بازار گاوی بیت کوین

قیمت بیت کوین در 600 روز آینده چگونه خواهد بود؟

یک مطالعه موردی درباره رفتار گذشته ، سال ۲۰۲۰ را به عنوان آغاز یک چرخه جدید گاوی بیت کوین می بیند که احتمالاً تا ۶۰۰ روز دیگر ادامه خواهد داشت.

هاوینگ اولین فاز از چرخه گاوی بیت کوین

یک کاربر TradingView به چرخه های گاو و خرس قبلی برای بیت کوین نگاه کرد و نقاط شروع و پایانی را مشخص کرد. حرکت های Prive در رابطه با هاوینگ ها نیز برای سال های پیش رو برون یابی شد.

در حال حاضر ، BTC در مکانی نسبتاً صعودی قرار دارد که پتانسیل حضور در مرحله فعال چرخه صعودی دیگر را دارد. این مرتبه ، قدردانی ممکن است سالها طول بکشد و به اوج های جدید برسد. درعین حال ، پایین ترین چرخه گاوی فعلی در آغاز سال ۲۰۱۹ بود ، زمانی که بیت کوین از ۴۰۰۰ دلار هم پایین تر بود.

یک مدل ۵۱٪–۴۹٪، معرفی شد ، که در آن چرخه گاو فاز کندتر را به خود اختصاص می دهد تا ۵۱٪ درصد از دوره را به خود اختصاص می دهد ، در حالی که زمان باقی مانده بیشترین سرعت  و بیشترین سود را به اوج های جدید می دهد. بر اساس این مدل ، بیت کوین در حدود اکتبر ۲۰۲۱ به اوج جدید خود می رسد و در عین حال سود افزایشی و پارابولیکی را نیز به دست می آورد.

نصف شدن پاداش بیت کوین می تواند باعث نوسانات کوتاه مدت شود، اما جهت کلی همان جهت صعودی بلند مدت باقی می ماند.

در حال حاضر ، بیت کوین در مرحله ای قرار دارد که ۶۰۰ روز آینده بر اساس مدل هاوینگ صعودی بلند مدت خواهد بود. پاداش BTC در کمتر از ۸۰ روز از هم اکنون کاهش می یابد ، در حال حاضر باعث افزایش تجمعی قابل توجه با پیش بینی های سالانه در حدود ۱۴۰۰۰ دلار شده است. بیت کوین بالاتر از ۹۸۰۰ دلار انعطاف پذیر است ، اگرچه هنوز نتوانسته است به قیمت بیشتر از ۱۰۵۰۰ دلاربرسد. مدل Tradingview امکان سود های پارابولیک کوتاه مدت مشابه رالی تابستانی ۲۰۱۹ را نا محتمل نمی داند. اما حتی با وجود نوسانات کوتاه مدت ، مدل ها یک دوره صعودی را پیش بینی می کنند.

آخرین چرخه BTC در شرایطی  اتخاذ فزاینده اتفاق می افتد که عوامل متعددی نیز به کشف قیمت افزوده می شوند. بیت کوین اکنون به طور فعال در بازارهای آتی تجارت می کند و با افزایش رقابت نه چندان زیاد از altcoin ، بلکه از پتانسیل سکه های دیجیتالی تحت حمایت دولت و همچنین قصد راه اندازی سکه پایدار Libra در Facebook مواجه است.

آخرین مدل وابسته به نصف شدن پیش بینی های دیگری را که پیش بینی رشد چشمگیر بعد از سال ۲۰۲۱ است ، تکرار می کند. عواقب آنی نصف شدن که حاصل می شود را نمی تواند پیش بینی کرد ، اما انتظار کلی رسیدن بیت کوین به رکورد جدید است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۹۸۲۸.۰۳ دلار معامله می شود و حجم آن در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۹ میلیارد دلار کاهش یافت. BTC سطح حمایت ۹۵۰۰ دلاری را کاهش داد و دامنه معاملات جدیدی را ایجاد کرد. طی چند روز ، نوسانات قیمت ، ترس و شاخص طمع بیت کوین را به ۴۹ نقطه رساند و از ۶۵ نقطه اخیر که نشانگر “حرص و طمع” بود ، به قلمرو “ترس” وارد شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments