رشد قیمت ارز

رشد بی سابقه قیمت ارز های دیجیتال در پایان تعطیلات نوروز

در آخرین روز تعطیلات سال جدید بیت کوین از قیمت 4200 دلار به قیمت 4800 دلار رسید. رشد قیمت ارز های دیجیتال فقط محدود به بیت کوین نمی شود. بیست ارز برتر دیجیتال رشد بی سابقه داشته اند. هم اکنون در تاریخ 14 فروردین 98 (در زمان نگارش این متن) ، قیمت بیت کوین به 4995 دلار رسیده است که نشانگر 4.7 درصد رشد است.

لیست قیمت های ارز دیجیتال

شکسته شدن مقاومت ۴۲۵۵ دلاریِ بیت کوین خبری بسیار خوشایند برای سرمایه گذاران بوده است زیرا آخرین باری که این ارز دیجیتال قیمتی بالاتر از ۴۵۰۰ دلار داشته است، در نوامبر سال گذشته (2018) بوده است، یعنی حدود شش ماه قبل !

بیت کوین کش با 48 درصد رشد در صدر ارز های دیجیتال قرار دارد. دوج کوین با 32 درصد رشد در رتبه دوم قرار دارد.

علت این رشد بی سابقه اخبار مثبت حوزه ارز دیجیتال است و همچنین توسعه شبکه و تراکنش‌ها و ثبات قیمت بیت کوین در بالای ۴,۰۰۰ دلار دانست.

اتفاقات زیادی می‌ تواند در پشت پرده بازار رخ‌ داده باشد که ما از آن بی‌اطلاع باشیم. طبق گفته اغلب سایت‌ های خبری بین‌المللی و بررسی شبکه‌ های اجتماعی، اغلب تحلیل گران معتقدند که بیت کوین طی روزهای آینده می‌ تواند تا قیمت ۵,۵۰۰ دلار هم رشد کند. با این حال برخی از تحلیلگران هم دیدگاهی نزولی درباره روزهای آینده بازار ارزهای دیجیتال دارند.

ارزش کل بازار بیت کوین با این جهش چشم‌ گیر به ۸۱ میلیارد دلار افزایش یافت، این رقم در شش ماه گذشته رخ نداده است! سرمایه‌ گذاران امیدوار هستند که این شروع قدرتمند در ماه آوریل، پایانی برای بازار نزولی یک سال و نیم گذشته باشد.

آنچه در حال حاضر مورد اهمیت است خوشحالی سرمایه گذاران این حوزه است. هرچند این روند مثبت، انگیزه ای برای دیگر فعالان این حوزه است. خرید ارز دیجیتال حتی در این زمان نیز می تواند سودآور باشد. شما می توانید با مطالعه تحلیل های افراد تاثیر گذار و مراجعه به لیست قیمت ها و رشد هر ارز، با خیال راحت در خصوص خرید ارز دیجیتال تصمیم گیری کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
amir
amir
5 سال قبل

سلام
بنده قصد خرید دوج کوین رو داشتم
راجب خیلی از کیف پول ها تحقیق کردم اما خیلی از کاربرا نظرات منفی داده بودن که انتخاب رو سخت کرده برام
ممکنه شما کیف پول مناسبی رو معرفی کنید؟ پی 98 از چه کیف پولی استفاده میکنه؟