دیجیتال هنوز نتوانسته بودند توجه عموم را جلب کنند و تنها افرادی در آن سرمایه گذاری کرده بودند که یا متخصصان کامپیوتر و برنامه نویس بودند و یا چندین سال در این زمینه تجربه داشتند. اما پس از ایجاد حباب ناگهانی بیت کوین در سال 2017، این ارز دیجیتال فراگیر شد و بیشتر مردم درباره آن بحث می کردند. این فراگیر شدن فقط به مردم عادی ختم نشد و باعث شد تعداد زیادی از افراد مشهور و سلبریتی ها در سراسر دنیا از آن حمایت و در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

با وجود کاهش چشمگیر قیمت بیت کوین در سال گذشته، متخصصان یک حباب ناگهانی دیگر در قیمت بیت کوین پیش بینی کرده اند. برخی از پیش بینی های ارز دیجیتال برای سال 2020 نیز به افزایش قیمت بیت کوین اشاره دارد. بنابراین تعجبی نیست که افراد مشهور زیادی مایل به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال باشند. در ادامه به این افراد مشهور که به حمایت از ارز های دیجیتال برخاسته اند می پردازیم و اظهارات آنها در این زمینه را بررسی می کنیم.

مشهور ترین افرادی که از ارز دیجیتال حمایت می کنند :

1. بیل گیتس :

حمایت بیل گیتس غول مایکروسافت از بیت کوین و ارز های دیجیتال

نفر اول در لیست ثروتمندان دنیا جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. بیل گیتس در واقع شناخته شده ترین فرد مشهور در حمایت از ارز های دیجیتال است. او در مصاحبه ای با بلومبرگ اعلام کرد که اشتیاق و علاقه شدیدی به ارز های دیجیتال دارد. متن زیر بیانیه او در مورد بیت کوین در این مصاحبه می باشد:

بیت کوین خیلی هیجان انگیز است، زیرا به شد همه چیز را آسان کرده است. بیت کوین خیلی بهتر از سهام است زیرا برخلاف سهام نیازی به حضور فیزیکی شما در مکانی خاص نیست و علاوه بر آن، در مبالغ بالا و هنگفت، کار با آن بسیار راحت تر از سهام می باشد.

2. لیونل مسی :

حمایت مسی از ارز های دیجیتال

لیونل مسی، فوتبالیست معروف آرژانتینی و کاپیتان تیم بارسلونا، با حمایت و تبدیل شدن به برند برای کمپانی اسرائیلی به نام Sirin، در سال 2017 به صورت عمومی حمایت خود را ارز های دیجیتال اعلام کرد. شرکت Sirin یک کمپانی است که قصد تولید اولین گوشی مخصوص ارز های دیجیتال را دارد. این اسمارت فون قرار است قابلیت های مخصوص و امنیتی برای ارز های دیجیتال را داشته باشد تا بتوان از آن به راحتی در این صنعت استفاده کرد.

3. جانی دپ :

حمایت بازیگر مشهور،جانی دپ از بلاک چین ارز های دیجیتال

یکی از معروف ترین بازیگران آمریکایی، جانی دپ که در سال اخیر با پخش شایعاتی درباره عادت های عجیب و ولخرجی زیاد او بسیار جنجالی شده بود، از اعلام حمایتش از ارز های دیجیتال خودداری نکرد. پاییز سال قبل، این بازیگر همکاری خود را با یک استارت آپ بلاک چین به نام TaTaTu شرو ع کرد. طبق اطلاعات بدست آمده، این استارت آپ، قصد راه اندازی یک سیستم پاداش دهی در قالب توکن، به افرادی را دارد که در مطلب نویسی و تحقیقات درباره فیلم و بازی همکاری می کنند.

4. اسنوپ داگ :

حمایت رپر مشهور اسنوپ داگز از بیت کوین

آهنگساز و رپر آمریکایی که به عنوان یکی از شناخته شده ترین چهره های فرهنگ هیپ هاپ غرب به شمار می آید، از سال 2013، با فروش آلبوم هایش به ازای 0.3 بیت کوین، رسما حمایت خود را از آن اعلام کرده بود. به مبلغ حال حاضر، او در آن زمان به ازای هر کدام از آلبوم هایش مبلغی بیش از 2,500 دلار دریافت کرده بود. او همچنین در یکی از همایش های ریپل(XRP) حضور پیدا کرد.

5. گینت پالترو :

حمایت بازیگر مشهور گینت پالترو از ارز های دیجیتال و بیت کوین

فرد پنجم در لیست، بازیگر و صاحب سایت اینترنتی “Goop” است که به خاطر توصیه های بهداشتی شک برانگیزش در این سایت شهرت زیادی دارد. این بازیگر در کسب و کارهای زیادی شرکت دارد و بسیار فعال به شمار می آید. پالترو یکی دیگر از حامیان ارز های دیجیتال است و در واقع یک چهره شناخته شده برای یکی از کیف پول های بیت کوین به نام آبرا به شمار می آید و از آگوست سال 2017، به عنوان مشاور در کمپانی این کیف پول فعالیت کرده است. نوامبر سال پیش، پالترو یک مقاله با عنوان “مفاهیم پایه بیت کوین و ارز های دیجیتال و روش سرمایه گذاری در آن” در سایت Goop منتشر کرد.

6. مدونا :

مدونا حمایت خود از ارز های دیجیتال را اعلام کرد

ملکه خواننده پاپ به همراه بیل کلینتون، از جمله مشهور ترین چهره ها در افزایش آگاهی عمومی درباره آسانی و امنیت ارز های دیجیتال به عنوان راهی برای معامله و خرید و فروش به مردم هستند.

7. پاریس هیلتون :

اعلام حمایت از بیت کوین از طرف بازیگر معروف پاریس هیلتون

نفر هفتم لیست، بازیگر، خواننده، مدل، طراح و دی جی آمریکایی به نام پاریس هیلتون است که حمایت خود از ارز های دیجیتال را به صورت عمومی اعلام کرده است.

8. پیت بول :

پیت بول هم به صورت عمومی به عرصه ارز های دیجیتال وارد شد

این خواننده آمریکایی نیز با اعلام حمایت خود از ارز های دیجیتال، اعلام کرده که قصد ایجاد یک ارز دیجیتال مخصوص برای استفاده در صنعت موسیقی دارد که باعث تحول بزرگی در این صنعت خواهد شد.

9. اشتون کاچر:

بازیگر مشهور آمریکایی،اشتون کاچر از ارز دیجیتالی وابسته به اتریوم حمایت کرد

تهیه کننده و بازیگر معروف آمریکایی، اشتون کاچر حمایت خود را از ارز دیجیتال UnikoinGold اعلام کرد. این ارز دیجیتال در واقع وابسته به اتریوم می باشد و یکی از زیرمجموعه های آن است. اشتون درباره این ارز دیجیتال گفت :

این ارز دیجیتال می تواند مناسب ترین پول برای رد و بدل کردن در شرط بندی ها و بازی هایی مثل Leage Of Legends ،Dota2 و … باشد.

10. فلوید می ودر :

بوکسور شهور آمریکایی در همایش جمع آوری سرمایه برای ارز های دیجیتال شرکت کرد

فلوید، مربی بوکس و بوکسور سابق، با شرکت در یکی از همایش های عرضه اولیه سکه(ICO) برای تبلیغات و جمع آوری سرمایه در ارز های دیجیتال، حمایت خود را اعلام کرد.

11. Hugh Laurie :

بازیگر مشهور انگلیسی که از سال 2015 در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده بود

این بازیگر معروف انگلیسی که تا چهار سال پیش هیچ علاقه ای به ارز های دیجیتال نداشت، با پیشنهاد یکی از دوستان خود در سال 2015 یعنی قبل از افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین، مبلغ 5,000 دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد.

12. مایک تایسون:

بوکسور سنگین وزن آمریکایی برای بیت کوین ATM احداث کرد

بوکسور سابق بسیار معروف آمریکایی، مایک تایسون که به عنوان جوان ترین بوکسور سنگین وزن می باشد، در بیت کوین سرمایه گذاری کرده و یک دستگاه ATM مخصوص بیت کوین با برند و خالکوبی خودش تولید کرده است. مایک همچنین یک کیف پول مخصوص بیت کوین با برند خود طراحی ایجاد کرده و حمایت شدید خود از ارز های دیجیتال را نشان داده است.

13. ملانی براون :

داور و خواننده معروف انگلیسی آلبوم های خود را برای خرید با بیت کوین منتشر کرد

خواننده، آهنگساز، رپر و داور تلنت شو معروف انگلیسی، اولین هنرمند انگلیسی می باشد که شروع به حمایت از بیت کوین کرد. این خوانند در سال 2014، تک آهنگی منتشر کرد که اسپانسر آن شرکت CloudHash بود. این شرکت از معروف ترین کمپانی ها در صنعت ماینینگ ابری و استخراج بیت کوین است. این هنرمند با قبول کردن بیت کوین به عنوان ارزی برای پرداخت و خرید آلبوم هایش، حمایت کامل خود را از بیت کوین به همگان نشان داد.

من عاشق این نوع تکنولوژی ها که باعث راحت تر شدن زندگی مردم می شوند هستم و برای من بسیار هیجان انگیز اند. بیت کوین باعث متحد شدن طرفداران من در دور دنیا می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سینا
سینا
4 سال قبل

11. Hugh Laurie :
5000 دلار ؟؟؟؟؟