معرفی ربات تلگرام پی 98

ربات تلگرام پی 98 راه اندازی شد : تمامی خدمات ارزی در تلگرام شما

تلگرام به عنوان محبوب ترین ابزار پیام رسانی در کشور، بخشی زیادی از کاربران ایرانی اینترنت را به خود جذب کرده است و حتی تقریبا می توان گفت که در بسیاری از موارد کانال ها و گروه های تلگرامی کاملا جای وبسایت ها را گرفته اند. با توجه به سهولت استفاده از تلگرام و این که نسبت به اپلیکیشن و وبسایت نیاز به کمترین دانش فنی دارد، ربات تلگرام پی 98 راه اندازی شد. در ادامه این ربات تلگرام و نحوه کار با آن را به طور کامل توضیح می دهیم.

آموزش استفاده از ربات تلگرام پی 98

برای استفاده از ربان تلگرام پی 98 کافی است تا بر روی دکمه زیر کلیک یا شناسه آن را در نوار جستجو برنامه تلگرام وارد کنید.

ورود به ربات

استفاده از ربات تلگرام پی 98

پس از استارت کردن ربات، با منوی خدمات روبرو خواهید شد. تمامی خدماتی که از طریق وبسایت و پنل کاربری و همچنین اپلیکیشن موبایل پی 98 وجود دارد، از طریق ربات تلگرام نیز قابل دسترسی است.

از ابتدا تا انتها در خود تلگرام

از لحظه ای که به عنوان یک کاربر جدید وارد ربات تلگرام پی 98 می شوید، تا زمان ثبت و تحویل سفارش، تمامی مراحل در خود تلگرام انجام می گیرد و فقط در صورتی که نحوه پرداخت هزینه سفارش را اینترنتی انتخاب کنید، به درگاه بانکی آنلاین منتقل می شوید.

در این صورت از ابتدا تا انتهای کار خود در پیام رسان تلگرام باقی خواهید ماند!

حساب کاربری

با انتخاب این گزینه در منوی اصلی ربات تلگرام پی 98 به موارد زیر درسترسی خواهید داشت.

✳️ امکان شارژ حساب کاربری

✳️ مشاهده کیف پول خود در پی 98

✳️ امکان احراز هویت و ارسال مدارک

✳️ امکان ویرایش اطلاعات مالی و افزودن کارت

استعلام قیمت انواع ارز

با ورود به بخش استعلام قیمت ارز، می توانید قیمت لحظه ای انواع ارز کشور های مختلف، ارز دیجیتال و رمزپایه و همچنین قیمت طلا و سکه را مشاهده کنید.

خرید و فروش خودکار پرفکت مانی و وب مانی

با توجه به این که امکان خودکار سازی روند خرید و فروش ارز پرفکت مانی و وب مانی وجود دارد، می توانید از طریق ربات تلگرام پی 98 به صورت خودکار وآنی پرفکت مانی و وب مانی خرید و فروش کنید.

ارتباط با پشتیبانی

با اضافه شدن این قابلیت حالا مشتریان گرامی وبسایت پی 98 می توانید مشکلات و سالات خود را از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارند. با انتخاب این گزینه از منیو اصلی ربات تلگرام پی 98 به یکی از کارشناسان متصل خواهید شد و می توانید سوالات پیش از خرید یا هر گونه سوال دیگر خود را مطرح کنید.

کانال تلگرام

در منوی اصلی با انتخاب گزینه کانال تلگرام به کانال رسمی پی 98 هدایت می شوید که در این کانال می توانید آخرین اخبار و آموزش ها در رابطه با ارز های دیجیتال و رمزپایه را دنبال کنید.

دیگر نیازی به عضویت در چندین گروه و کانال نیست! با عضویت در ربات تلگرام پی 98 همه این ها در تلگرام شماست 😉

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments