کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با اکسچنج ایرانی پی98

درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه با استفاده از پی98

بدون شک اینترنت با کاربرد های گسترده و متنوع خود سبک زندگی ما را در زمینه های مختلف تغییر داده است. یکی از این کاربرد ها امکان کسب درآمد و تجارت از طریق اینترنت است. در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجه مشاغل اینترنتی بوده ایم که فرصت کسب درآمد های قابل توجهی را برای کاربران حوزه های مختلف فراهم کرده است. با نگاهی کوتاه به بزرگترین شرکت های تجاری دنیا، متوجه می شویم که بخش اعظمی از درآمد این شرکت ها به واسطه اینترنت بدست آمده است. علاوه بر شرکت های تجاری و نهادی، افراد معمولی نیز فرصت این را دارند که از روش های مختلف و با استفاده از این فضا کسب درآمد داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا یکی از این روش های بدست آوردن درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه را به شما معرفی کنیم. تعجب نکنید!  برای کسب درآمد با استفاده از این روش، هیچ نیازی به سرمایه و تخصص اولیه نیست! 

درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه

برای کسب درآمد یا به عبارت عامیانه پول درآوردن یا باید مقداری سرمایه داشت و یا باید با توجه به مهارت و تخصص شخصی، حرفه ای را به عنوان شغل انتخاب کرد. اما اینترنت فرصت هایی فراهم کرده است که افراد می توانند بدون نیاز به حرفه ای خاص و یا سرمایه اولیه، درآمد کسب کنند. یکی از این روش ها که در این مقاله به آن پرداخته ایم کسب درآمد از طریق شبکه همکاری وب سایت پی98 است.

کسب درآمد اینترنتی

وب سایت پی98 یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین وب سایت هایی است در زمینه خدمات ارزی فعالیت می کند. پی98 در طول سال ها فعالیت توانسته است با اعتماد شما کاربران عزیز اعتبار قابل توجهی بدست آورد و به عنوان یکی از بهترین وب سایت های خدمات ارزی در ایران شناخته شود. این اعتماد و توجه کاربران، کارشناسان پی98 را برآن داشته تا به فکر ایجاد شبکه ای برای کسب درآمد کاربران خود باشند، تا با فراهم کردن بستری برای کسب درآمد، بخش کوچکی از لطف کاربران خود را جبران نمایند.

در این روش کسب درآمد اینترنتی نیازی به هیچ گونه سرمایه گذاری ندارید و تنها با معرفی پی98 به دوستان خود، از مزایای مختلفی همچون پورسانت معرفی کاربر و یا شراکت در سود بدست آمده از خریدهای کاربر معرفی شده، بهره مند می شوید. بنابراین اگر از خدمات پی98 استفاده می کنید یا افرادی را می شناسید که می توانند از خدمات پی 98 بهره مند شوند، ادامه این مبحث را از دست ندهید، چراکه برنامه ویژه ای برای شما داریم!

چگونه در پی 98 درآمد داشته باشیم؟

برای بدست آوردن درآمد اینترنتی بدون سرمایه و تخصص اولیه ، ابتدا باید یک حساب کاربری در پی 98 ایجاد کنید. اگر هنوز حساب کاربری ندارید می توانید مراحل ایجاد حساب کاربری پی 98 در لینک مشخص شده را به همراه تصاویر و به صورت گام به گام مشاهده کنید. افتتاح حساب در سایت بسیار ساده است. پس از ساخت اکانت پی 98 برای حساب شما یک لینک معرفی به دوستان به صورت منحصر به فرد ساخته می شود که می توانید با اشتراک گذاری آن در میان دوستان و آشنایان خود، آنها را برای ثبت نام در پی 98 تشویق کنید.

با معرفی پی 98 به دوستان خود با استفاده از لینک  معرفی منحصر به فردی که برای حساب کاربری شما ایجاد شده است، می توانید کسب درآمد کنید و درآمد حاصل از آن را به حساب بانکی خود واریز کنید و یا در قالب شارژ کیف پول و استفاده رایگان از خدمات پی 98 دریافت نمایید. هر کاربری که از طریق لینک شما در پی 98 حساب کاربری احراز شده باز کند، حتی اگر خریدی از سایت نداشته باشد، مبلغ 1000 تومان به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد. حساب کاربری احراز شده یعنی، کاربر ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کرده باشد.


صبر کنید! این همه ماجرا نیست!


علاوه بر پورسانت معرفی کاربر، به ازای هر یک از خریدهای کاربران معرفی شده توسط شما، درصدی از مبلغ خرید ایشان نیز به عنوان پورسانت به حساب کاربری شما واریز می شود. پنل همکاری پی 98 این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که سیر این تراکنش ها را به صورت لحظه ای در حساب کاربری خود مشاهده نمایند.

با توجه به نوع خدمات استفاده شده و تعداد کاربران معرفی شده ، درصد پورسانتی که به شما تعلق می گیرد متفاوت خواهد بود. به طور کلی با توجه به سفارش کاربر معرفی شده، 20 الی 40 درصد سود حاصل از پردازش تراکنش به حساب معرف واریز می شود. این یعنی پی 98 بین 20 الی 40 درصد از سود خود را به معرف اختصاص خواهد داد. لازم است اشاره کنیم که وب سایت هیچ گونه هزینه ای از کاربران معرفی شده درسافت نمی کند و تنها جهت قدردانی از کاربرانی که تبلیغ پی98 را می کنند، بخشی از سود خود را با آنها تقسیم می کند.

نکته مهم این است که این پورسانت برای تمامی سفارشات کاربران معرفی شده تا همیشه به کاربر معرف پرداخت خواهد شد و وقتی شما فردی را معرفی می کنید، در ازا تمامی سفارشات وی تا هر زمانی ، در 20 تا 40 درصد سود هر سفارش شریک خواهید بود.

برای درک بهتر سیستم همکاری مثالی را بررسی می کنیم. فرض کنید کاربر A با استفاده از لینک معرفی شما در سایت پی 98 ثبت نام کرده است. در ابتدای کار به محض احراز هویت کاربر A مبلغ 1000 تومان پاداش معرفی به حساب کاربری شما در پی 98 اعمال می شود. پس از این کاربر A سفارشی در سایت ایجاد می کند که پی 98 از این سفارش مبلغ 50 هزار تومان سود دریافت می کند. در این شرایط با توجه به سطح کاربری شما به عنوان معرف، بین 10 الی 20 هزار تومان از مبلغ سود به عنوان پورسانت معرف به کیف پول شما انتقال خواهد یافت. این روند تا روز ها، ماه ها و سال ها در ازای هر سفارش کاربری که از سوی شما معرفی می شود ادامه خواهد داشت.

کسب درآمد پی 98
بخش کسب درآمد و لینک معرف در حساب کاربری پی 98

این روش کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه است و شما می توانید با معرفی چند کاربر جدید در ماه، مبلغ زیادی را به عنوان پاداش معرفی دریافت کنید و پس از آن از هر سفارش این کاربران در سایت نیز پورسانت دریافت نمایید . توجه داشته باشید که اکثر کاربران پی 98 در ماه مبالغ زیادی خرید دارند، بنابراین با معرفی کاربران فعال تر می توانید درآمد خود را بیشتر کنید و تا جایی پیش روید که به کار دیگری برای کسب درآمد نیاز نداشته باشید!

نکته: کاربرانی که شما معرفی می کنید، باید حداقل شماره تلفن همراه خود را در سایت احراز کنند. برای این منظور کاربر معرفی شده باید پس از ثبت نام به بخش پروفایل خود مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را وارد کند. پس از وارد کردن شماره و درخواست تایید، کد تاییدیه در قالب یک پیام کوتاه به شماره تلفن همراه وارد شده ارسال می گردد.

چگونه درآمد خود را از سایت برداشت کنیم؟

شما می توانید به طور لحظه ای آمار تعداد زیرمجموعه ها و میزان درآمد اینترنتی خود را با مراجعه به بخش “کسب درآمد” در منوی کاربری ، مشاهده کنید. برای برداشت از حساب باید حداقل مبلغ درآمدتان را به سقف10  هزار تومان رسانده باشید. پس از اینکه درآمد شما به سقف 10 هزارتومان رسید با انتخاب گزینه “درخواست تسویه” می توانید این مبلغ را به کیف پول پی 98 خود واریز کنید و یا آن را به طور مستقیم به حساب بانکی خود انتقال دهید.

تسویه درآمد کسب شده از پی 98
نحوه تسویه و پرداخت درآمد کسب شده از پی 98

به همین سادگی شما می توانید بدون سرمایه اولیه و از طریق اینترنت درآمد داشته باشید. با چند کلیک ساده و بدون اینکه کار خاصی انجام دهید، تنها با معرفی کاربران جدید می توانید در سود وب سایت پی 98 شریک باشید. اگر از صاحبان کانال های تلگرامی هستید و یا از جمله کاربران فعال در گروه های مختلف هستید، و یا در اینترنت و شبکه های اجتماعی بلاگ و صفحه فعال دارید می توانید لینک کاربری خود را به اشتراک بگذارید و مطمئن باشید که سود خوبی در انتظار شما خواهد بود.

علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی از این طریق می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنند تا به صورت دقیق مراحل ثبت نام و دریافت لینک معرفی را مطالعه نمایند. علاوه بر این می توانید هرگونه ابهام یا سوال درباره این فرآیند را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا پشتیبانان پی 98 در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند.

دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری در فروش پی 98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
1 سال قبل

پی 98 امروز من رو قافل گیر کرد مدت زیادی بود به پی 98 سری نزدهه بود ولی بعد نزدیک یک سال وارد اکانتم شدم و پس از ثبت سفارشم نگاهی به بخش کسب درامد کردم و واقعا غافل گیر شدم و دیدم یک میلیون تومان درامد از معرفی دارم خیلی جا خوردم یادم افتاد من یک سال قبل یک کاربر معرفی کرده بودم که سفارش های متعددی انجام داده و از یک نفر این سود حاصل شده و نمیخوام اینو بگم اره من سود گکرفتم این که سودت یک سال توی یک سایت باشه و سایت اونو نخوره و بهت بده خیلی حرفه ممنون پی 98

مهدی
مهدی
2 سال قبل

pay 98 واقعا یکی از بهترین سایت ها و صرافی های خدمات ارزی در ایرانه. کاش خرید و فروش مستقیم هم راه اندازی میکرد و کیف پول ارزی به کاربرها میداد تا پول و ارزمون رو توی صرافی خودشون خرید و فروش و نگهداری کنیم 😊👌

Mahdi
Mahdi
3 سال قبل

سلام وقت بخیر میشه بگید که با کدام شماره احراز هویت کند با شماره ما یا شماره همراه خودش؟؟؟
اگه لطف کنید یه توضیحی کنید.

پرستو کاشانی
پاسخ به  Mahdi
3 سال قبل

با سلام و احترام. برای ثبت نام در سایت از لینک معرف شما استفاده کنند ولی باید با شماره خودشون احراز هویت کنند.

آرش
آرش
4 سال قبل

سلام خسته نباشید
اگر لینک معرف خودم با سرویس Bitly کوتاه بشه و فرد معرفی شده احراز هویت انجام بده در این صورت به عنوان زیر مجموعه خودم محسوب میشه؟

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  آرش
4 سال قبل

درود، بله

hamid
hamid
4 سال قبل

سلام خسته نباشید میزان کارمز در خرید ارز دیجیتال چقدر هست

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  hamid
4 سال قبل

بسته به نوع خدمات استفاده شده، تعداد کاربران معرفی شده شما پورسانت دریافتی متفاوت خواهد بود. اما با توجه به سفارش کاربر معرفی شده، 20 الی 40 درصد سود حاصل از پردازش تراکنش به حساب معرف واریز می شود.
به این معنی که مجموعه Pay98 بین20 الی 40 درصد سود خود را به معرف اختصاص می دهد.
لازم به ذکر است هیچ گونه هزینه اضافی از کاربر معرفی شده نیز دریافت نمیگردد.

سهراب
سهراب
پاسخ به  آرتین محسنی
3 سال قبل

سلام.آدرس کیف پول الکترونیکی من چیه؟من از یه برنامه ای مقداری بیت کویت استخراج کردم و میخام اونو به این برنامه انتقال بدم و بیاد تو حسابم چیکار باید بکنم؟لطفا راهنمایی کنید مممنون

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  سهراب
3 سال قبل

با سلام و احترام
لطفا با پشتیبانان مجموعه پی98 در ارتباط باشید تا شمارا اهنمایی کنند.

رضا
رضا
5 سال قبل

سلام
چطور میشه کل زیرمجموعه هارو مشاهده کرد؟
ضمن اینکه این پنل زیرمجموعه شما یکم مشکوکه احساس اسکم بودنتون به آدم دست میده!!!

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  رضا
5 سال قبل

با سلام و تشکر از توجه شما، بخش مربوطه نیز به پنل همکاری در فروش اضافه شد

امیررضا بابایی
امیررضا بابایی
پاسخ به  آرتین محسنی
3 سال قبل

سلام خسه نباشید.ببخشید به زیرمجموعه فیک هم 1000 تومان میده؟