اخبرا کاردانو

کاردانو (ADA) بالاترین قیمت خود را پس از مشارکت های مهم در آفریقا به ثبت رساند

رمز ارز کاردانو (ADA) توانسته است بالاترین میزان بسته شدن(قیمت پایانی روز) خود را با قیمت 1.4798 دلار در صرافی بایننس به ثبت برساند.

در حال حاضر این رمز ارز به طرز عجیبی  نزدیک به رسیدن به یک رکورد قیمتی جدید است. هم اکنون و در زمان نوشتن این خبر کاردانو با قیمت 1.5338 دلار معامله می شود.

نوسانات کاردانو

در ماه فوریه ADA توجه اکثریت کاربران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جذب کرده بود. در آستانه به روزرسانی ماری که Cardano را به بلاک چین با قابلیت ایجاد دارایی های مختلف، تبدیل می کرد، قیمت ارز دیجیتال بومی این بلاک چین یعنی آدا 350 درصد افزایش یافت. با این وجود ، طی چند ماه گذشته بیشتر حرکات قیمتی ثابت و بدون تغییرات قابل توجه داشته است و پشت سر اتریوم، بایننس کوین و البته دوج کوین قرار دارد.

شتاب تازه کاردانو را می توان ناشی از مشارکت های اخیر IOHK در آفریقا دانست که باعث شده است رسانه های زیادی اخبار آن را پوشش دهند. همچنین پیش بینی هارد فورک Alonzo نیز مطرح است که سرانجام امکان اجرای قراردادهای هوشمند را برای ششمین بلاک چین بزرگ فراهم می کند.

در جریان رویداد آفریقا، IOHK توسعه دهنده Cardano،  از همکاری بزرگ با World Mobile که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند، خبر داد. به عنوان بخشی از این معامله، این دو شرکت یک شبکه تلفن همراه جدید در تانزانیا، کشوری در آفریقای جنوبی که در آن درصد زیادی از مردم از اتصال به اینترنت پایدار برخوردار نیستند، راه اندازی میکنند. هدف این است که 100000 نفر به اینترنت 5G دسترسی داشته باشند.

در حالی که گسترش ارائه دهندگان تلفن همراه به مناطق دور افتاده سودی ندارد، World Mobile قصد دارد این کار را با کمک سیستم اقتصاد مشترک انجام دهد. کسب و کار های مستقل می توانند گره ها را برای اتصال منطقه خود به هم فعال نگه دارند در حالی که در ازای آن توکن WMT پاداش می گیرند.

IOHK روی پیاده سازی هویت های مبتنی بر بلاکچین کار خواهد کرد. به این منظور از راه حل هویت غیرمتمرکز و Atala PRISM خود استفاده می کند.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این رویداد و مشارکت های کاردانو در آن منجر به افزایش قیمت روز این ارز دیجیتال شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments