خرید خانه با دوج کوین در پرتغال

خرید خانه در شهر لیسبون پرتغال و امکان پرداخت با دوج کوین

از آنجا که میم کوین ها در مجموع از جدیت سایر رمز ارز های بزرگ دیگر بهره مند نیستند، ارز دوج کوین هم از این قاعده مستثنی نبوده است، با این تفاوت که هیاهو آن در فضای مجازی و حمایت از جانب افراد مشهوری مثل Elon Musk یا Mark Cuban, به آن پر و بال بیشتری داده است. 

در ادامه گسترش پذیرش این ارز توسط شرکت ها و کارفرمایان در نقاط مختلف جهان، امروز اعلام شد که افراد می توانند هم اکنون به خرید ملک با دوج کوین در شهر لیسبون کشور پرتغال بپردازند. 

قیمت یک پنت هاوس در این شهر در حال حاضر برابر با 5 میلیون DOGE معادل تقریباً 2.2 میلیون دلار می باشد. 

شرکت Capital Suisse که در شهر زوگ سوئیس مستقر است، در یک همکاری با شرکت املاک و مستغلات مستقر در پرتغال، به فروش ملک و پذیرش DOGE به عنوان پرداخت در پایتخت این کشور مشغول شده اند. 

این همکاری، به خریداران این اختیار را می دهد که برای پرداخت خرید خانه خود، بتوانند از دوج کوین، بیت کوین، اتریوم و کاردانو از طریق بورس املاک و مستغلات FNTX، استفاده کنند. 

در حال حاضر ارزان ترین خانه هایی که در این لیست قرار دارند، یک واحد دو خوابه با قیمت 1.57 میلیون DOGE معادل تقریباً 690,000 دلار می باشد. 

گران ترین خانه هم یک پنت هاوس با قیمت 5 میلیون DOGE معادل حدوداً 2.2 میلیون دلار می باشد. 

روند گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر رشد و سرعت خوبی داشته است. به گزارش Yahoo Money, در ماه گذشته، 71 شرکت املاک و مستغلات اعلام به پذیرش بیت کوین و یا ارزهای دیجیتال در معاملات خود کردند. 

قبل تر هم در یگ گزارش منتشر شده از کوین تلگراف در 7 مه (17 اردیبهشت) گفته ‌شده بود که  شرکت بزرگ املاک Arte Surfside در میامی که به آپارتمان های لاکچری خود معروف است، حال در معاملات املاک خود ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم می پذیرد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments