پیش بینی افزایش قیمت کاردانو

افزایش 27 درصدی قیمت کاردانو : این روند ادامه خواهد داشت

قیمت کاردانو در حال افزایش است، اگرچه قیمت ADA هنوز با شکستن بالاترین رکورد خود فاصله دارد اما پیش بینی ها در خصوص این ارز بسیار مثبت است.

کاردانو (cardano) موج تازه ای از خوش بینی و حجم بالای خرید را در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) داشته است که قیمت آن را به 1.29 دلار رسانده است و سبب شده این ارز به عنوان سومین ارز دیجیتال از نظر حجم بازار (مارکت کپ) قرار بگیرد.

قیمت کاردانو
قیمت کاردانو در زمان نگارش این خبر – منبع : کوین مارکت کپ

اطلاعات حاصل از کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهد که کاردانو در ساعات اولیه معاملات در 26 فوریه (8 اسفند) حدود 27 درصد از قیمت 0.98 دلار افزایش پیدا کرده است و به بالاترین قیمت خود یعنی 1.29 دلار رسیده است. {در حال حاضر کاردانو در قیمت 1.33 دلار خرید و فروش می شود.}

نمودار قیمت 4 ساعته کاردانو
نمودار چهار ساعته قیمت کاردانو – منبع : تریدینگ ویو

شروع این روند صعودی در ماه فوریه در پی ادغام آپدیت Mary به testnet کاردانو در سوم فوریه (15 بهمن) بوده است. این آپدیت این قابلیت را برای قراردادهای هوشمند فراهم می کند تا بلاکچین به یک شبکه multiasset مشابه اتریوم تبدیل شود.

تاریخ راه اندازی آپدیت Mary مشخص شد.

آخرین افزایش قیمت کاردانو مصادف با این موضوع شد که Chars Hoskinson، بنیانگذار کاردانو توییت زیر را منتشر کرد که نشان می دهد که آپدیت Mary در ابتدای مارس بر روی شبکه اصلی قرار می گیرد.

توییت بنیانگذار کاردانو

قبل از اینکه قیمت کاردانو به 1.17 دلار برسد، تحت تاثیر فشار های گسترده بازار ارز های دیجیتال دیگرمانند بیت کوین در 25 فوریه (7 اسفند) به زیر سطح 1 دلار رسید.

پس از آن حجم معاملات کاردانو به یک رکورد جدید 12.8 دلاری افزایش یافت و این موضوع به افزایش قیمت آن و رسیدن به یک ATH جدید کمک کرد. سود بازار آتی کاردانو نیز به 580 میلیون دلار افزایش پیدا کرد و با سبقت گرفتن از لایت کوین در جایگاه سوم ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

بر اساس داده های Cointelegraph Markets Pro شرایط باری Ada برای مدتی مطلوب بوده است. امتیاز VORTECS که منحصر به کوین تلگراف است به مقایسه الگوریتم ارز ، شرایط گذشته و فعلی بازار می پردازد که از ترکیبی از داده ها شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

فاکتور VORTECS
فاکتور VORTECS که با رنگ سبزنشان داده شده است و قیمت کاردانو که با رنگ سفید در نمودار مشخص است.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، امتیاز VORTECS برای کاردانو در تاریخ 25 فوریه به بالاترین امتیاز خود یعنی 79 رسیده است. حدود 24 ساعت قبل از اینکه قیمت شروع به افزایش 27 درصدی کند و به بالاترین سطح جدید خود برسد.

بهبود قابلیت های قرار دادهای هوشمند یک ویژگی کلیدی آپدیت Mary می باشد که می تواند دوره ای جدید از عملکرد بهتر را برای اکو سیستم کاردانو آغاز کند. برنامه های مالی غیر متمرکز پس از یکپارچه شدن، قادر به فعالیت در شبکه و فراهم آوردن شرایطی برای فرار از هزینه های بالای گس در شبکه اتریوم برای کاربران هستند. خوب است بدانید در آخرین خبر منتشر شده از سوی بایننس، این صرافی معتبر اعلام کرده است که از آپدیت جدید و هارد فورک کاردانو پشتیبانی خواهد کرد. تمامی این فاکتور ها در کنار هم می تواند قیمت کاردانو را به روندی هرچه مثبت تر هدایت کند. احتمالا بایستی منتظر رشد قیمتی چشمگیر باشیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments