قیمت ارز در هفت روز گذشته

بیت کوین بار دیگر به مرز 8000 دلار می رسد

19 می برابر 29 اردیبهشت ، بیشتر ارزهای برتر سود های متوسط تا بالایی بدست آوردند. بیت کوین بار دیگر به 8000 نزدیک شده است. این تغیر قیمت پس از ثبات در 17 می حاصل شد و پس از آن یک هفته افزایش قیمت وجود داشت.

قیمت ارز های دیجیتال

امروز بیت کوین 8% رشد داشته است و در حال حاضر قیمت آن 7928 است. نمودار هفتگی نشان می دهد که این ارز 11% رشد داشته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بار دیگر تصمیم‌ گیری درباره تصویب یا رد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین را به تعویق انداخت.

اشکال منتشر شده توسط لوک دش جی‌آر (Luke Dashjr)، یکی از توسعه‌ دهندگان بیت کوین کور، نشان می‌ دهد که بیشتر از نیمی از فول نودهای شبکه بیت کوین، هنوز هم در حال اجرای نرم‌ افزار کلاینتی هستند که آسیب‌ پذیری آن نسبت به یک باگ گزارش شده در سپتامبر سال ۲۰۱۸ مشخص و آشکار شد.

قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته

اتر به عنوان بزرگترین آلت کوین موقعیت خود را حفظ کرده است و ارزش فعلی آن 21 میلیارد است. دومین آلت کوین ریپل، دارای سرمایه 16.9 میلیارد دلار است. اطلاعات کوین مارکت کپ نشان می دهد که اتر در روز قبل 7% رشد داشته است. در حال حاضر، اتریوم با قیمت 245 معامله می شود. در هفته قبل، قیمت این ارز 35% رشد داشته است. در 24 ساعت قبل ریپل حدود 7% رشد داشته است و فعلا با قیمت 0.40 دلار معامله می شود. در هفته قبل، این ارز 28% رشد داشت.

قیمت رپیل
نمودار قیمت ریپل در هفت روز گذشته

در بین 20 ارز برتر، ارزهایی که رشد 2 رقمی داشته اند عبارتند از بیت کوین کش و دش که به ترتیب 13 و 10% رشد کرده اند.

فعلا، سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال 247.8 میلیارد دلار است که حدود 18% از هفته قبل رشد داشته است. اخیرا گزارشی ادعا کرده است که بانک مرکزی اروپا اعلام کرده است که ارزهای دیجیتال در سیاست های پولی و اقتصاد تاثیری ندارند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments