قابلیت جدید یاهو جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

یاهو خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می دهد

یاهو (!Yahoo)، ششمين وب سايت محبوب جهان بر اساس رده بندی الکسا، خدمات جدیدی ارائه خواهد داد تا کاربران آن بتوانند به صورت مستقیم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین ها اقدام نمایند.

در همین راستا بر اساس پست منتشرشده در وبلاگ رسمی یاهو به تاریخ پنج شنبه 30 آگوست 2018، این کمپانی اعلام کرد که با همکاری توسعه دهنده نرم افزاری TradeIt امکانی فراهم خواهد نمود تا کاربران بتوانند از طریق سرویس Yahoo Finance به ترید ارزهای دیجیتال بپردازند.

همانطور که در بخش خرید و فروش سهام در سرویس Yahoo Finance این امکان وجود داشت، هم اکنون کاربران می توانند دکمه های خرید و فروش ارز دیجیتال را در هر صفحه مخصوص به هر یک از ارزهای رمزپایه مشاهده نمایند. پس از شروع فرآیند خرید و فروش آنها می توانند به یک حساب کارگزاری خارجی مانند صرافی Coinbase یا پلتفرم معاملاتی Robinhood وارد شده و سفارش خرید یا فروش را انجام دهند بدون آنکه از پلتفرم Yahoo Finance بیرون بیایند.

در این رابطه جوانا لامبرت، مدیر کل امور مالی و فناوری شرکت Oath، گفت:

به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات مالی، ما دائماً به دنبال راهکار هایی برای تجربه کاربری بهتر مخاطبان در پلتفرم Yahoo Finance هستیم. ما برای اولین بار سال گذشته با شرکت TradeIt مشارکت نموده و امکان تجارت در یاهو را فراهم ساختیم. ما هیجان زده هستیم که این پیشنهاد را به ارزهای دیجیتال گسترش دهیم و در این راه جامعه مشتاق سرمایه گذاران را هدف قرار داده ایم.

در حال حاضر قابلیت خرید و فروش ارزهای رمزپایه تنها در نسخه iOS برنامه Yahoo Finance که در رده 60 اُم اپلیکیشن های مالی فروشگاه اپ استور قرار دارد، در دسترس است. برخی از کاربران ابتدا این ویژگی جدید را در نسخه های رایانه ای و وب سایت Yahoo Finance مشاهده کردند که به سرعت نیز ناپدید شد. یکی از سخنگویان کمپانی Oath به خبرگزاری CCN گفت که کمپانی یاهو آزمون های سطحی در این سیستم عامل ها را پیش از عرضه رسمی در هفته های آینده اجرا می کند.

چندی پیش نیز یاهو ژاپن – که به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین کمپانی یاهو و Softbank راه اندازی شد – در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که 40 درصد از سهام یک صرافی ارز دیجیتال محلی را خریداری نموده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments