صعود قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال

صعود قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال / رشد 7.2 درصدی بیت کوین طی هفته گذشته

دیروز شنبه 1 سپتامبر 2018 بازار ارزهای رمزپایه سیگنال های صعودی جدیدی را تجربه نمود. مطابق تصویر زیر داده های وب سایت Coin360 نشان می دهند که 97 درصد صد ارز دیجیتال برتر همگی رشد داشته اند.

رشد قیمت ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته
رشد قیمت ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته

طبق شاخص وب سایت CoinMarketCap، بیت کوین همچنان به طور پیوسته تمایل خود را جهت صعود به سطح بیش از 7,000 دلار نشان می دهد و طی 24 ساعت گذشته با رشد حدوداً 2.5 درصدی همراه بوده است. هم اکنون در زمان نگارش این خبر بیت کوین با قیمت 7,237 دلار معامله می شود که در مقایسه با هفته گذشته 7.2 درصد رشد داشته است.

طبق آخرین گزارش منتشر شده از سوی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده آمریکا (CFTC) در تاریخ 24 آگوست، تعداد قراردادهای غیرتجاری آتی بیت کوین که سبب کاهش قیمت بیت کوین می شوند کاهش یافته و این یک اتفاق بسیار مثبت در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

اتریوم (Ethereum) نیز در حال حاضر با قیمت حدوداً 300 دلار مبادله می شود و در هفته گذشته تنها 6.7 درصد رشد داشته است. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از تاریخ 8 آگوست به 238.4 میلیارد دلار رسیده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

طبق آمار وب سایت CoinMarketCap، از میان 25 ارز رمزپایه برتر دوج کوین (DOGE) رشد قابل توجهی را تجربه نموده که در طول 24 ساعت گذشته 41 درصد بوده است. دوج کوین از روز 30 آگوست شاهد رشد قابل ملاحظه ای بود و تنها در سه روز گذشته 135 درصد افزایش قیمت داشته است. دوج کوین هم اکنون با ارزش کل 600,669,953 دلار در جایگاه بیست و دوم در میان ارزهای رمزنگاری شده قرار گرفته است.

علت رشد بی سابقه دوج کوین در روزهای اخیر همکاری این آلت کوین با اتریوم عنوان شده است. شواهد موجود نشان می دهد پاییز امسال این دو کمپانی یک فورک با عنوان دوجتریوم (DOGX) خواهند داشت که بر روی مسأله مقیاس پذیری اتریوم متمرکز است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments