خرید سولانا

خرید سولانا (SOL) | فروش Solana به صورت خودکار | قیمت لحظه ای SOL

سولانا یکی از محبوب ترین رمز ارزها در بازار است که به عنوان رقیب اصلی اتریوم شناحته می شود. توسعه شبکه و کاربردهای سولانا سبب رشد قیمت و حجم معاملات رمز ارز بومی آن که با نماد SOL نمایش داده می شود، شده است. اگر به سرمایه گذاری در ارز سولانا (SOL)علاقه مند هستید، می توانید با استفاده از خدمات تمام اتوماتیک و لحظه ای پی 98 اقدام به خرید سولانا برای سرمایه گذاری و یا فروش سولانا جهت نقد کردن دارایی های خود نمایید.

خرید سولانا با بهترین قیمت

پس از مطالعه و بررسی تحلیلات تکنیکالی و به دست آوردن دانش کافی در خصوص ارز دیجیتال سولانا، اگر از انتخاب و سرمایه گذاری خود مطمئن هستید، اولین گام انتخاب یک کیف پول مطمئن را برای خرید و نگهداری سولانا است.

اگر نمیدانید چه کیف پولی را انتخاب کنید جای نگرانی نیست، شما می توانید با مطالعه مقاله معرفی بهترین کیف پول های سولانا یک والت مناسب برای دارایی های خود انتخاب نمایید.

حال اگر تمام مراحل ساخت کیف پول را انجام داده اید و در حال حاضر کیف پول شما حاضر است، وارد بخش خرید ارزهای دیجیتال پی98 شوید و از لیست ارزهای موجود گزینه خرید سولانا را انتخاب کنید. پس از انتخاب مقدار ارز مورد نظر، آدرس ولت سولانا  را وارد کنید و صورت حساب خود را با کارت های بانکی پرداخت نمایید.

مراحل خرید ارز سولانا (SOL) از طریق Pay98، به ترتیب زیر می باشد:

  1. وارد پنل کاربری خود در سایت پی 98 شوید.
  2. مطابق تصویر گزینه خرید ارزهای دیجیتال در منوی سمت راست را انتخاب نمایید.
  3. جهت خرید ارز سولانا در قسمتسایر ارزها نام SOL را سرچ کنید.
  4. مقداری که قصد خرید Solana را دارید تعیین کنید.
  5. آدرس کیف پول شخصی خود را وارد کرده و شبکه انتقال را انتخاب نمایید.
  6. قیمت خرید SOL را بررسی کنید و پس از آن سفارش خود را ثبت نمایید.
خرید سولانا

لازم است بدانید که خرید سولانا کاملا خودکار و اتوماتیک انجام خواهد شد و بدون نگرانی انتقال ارز به کیف پول شما صورت می گیرد و کیف پول شما شارژ خواهد شد. با این حال اگر در مراحل پرداخت به هر گونه مشکلی بر خوردید خدمات پشتیبانی سریع پی 98 آماده پاسخگویی و کمک به شما خواهد بود.

اگر با این رمز ارز و ویژگی های منحصر بفرد آن آشنایی ندارید، مقاله معرفی ارز دیجیتال سولانا و کاربردهای آن را از طریق لینک مشخص شده مطالعه کنید.

فروش سولانا و تبدیل آن به ریال

از آنجایی که بزرگترین دلمشغولی هر سرمایه گذاری انتقال سود سرمایه به حساب بانکی است، زمانی که شما فرصت را برای فروش سولانا مناسب دیدید و تصمیم به فروش این رمز ارز دارید می توانید از با استفاده از خدمات سایت پی 98 جهت فروش سولانا و تبدیل آن به تومان استفاده کنید.

سایت پی98 این امکان را به شما میدهد تا در هر زمانی که مایلید ارز های خود را بفروشید و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

  1. اولین قدم برای فروش ارز سولانا افتتاح حساب کاربری در پی 98 و ورود به بخش فروش ارزهای دیجیتال در پنل کاربری شما است. از منوی سمت راست گزینه “فروش ارزهای دیجیتال” و سپس “فروش سایر ارزها” را انتخاب کنید.
  2. پس از آن در بخش “ارز مورد نظر” نام سولانا را جستجو و انتخاب کنید. سپس باید مقدار دقیقی که قصد فروش SOL دارید وارد کنید.
  3. آدرس کیف پول پی 98 را انتخاب کرده و رمز ارزهای خود را به آن آدرس واریز کنید. شناسه تراکنش و یا اسکرین شات آن را نیز در فرم سفارش وارد نمایید.
  4. پس از ثبت درخواست فروش ارز سولانا در کوتاه ترین زمان و به صورت خودکار سفارش فروش شما انجام می شود و معادل ریالی سولانای انتقالی، به حساب بانکی اعلام شده از سوی شما واریز خواهد شد.
فروش سولانا

توجه داشته باشید که حتماقبل از فروش سولانا  و دیگر ارزهای مورد نظر مشخصات و حساب بانکی خود را در پنل کاربری خود در وب سایت Pay98 ثبت کرده باشید.

قیمت سولانا

قیمت سولانا به صورت لحظه ای

در حال حاضر ارز دیجیتال سولانا تقریباً تازه وارد به شمار میرود و همچنان می‌تواند در جدول رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال بالا برود. با این حال این رمز ارز روز به روز در حال توسعه و حرکت به سمت اهداف خود در جهت رقابیت با دومین رمز ارز بازار یعنی اتریوم است.

اگر تصمیم به حضور در عرصه سرمایه گذاری ارز های دیجیتال دارید باید هر لحظه از قیمت ارزهای دیجیتال و نوسانات آنها آگاه باشید.

در همین راستا سایت پی 98 تحلیلات قیمت سولانا و قیمت به روز آن را به دلار و به تومان در بخش قیمت ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار میدهد. نمودار و توضیحات با توجه به بررسی حجم معاملات به شما در خرید ارز سولانا کمک میکند. علاوه بر این با توجه به تحلیل های تکنیکالی می توانید زمان مناسب و بهترین قیمت فروش سولانا و یا خرید این رمز ارز را نیز بررسی کنید.

معاملات سولانا (SOL) در کدام صرافی های خارجی امکان پذیر است؟

همانطور که اطلاع دارید، یکی از مهمترین مواردی که معمولاً بر افزایش محبوبیت کوین ها تاثیرگذار است، و به ترند شدن آنها بیشتر کمک می کند، پذیرش آنها توسط صرافی های بزرگ مانند صرافی شناخته شده بایننس و کوین بیس می باشد.

در اینجا شما می توانید برخی از این صرافی ها که از خرید Solana، فروش و مبادلات ارز دیجیتال SOL پشتیبانی می کنند را مشاهده کنید.

  • بایننس (Binance)
  • کوکوین (KuCoin)
  • کوین بیس (CoinBase)
  • اف تی اکس (FTX)
  • هیوبی (Huobi)
  • بیت فینکس (BitFinex)
  • گیت (Gate.io)
  • اوککس (OKEx)
  • کوینکس (Coinex)

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments