خرید آوه

خدمات فروش و خرید آوه در ایران

اگر قصد سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را دارید و یا به پروتکل آوه علاقه مند هستید، در این مقاله شما را با ارز دیجیتال آوه بیشتر آشنا کنیم تا با نگرشی باز و اطلاعات کامل اقدام به سرمایه گذاری کنید. سایت پی98 با فراهم آوردن امکان دسترسی به تحلیلات و بررسی های تکنیکالی در خصوص ارز دیجیتال آوه و دیگر ارز های دیجیتال بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. مشابه سایر رمز ارزها خرید آوه نیز به صورت خودکار و سریع در این سایت امکان پذیر است.

خرید خودکار آوه از Pay98 

پیش از هر اقدامی برای خرید آوه اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کافی درباره این ارز دارید و تمام تحلیلات تکنیکالی و بررسی ها را انجام داده باشید که از تصمیم  خود پشیمان نشوید. پس از مطمئن شدن از انتخاب خود کیف پولی مناسب جهت خرید ارز دیجیتال  انتخاب کنید. در همین صفحه توضیحات کامل در راستای معرفی این ارز و انتخاب کیف پول برای خرید آوه ارائه شده است.

پس از اینکه مراحل انتخاب و ساخت کیف پول را پشت سر گذاشتید، وارد بخش خرید ارزهای دیجیتال پی98 شوید و از لیست ارزهای موجود گزینه “خرید آوه” را انتخاب کنید. پس از انتخاب مقدار ارز مورد نظر، آدرس ولت کوین آوه  خود را وارد کنید و صورت حساب خود را با کارت های بانکی پرداخت کنید.

پس از پرداخت و طی کردن مراحل خرید آوه، انتقال ارز به کیف پول شما به صورت خودکار انجام میشود و کیف پول شما شارژ خواهد شد. تمامی این مراحل خودکار طی می شود و شما میتوانید از خدمات 24 ساعته پی 98 در هر زمانی بهره مند شوید.

خرید و فروش آوه

فروش آوه و تبدیل آن به تومان 

مهمترین بخش سرمایه گذاری، انتقال آن به حساب بانکی است. در این قسمت مراحل فروش آوه در قیمت مناسب و تبدیل آن به تومان را توضیح می دهیم.

سایت پی 98 مرجعی کامل برای استفاده از امکاناتی جهت فروش ارز های خود از جمله ارز آوه است. به همین جهت جای نگرانی نیست و شما میتوانید هر زمانی که بخواهید ارز آوه خود را بفروشید و معادل آن را در کمترین زمان در حساب بانکی خود داشته باشید.

مراحل فروش آوه به این ترتیب است :

  1. ابتدا وارد بخش فروش آوه شوید.
  2. مقدار ارز آوه ای که قصد فروش آن را دارید وارد نمایید.
  3. به ولتی که به شما اعلام می شود انتقال دهید.
  4. پس از انتقال، معادل تومان فایل انتقالی به حساب بانکی اعلام شده از سوی شما واریز خواهد شد.

به خاطر داشته باشید قبل از فروش آوه و دیگر ارزها  مشخصات و حساب بانکی خود را در پنل کاربری خود در وب سایت Pay98 ثبت کرده باشید.

کیف پول ها

همانطور که میدانید برای سرمایه گذاری و نگهداری هر نوع ارز دیجیتال شما نیاز به یک کیف پول دارید. ابتدا باید کیف پول خود را مشخص کنید و سپس تصمیم بگیرید که با کوین های خود چه کنید؟ در سرمایه گذاری بر پروتکل آوه می توانید کوین‌های خود را وام دهید و یا اینکه وام بگیرید (در ادامه مقاله و در بخش معرفی درباره این مباحث بیشتر بخوانید.)

برای دخیره سازی Aave از کیف پول هایی که در ادامه نام برده ایم میتوانید استفاده کنید.

  • لجر (Ledger)
  • مای اتر ولت (MyEtherWallet)
  • کوین بیس ولت(CoinbaseWallet)
  • متاماسک (Metamask)

پس از اینکه کیف پول خود را انتخاب کردید، آن را به شبکه آوه متصل کنید. توجه داشته باشید که نحوه اتصال به پلتفرم با توجه به کیف پول انتخابی شما متغیر است.

ارز دیجیتال آوه

معرفی  ارز دیجیتال آوه

 آوه (AAVE) پروتکل مالی غیرمتمرکز است که برای افراد این این امکان را فراهم میکند تا از طریق رمز ارز خود وام دهند و یا وام بگیرند.در واقع این پروتکل در زمینه وام دهی در بستر بلاک چین فعالیت میکند.

وام دهندگان با واریز دارایی های دیجیتال در مجموعه های نقدینگی مشخص به سود آوری دست پیدا می کنند. آنچه که در نقدینگی این بازار نیاز است به واسطه تامین کنندگان سرمایه و سرمایه گذاران به دست می آید. در نتیجه تامین کنندگان از طریق سیستم وثیقه گذاری به وام گیرندگان امکان دریافت وام میدهند یعنی از این نقدینگی به عنوان وثیقه استفاده می کنند.

AAVE امکان تخفیف در کارمزد های پلتفرم را به دارندگان ارائه می دهد و همچنین به عنوان یک توکن حکومتی عمل می کند.

پروتکل آوه از تعامل توسعه دهنده بالایی برخوردار است. این شرکت به کاربران این امکان را می دهد تا با رأی فعالانه در شکل گیری قوانین / سیاست های خود مشارکت کنند. آنها به طور مداوم سیستم خود را ارتقا می دهند و از طریق انجمن حاکمیت خود، پیشنهادات مشتریان خود را در برنامه های آینده خود اعمال می کنند

آوه که نوعی شرکت انتفاعی است  توسط Stani Kulechov در سال 2017 تاسیس و در سوئیس بنیان شد. رشته آموزشی Kulechov حقوق بود و آوه را هنگامی که همچنان دانشجو بود راه اندازی کرد.

جالب است بدانید که این پروژه با نام اصلی ETHLend، توانست شانزده میلیون دلار در عرضه اولیه سکه جمع آوری کرد.

تاریخچه

نام آوه با توجه به هدف ارز دیجیتال Aave یعنی ایجاد زیرساختی منبع باز و شفاف در دیفای انتخاب شده است. Stani Kulechov و Lazaro Gustave دو مقام ارشد مدیریتی هستند که  از زمان پروژه ETHLend در تیم آوه  حضور دارند و جالب است که بدانید ETHLend تاثیرات مثبت زیادی بر شرایط فعلی پروتکل آوه داشته است.

آغاز کار این پروژه در سال 2017 با نام ETHLend بود  و یک سال بعد نام آن به Aave تغییر کرد. بعد از اینکه نام آن تغییر یافت، کاربران جهت انتقال توکن های Lend به پلتفرم جدید مجبور بودند آن ها را با توکن آوه عوض کنند. نسبت توکن ها در طی این فرایند به شکل 100:1 بود. در نتیجه در ازای پرداخت 100 توکن LEND یک توکن Aave به هر کاربر تعلق می‌گرفت.

آنچه که درباره مزایا و معایب آوه لازم است بدانید

یکی از چشمگیر ترین ویژگی های آوه، وام های فلاش است (بدون نیاز به وثیقه). وام Flash نوعی وام فوری است که باید در همان دوره ای که قرض گرفته شده بازپرداخت شود. آوه وام گیرندگان را ملزم به پرداخت مبلغی ثابت می کند. یعنی آنها باید مبلغ اصلی بعلاوه تقریباً یک درصد مبلغ وام گرفته شده را پس دهند. از آنجا که معاملات Flash Loan در مدت زمان کوتاهی پردازش می شوند ، در واقع برای وام گیرندگان معمولی کارایی ندارند. در عوض، آنها اغلب برای تولید محصول استفاده می شوند.

تمام یا بیشتر دارایی های موجود در حساب به صورت وام پرداخت می شود. آنها نرخ بهره بالاتری را برای تشویق مشتریان جهت تهیه دارایی های بیشتر ارائه می دهند و هنگامی که تمام دارایی های موجود بدون استفاده می مانند، نرخ بهره برای تشویق وام گرفتن کاهش میابد. 

آنچه Aave را به طور ویژه قدرتمند میکند، سیاست گرفتن وام با ارز رمزنگاری شده ی کاملا متفاوت از آنچه مشتریان واریز می کنند، است. به عنوان مثال، اگر اتریوم را سپرده گذاری کنید، می توانید با استیبل کوین (مانند Tether ، True USD و غیره) وام بگیرید.

ویژگی دیگری که آوه را منحصر به فرد میکند، گزینه “نرخ جایگزینی” است. این ویژگی به کاربران اختیار می دهد تا نرخ بهره ی متغیر یا ثابت را انتخاب کنند. تغییر نرخ به ویژه هنگام در نظر گرفتن ماهیت غیر قابل پیش بینی بودن رمز ارزهای پایه اهمیت پیدا می کند. این مدل  نرخ آوه  منجر به رشد بالای تقاضای وام هایی با نرخ ثابت شده است. لازم به ذکر است که نرخهای ثابت کاملاً ثابت نیستند. در واقع، آنها در برابر نوسانات بازار مقاومت بیشتری دارند.

وثیقه دهی  بیش از حد بزرگترین مشکل ارز دیجیتال آوه است. این خط مشی به این معنی است که مشتریان باید دارایی های رمزنگاری را به ارزش خیلی بیشتر از مبلغی که می خواهند وام بگیرند، قفل کنند. سیستم های وام دهی که برای اعطای وام به مقدار زیادی سرمایه احتیاج دارند، سرمایه ناکارآمدی هستند و همین امر آنها را برای کاربران عادی که بیشتر به منابع مالی غیر متمرکز نیاز دارند، نامناسب می کند.

یکی دیگر از جنبه های منفی آوه، نرخ بهره کم است که باعث می شود برای سرمایه گذاران بالقوه، خصوصاً کسانی که به دنبال استخراج نقدینگی هستند، کمتر مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، سرمایه گذاران نمی توانند ارزش زیادی برای سرمایه گذاری خود بدست آورند، در عوض به کل اکوسیستم آسیب می رسانند

قیمت آوه

تحلیل قیمت

جهت حضور فعال و آگاهانه در بازار ارزهای دیجیتال لازم است به طور لحظه ای قیمت های رمز ارز ها از جمله قیمت ارز آوه و بررسی نوسانات آن اطلاع داشته باشید. از این جهت سایت پی 98 بخشی از خدمات خود را به تحلیل قیمت آوه و دیگر ارز ها اختصاص میدهد تا کاربران بتوانید به طور لحظه ای از وضعیت بازار و قیمت ها مطلع باشند.

با سنجش حجم معاملات و نوسانات قیمت آوه و استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال و نمودار های مختلف، می توانید زمان مناسب جهت خرید و یا آوه را در مناسب ترین قیمت تشخیص دهید.

شما می توانید تغییرات لحظه ای قیمت آوه را در بخش قیمت ارزهای دیجیتال سایت پی 98 به تومان و یا دلار مشاهده کنید و نوسانات این ارز را در بازه های زمانی مختلف و با استفاده از نمودار های در دسترس بررسی نمایید.

سوالات متداول 

❓ پروتکل Aave برای روی کدام شبکه فعال است؟

پروتکل منبع  باز آوه در اتریوم ساخته شده است، زنجیره بلوکی که در حال حاضر از اثبات کار به اثبات سهام  تغییر می کند.

❓ آنچه که آوه را متمایز میکند چیست؟

آوه در مقایسه با رقبا در بازار، دارای چندین امتیاز فروش منحصر به فرد است. در تابستان سال 2020، آوه از نظر ارزش کل رمزنگاری قفل شده در پروتکل آن، یکی از بزرگترین پروژه ها  بوده است.

❓ در پروتکل آوه چگونه وام بگیریم ؟

اگر میخواهید از طریق ارز آوه وام بگیرید لازم است در ابتدا  وثیقه را قفل کنید که مبلغ قفل شده باید بیش از مبلغ وام گرفته شده باشد. اگر با بازار های دیفای آشنا باشید،با مفهوم وام های بدون وثیقه نیز به خوبی آشنا هستید. با ارز دیجیتال آوه  به طور معمول این مقدار از پنجاه تا هفتاد و پنج درصد است که کسانی که وام می گیرند باید در وثیقه گذاری های خود  این نسبت ها را اعمال کنند.

❓ ساختار ارز آوه چگونه است؟

ساختار این ارز، همتا به همتا  و غیر متمرکز است.

❓ پروتکل Aave از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؟

ارزهای دیجیتالی که در ادامه ذکر شده اند در پلتفرم Aave پشتیبانی می‌شوند:
دای (DAI)
اتریوم (ETH)
رپد بیت کوین (WBTC)
وای ارن فایننس (YFI)
تتر (USDT)
و …

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments