بهترین سیستم پرداخت آنلاین

بهترین سیستم پرداخت دنیا: بیت کوین، ویزا کارت و یا مستر کارت؟

در دوم آوریل، شرکت نرم افزاری Data Light در گزارشی که به مقایسه سیستم های آنلاین پرداخت اشاره داشت، بیت کوین را به عنوان مهم ترین سیستم پرداخت جهانی در دهه کنونی معرفی کرد.

در گزارشی از تراکنش های بیت کوین، در مقابل کسانی که با ویزاکارت، مستر کارت و یا پی پال به انجام معامله می پردازند، پیش بینی می شود اگر نرخ فعلی رشد بیت کوین ادامه یابد، این ارز دیجیتال می تواند از سایر رقبا پیشی بگیرد.

تنها در ده سال بیت کوین موفق شده است با بهترین های سیستم های پرداخت رقابت کند. توسعه بیت کوین به صورت خیلی بزرگ در حال اتفاق افتادن است. در ادامه این گزارش آمده است:

اگر بیت کوین با همین سرعت به توسعه و رشد خود ادامه دهد، در 10 سال آینده از تمام رقبا فراتر خواهد رفت.

پایه این فرضیه، در تعداد قابل توجه نود ها، هزینه های پایین و متوسط معاملات و دیگر عوامل فنی است.

برای مثال بیت کوین حدود 10 هزار نود فعال دارد، در مقایسه با ویزا کارت که 119 مرکز داده دارد، مستر کارت 98 و پی پال 51 مرکز دارند.

با این حال، بیت کوین با دوره ده ساله حضورش در بازار تعداد کاربر کمتری دارد، و از سوی دیگر مستر کارت در سال 1950 فعالیت خود را آغاز کرد و پی پال در سال 1998 استارت کار خود را زدو

در حال حاضر حدود 25 میلیون کیف پول بیت کوین وجود دارد در حالیکه تعداد کارت اعتباری ویزا کارت و مستر کارت به 5.3 میلیارد دلار می رسد.

بنا بر گزارش DataLight، تمامی این نکات نشانه هایی از کارهایی است که در زمینه در حال انجام است. در آینده نه چندان دور، پیشرفت های بیت کوین یک گزاره جذاب برای مصرف کنندگان اصلی است. به طور خاص در حالیکه رمز ارز ها می توانند حدود هفت تراکنش در ثانیه انجام دهد در مقایسه با ویزا که 65000 تراکنش را انجام می دهد، هنوز بیت کوین زمان نیاز دارد تا پتانسیل خود را بروز دهد.

در حال حاضر سیستم پرداخت بیت کوین، از بسیاری از سیستم های پرداخت بین المللی معمولی بهتر است. در ادامه این گزارش آمده است که توسعه های فنی در حال انجام بر روی بیت کوین این ارز را به اصلی ترین سیستم پرداخت بدل می کند.

حال که پیش بینی ها به برتری بیت کوین اشاره دارند و از سوی دیگر این ارز در حال افزایش قیمت است (اطلاعات در مورد افزایش قیمت بی سابقه بیت کوین را در اینجا بخوانید) توصیه ما به شما تبدیل سرمایه خود به ارز های برتر مانند بیت کوین است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments