بهترین بروکر

بهترین بروکر باینری آپشن چیست؟

آیا به دنبال بهترین بروکر باینری آپشن هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ از آنجا که تعداد کارگزاری های مختلف بسیار بالاست، انتخاب یک کارگزاری مناسب کار دشواری به نظر می رسد.

یافتن بهترین بروکر باینری آپشن اغلب به عواملی که برای شما مهم هستند بستگی دارد. بستگی دارد که به دنبال چه باشید، مثلا، بالاترین میزان سود سرمایه، حداقل سپرده گذاری ،جذاب ترین پاداش ها، یا قرار داشتن در میان بهترین کارگزاری ها. به هر چیزی که فکر کنید ما لیستی از بهترین بروکر ها برای باینری آپشن پیش راهتان قرار خواهیم داد.

ما با صرف زمانی زیاد 17 مورد از کارگزاری های باینری آپشن را مورد بررسی قرار دادیم. هر کارگزاری را بر اساس موارد مختلفی از قبیل پلتفورم تجاری، روش های واریز، خدمات به مشتری، محدودیت های مربوط به کشور ها، قوانین، اپلیکیشین های موبایلی و مواردی دیگر ارزیابی کردیم. در ادامه فهرستی از 12 مورد از بهترین بروکر های باینری آپشن به همراه مقایسه ها و بررسی هر یک از این شرکت ها را برای شما فراهم آورده ایم.

بروکر IQ اپشن

بروکر IQ option

این کارگزاری در قبرس قرار دارد و تحت نظر CySEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس) عمل می کند. این کارگزاری از سال 2013 تا به حال یکی از موفق ترین پلتفورم های آنلاین معاملاتی با بیش از 43 میلیون کاربر از 213 کشور جهان و 1 میلیون معامله در روز بوده است.

IQ Option یکی از بهترین پلتفورم های تجاری را در میان تمام کارگزاری ها دارد. آنها بیش از 250 دارایی از قبیل باینری آپشن، دیجیتال آپشن،  صندوق های سهام، کالاهای مختلف و ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می دهند. در صورت موفقیت در معاملات باینری آپشن تا 95% سود به شما پرداخت می شود و این در حالیست که نرخ بازده دیجیتال آپشن های آنها تا 900% هم می رسد.

پلتفورم IQ Option از طریق وب یا اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفته است. این کارگزاری حساب های آزمایشی رایگانی با 10000 دلار پول مجازی در اختیار افراد تازه کار قرار می دهد تا با استفاده از آنها تمرین کنند. هر آنچه لازم داشته باشید در این پلتفورن ارائه شده، برای مثال، طرح های چند نموداری، شاخص های مالی، تحلیل های فنی، و هشدارهای به موقع. علاوه بر این موارد ویژگی هایی برای کنترل ریسک هم وجود دارد که در این میان می توان به حد ضرر، برداشت سود، حفاظت از تعادل منفی، و حد ضرر های متحرک اشاره کرد.

اگر به دنبال بهترین بروکر باینری آپشن هستید، IQ Option باید در بین بهترین گزینه های شما قرار داشته باشد.

  • حداقل سپرده: 10 دلار
  • حداقل پرداخت: 95%
  • حداقل معامله: 1 دلار

توجه: این کارگزاری از مشتریان مقیم کشورهای آمریکا، کانادا، منطقه اقتصادی اروپا، ژاپن، اسرائیل، استرالیا و پورتوریکو را نمی پذیرد.

بروکر expertoption

بروکر ExpertOption  

این کارگزاری معتبر که از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده، ارائه دهنده معاملات باینری آپشن در ارتباط با بیش از 100 نوع دارایی از قبیل سهام، ارزهای دیجیتال، فارکس، و کالاهای مختلف است. ExpertOption در سنت وینسنت و گرنادین قرار دارد و عملکرد آن تحت نظر VFSC (کمیسیون خدمات مالی واناتو) و FMRRC (مرکز قوانین و ارتباطات بازارهای مالی) قرار دارد. این کارگزاری خدمات خود را به کاربران بیش از 150 کشور دنیا ارائه می دهد و بیش از 32 میلیون کاربردارد.

این کارگزاری با ارائه سودهایی تا 95% جزو بیشترین پرداخت کننده های سود در بازار قرار دارد. استفاده از این پلتفورم برای تازه کار ها بسیار است و امکانات ارائه شده در آن به گونه ای است که حتی تریدرهای حرفه ای از آن بهره می برند؛ برای مثال چهار نوع نمودار مختلف، 8 شاخص، و خط روند های مختلف. ExpertOption ارائه دهنده معاملات اجتماعی است که به شما اجازه می دهد که معاملات باینری آپشن را با دوستان یا سایر تاجران VIP انجام داده و معاملات آنها را نیز به صورت آنی مشاهده کنید.

این کارگزاری ارائه دهنده 20 روش پرداخت مختلف از قبیل کیف پول های الکترونیکی، کارت های اعتباری، ارزهای دیجیتالی، و انتقال بانکی است. علاوه بر این شما می توانید بدون ثبت نام از یک حساب آزمایشی استفاده کنید. به طور کلی اگر به دنبال سود های خوب و یک پلتفورم معاملاتی قوی هستید، ExpertOption کاملا ارزش وقت گذاشتن را دارد.

  • حداقل سپرده: 10 دلار
  • حداقل مبلغ معامله: 1 دلار
  • حداکثر سود: 95%
  • پاداش ها: پاداش 100% خوش آمدگویی

نکته: توجه داشته باشید که این کارگزاری مشتریان آمریکایی، کانادایی، اروپایی، سوییسی، اسرائیلی، نیوزلندی، استرالیایی، پورتوریکویی، سنگاپوری، بنگلادشی، واناتویی و سودانی را نمی پذیرد.

الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید  

مقر این کارگزاری در قبرس است و قوانین آن توسط کمیسیون مالی بین المللی تعیین می شود. مجوز این کمیسیون تضمین می کند که تریدرها می توانند از بیمه بودن سپرده خود، حمایت جامع و حل سریع مشکلات مختلف اطمینان داشته باشند. الیمپ ترید از سال 2014 در این زمینه فعالیت می کند و در طول سال های گذشته دائما در حال بهبود پلتفورم خود بوده است. در سال 2020 روزانه 25000 کاربر مشغل انجام معاملات مختلفی از طریق این کارگزاری هستند.

همچون اکثر کارگزاری های برتر دنیا، Olymp trade نیز پلتفورمی بر پایه وب و اپلیکیشن های موجود در سیستم عامل های اندروید و iOS دارد . این کارگزاری ارائه دهنده بیش از 75 دارایی مختلف است که شما می توانید معاملات خود را با آنها انجام دهید. علاوه بر این کاربران می توانند از حساب های آزمایشی برای کسب تجربه در معاملات استفاده کنند. منابع آموزشی مختلفی از قبیل استراتژی های تجاری، وبینار ها و مواردی دیگر در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

نکته: الیمپ ترید مشتریان کشور های منطقه اقتصادی اروپا، استرالیا، کانادا، آمریکا، ژاپن، اسرائیل، نیوزلند، روسیه، اسپانیا، سوئد و سوییس را نمی پذیرد.

بروکر باینری

بروکر باینری 

Binary.com یک پلتفورم تجاری آنلاین است که به کاربران امکان انجام معاملات باینری و CFD را ارائه می دهد. این کارگزاری که در مالکیت شرکت Binary Group LTD قرار دارد و در سال 1999 تاسیس شده، یکی از قدیمی ترین و مورد احترام ترین نام های صنعت معاملات باینری با بیش از یک میلیون کاربر در سراسر دنیاست. دفاتر آن در جزایر کانال ، مالت ، سنت وینسنت و گرنادینها ، مالزی ، جزایر ویرجین بریتانیا و واناتو قرار دارند. قوانین این شرکت توسط کمیسیون خدمات مالی واناتو، کمیسیون خدمات مالی جزایر ویرجین بریتانیا، مقامات خدمات مالی مالتا، و مقامات خدمات مالی لابوان تنظیم می شوند.

باینری دات کام پلتفورم های تجاری مختلفی دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید، برای مثال:

  • Deriv: راه حلی مناسب برای تازه کارها با پلفورمی ساده و ویژگی های فراوان.
  • SmartTrader: با این مورد می توانید در بازارهای مالی دنیا با یک رابط کاربری ساده انجام معاملات خود بپردازید.
  • اپلیکیشن اندرویدی Tick Trade: یک اپلیکیشن تجاری ساده و پرسرعت.
  • MetaTrader: یک نرم افزار تجاری پیشرفته که معاملات فارکس، CFD و باینری آپشن را نیز در بر می گیرد.
  • Binary WebTrader: یک پلتفورم معاملاتی پیشرفته برای باینری آپشن که به شما اجازه می دهد بر نوسانات بازارهای مورد نظر خود نیز نظارت داشته باشید.
  • Binary Bot: کاربران می توانند با استفاده از این ابزار استراتژی های تجاری خود را به صورت خودکار در آورند.

نرخ سود این کارگزاری بسیار جذاب است و گاهی از 100% هم فراتر می رود و انواع خاصی از معاملات تا 1000% هم می رسد. شما می توانید با تمام شاخص ها، کالاها، ارزها، و شاخص های مصنوعی معاملاتی را با بازه زمان انقضای 10 ثانیه تا 365 روزه انجام دهید. این کارگزاری به شما اجازه می دهد تا قبل از فرارسیدن زمان انقاضا فروش خود را انجام داده و سود لازم را کسب کرده یا از ضرر جلوگیری کنید. با توجه به رابط کاربری ساده ای که ارائه می شود شما می توایند در عرض چند ثانیه معاملات خود را انجام دهید.

Binary.com روش های پرداخت مختلفی از قبیل ویزا، مسترکارت، انتقال بانکی، اسکریل، مسترو، نتلر، فاساپی، QIWI، و مواردی دیگر را پیش روی شما قرار می دهد. برای اطمینان از امنیت، تمام مبالغ سپرده شده به یک حساب بانکی جداگانه می رود و در موسسات مالی امنی نگهداری می شود.

اگرچه این کارگزاری برای افراد تازه کار گزینه ای خوب به شمار می آید، اما پلتفورم آنها آنقدر پیشرفته است که افراد حرفه ای را هم راضی کند.

نکته: این کارگزاری مشتریان اهل آمریکا، کانادا و هنگ کنگ را نمی پذیرد.

پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

این کارگزاری پاکت آپشن آنلاین بیش از 100 دارایی را برای معاملات به کاربران خود ارائه می دهد. Pocket Option یکی از تنها وبسایت هایی است که تریدرهای جدید را از آمریکا و اروپا می پذیرد. این کارگزاری که در سال 2017 تاسیس شده در جزایر مارشال قرار دارد و مجوز خود را از IFMRRC (مرکز قوانین مربوط به بازارهای مالی بین المللی دریافت کرده است).

Pocket Option شرایط و ضوابط فوق العاده ای برای تریدرها دارد که در این میان می توان به نبود کمیسیون در زمان واریز و برداشت، وجود بیش از 50 روش پرداخت، شاخص ها و سیگنال های مختلف، پاداش، سود بالا، و مواردی دیگر اشاره کرد. در زمان افتتاح حساب شما یک پاداش 100 درصدی دریافت می کنید که از این نظر در بازار جزو بهترین ها به حساب می آید.

اگر به دنبال یک کارگزاری باینری می گردید که به تمام کشور های دنیا از قبیل آمریکا و اروپا خدمات رسانی کند پس باید بدانید که Pocket Option  یکی از بهترین گزینه هاست.

  • حداکثر سود: 128%
  • حداقل سپرده: 50 دلار
  • حداقل میزان معامله: 1 دلار
بروکر باینری سنت

بروکر Binarycent

این وبسایت معاملات باینری معاملات فارکس، CFD را با سود هایی تا 95% به شما ارائه می دهد. BinaryCent در سال 107 تاسیس شده و شرکت Cent Project LTD مالک آن است که زیر مجموعه هولدینگ Finance Group Corp به حساب می آید. این شرکت واناتو  قرار دارد و تریدرهای مختلفی را از اکثر کشورهای دنیا از قبیل آمریکا، کانادا، استرالیا و بریتانیا می پذیرد. این کارگزاری تابع قوانین VFSC (کمیسیون خدمات مالی واناتو) است.

بزرگترین مزیت استفاده از BinaryCent پایین بودن میزان حداقل معاملات تا 1 سنت، اهرم 1:100، و امکان کپی کردن معاملات است. کپی کردن معاملات به شما اجازه می دهد تا عملکردتان همانند تریدرهای موفق باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که به صورت آنی معاملات آنها را مشاهده کنید. با پیروی از کاربران حرفه ای می توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

  • حداقل سپرده: 250 دلار
  • حداقل میزان معامله: 0.10 دلار
  • پاداش: 20 الی 100%
  • فرایند برداشت: 1 ساعت
Race option

بروکر RaceOption

این کارگزاری باینری آپشن در انگلستان قرار دارد و در سال 2014 تاسیس شده است. RaceOption روزانه بیش از 10000 معامله را پردازش می کند و یکی از تنها شرکت هایی است که به مشتریان آمریکایی، کانادایی و استرالیایی اجازه فعالیت می دهد. در این کارگزاری هیچ گونه محدودیتی برای محل زندگی کاربران وجود ندارد.

مدت زمان لازم برای برداشت وجه در اینجا یک ساعت است و پاداش سپرده گذاری هم 100% می باشد. این پلتفورم تجاری در 3 نسخه موجود می باشد: وبسایت، آیفون، اندروید. علاوه بر این این کارگزاری ارائه دهنده معاملات CFD، 60 ثانیه ای ، تک لمسی، نمودار های زنده، و اجرای سریع معاملات است.

به طور کلی RaceOption  یکی از کارگزاری های قابل اعتماد است که سود های جذابی تا 90% برا مشتریان در نظر می گیرد و گزینه های مختلفی برای سپرده گذاری از قبیل کارت اعتباری، و ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین و اتریوم را برای کاربران فراهم کرده است. انی پلتفورم برای افراد تازه کار بسیار مناسب است.

  • حداقل سپرده گذاری: 250 دلار
  • سود سرمایه: 90%
  • پاداش: 20 الی 100%
binomo

بروکر Binomo

این کارگزاری پیشرفته امکان معاملات باینری آپشن، CFD، فارکس، و ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می کند. مقر Binomo در سنت وینسنت و گرنادیس واقع شده و تحت نظرات IFC (کمیسیون مالی بین المللی) قرار دارد. از آنجا که این کارگزاری زیرمجموعه ای از IFC به حساب می آید، میزان سپرده مشتریان را تا مبلغ 20000 دلار بیمه می کند.

این کارگزاری در مقایسه با موارد دیگر دارایی های زیادی را برای معاملات ارائه نمی کند. با حساب های استاندارد این کارگزاری امکان انجام معاملات در 14 بازار با حداکثر سود 85% فراهم شده اما در بخش VIP 42 بازار و حداکثر سود 94% برای مشتریان در نظر گرفته شده است. برای بخش VIP امکان دریافت پاداش 100% برای سپرده ها، برداشت وجه در مدت 1 ساعت، و مدیر حساب شخصی نیز وجود دارد.

به طور کلی، Binomo یک پلتفورم باینری بسیار خوب است اما دارای محدودیت هایی از نظر دارایی های ارائه شده در مقایسه با سایر کاگزاری ها است. در صورتی که بخواهید از این پلتفورم به صورت آزمایشی استفاده کنید، می توانید از 1000 دلار مجازی که در اختیار شما قرار می گیرد بهره مند شوید.

  • حداقل سپرده: 10 دلار
  • حداقل میزان معامله: 1 دلار
  • میزان سود سرمایه: حداکثر 94%
24 option

بروکر 24option

این کارگزاری در قبرس قرار دارد و تحت قوانین CySEC فعالیت های خود را انجام می دهد. 24Option در سال 2010 تاسیس شده و از ابتدا تنها یک پلتفورم برای معاملات باینری آپشن بوده است. با این وجود این شرکت به مرور زمان تمرکز خود را بر بخش های فارکس و CFD نیز انتقال داده است. شاخص دارایی های این کارگزاری بسیار گسترده است و شامل ارزهای مختلف، سهام، ارزهای دیجیتال، ETF و مواردی دیگر می شود.

تریدرهای حرفه ای با شنیدن این موضوع که 24Option از پلتفرم MetaTrader4 استفاده می کند خوشحال می شوند، چرا که این پلتفورم به خاطر ابزار تحلیل مالی و نمودارهایش بسیار معروف است. MetaTrader4 ارائه دهنده قیمت های دقیقی است و سفارشات را بسیار سریع انجام می دهد. این کارگزاری مطالب آموزشی فراوان، گزارش های روزانه بازار، تحلیل های اساسی، وبینار، کتاب های الکترونیکی و راهنمایی را برای معاملات به کاربران خود ارائه می دهد.

24Option چهار نوع حساب مختلف از قبیل پایه، طلایی، پلاتینیوم و VIP را برای کاربران در نظر گرفته است. تمام این چهار مورد می توانند به میزان 1:500 لوریج دریافت کنند. علاوه بر این شاهد ارائه امکانات حد ضرر و برداشت سود هستیم که به تریدر ها کمک می شود میزان ضرر خود را به حداقل و سود خود را به حداکثر برسانند.

به طور کلی اگر به دنبال یک پلتفورم تجاری حرفه ای با معاملات فارکس و CFD هستید 24Option  یک کارگزاری خوب است. این کارگزاری مشتریان اهل کشور های آمریکا، اروپا، کانادا، استرالیا، چین، اسرائیل، سوییس، ژاپن، نیوزلند، باهاماس، پاکستان و کره شمالی را نمی پذیرد.

  • حداقل سپرده: 250 دلار
  • حداقل میزان معامله: 24 دلار
FinMax

بروکر FinMax

دهمین کارگزاری از لیست بهترین بروکر های باینری آپشن، تحت مالکیت شرکتی به نام Max Capital LTD قرار دارد و در سال 2016 در بلغارستان تاسیس شده و تحت نظارت و مقررات FMRRC (مرکز مقررات و روابط بازارهای مالی) که یک سازمان مقررات روسی به حساب می آید فعالیت می کند.

FinMax شاخص دارایی های بیش از 70 بازار را دارد و امکانات مختلفی از قبیل اجرای سریع درخواست ها، حساب آزمایشی بدون محدودیت و امکان برداشت از حساب 48 ساعت بعد از درخواست را به مشتریان ارائه می دهد. نرم افزار تجاری FinMax دارای زمان های انقضای گوناگونی از 30 ثانیه تا 6 ماه است. علاوه بر این FinMax پلتفورم های گوناگونی بر روی اندروید، iOS و ویندوز دارد که امکان معاملات CFD و باینری آپشن در آنها ایجاد شده است.

این کارگزاری جزو موارد معدود این صنعت است که نرم افزار باینری آپشن خود را توسعه داده و به پلتفورم های دیگری اتکا نکرده است. علاوه بر این تیم حمایت از مشتری آنها خدماتی 24 ساعته از طریق تلفن، ایمیل و چت به مشتریان ارائه می دهد.

  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 5 دلار
  • حداکثر سود سرمایه: 90%
  • حداقل مبلغ سپرده: 250 دلار
ayrex

بروکر Ayrex

این کارگزاری که در سال 2014 در قبرس تاسیس شده جزو معدود کارگزاری های بدون مجوز در این صنعت است. Ayrex ارائه دهنده قرارداد های باینری آپشن بیش از 30 دارایی اساسی است. اگرچه Ayrex مجوز ندارد اما برای دریافت مجوز از سوی CySEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس) اقدام کرده و تا کنون موفق به اخذ مجوز آنها نشده است.

تخصص این کارگزاری در قراردادهای کوتاه مدت با زمان های انقضای بسیار کوتاهی مثل 30 ثانیه است. سرمایه گذاران می توانند انتظار دریافت حداقل 85% سود در معاملات موفق خود را داشته باشند. تیم حمایت از مشتری این کارگزاری نیز بسیار مفید و فعال است.

به طور کلی این کارگزاری برای بعضی از سرمایه گذاران خوب است اما طیف کوچک دارایی های ارائه شده و نداشتن مجوز گاهی سبب دو دلی تریدرها می شود. اگر تصمیم به استفاده از Ayrex گرفتید، حتما از حساب رایگان آنها برای تمرین استفاده کرده و پس از کسب اطلاعات کافی شروع به سپرده گذاری پول واقعی کنید.

  • حداکثر سود سرمایه: 85%
  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 5 دلار
  • حداقل میزان سپرده گذاری: 25 دلار
ترید انجین

بروکر Tradengine

یکی از بهترین بروکر های باینری آپشن برای مبتدیان ترید انجین است. این بروکر محیط ساده ای دارد و البته اندیکاتور ها و چارت های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همانند سایر بروکر ها حساب دمو در اختیار کاربران قرار می دهد که قابلیت شارژ مجدد تا 10 هزار دلار پس از هر بار اتمام موجودی دمو دارد.

این بروکر دارایی های مختلفی نظیر فارکس، ارز های پر طرفدار دیجیتال، نفت و… را پوشش میدهد و با توجه به متد واریز و برداشت متنوعی که دارد، کاربران با داشتن حساب در هر سیستم بین المللی پرداختی می توانند با این بروکر کار کنند.

  • حداقل میزان واریز: 10 دلار
  • حداقل میزان معامله: 5 دلار
  • حداکثر میزان معامله : 1000 دلار
کارگزاری Nadex

بروکر Nadex

کارگزاری باینری آپشن Nadex در آمریکا و در شهر شیکاگو قرار داد. Nadex تنها کارگزاری دارای مجوز دار از CFTC (کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالا) در آمریکاست. پلتفورم تجاری این کارگزاری به شما اجازه می دهد تا در بازارهای مختلفی با توجه به نوسانات کوتاه مدت قیمت اقدام به خرید و فروش کنید. شما می توانید در اینجا از قراردادهای باینری آپشن، براکت لمسی، و کال اسپرد استفاده کنید. با توجه به قوانین CFTC به منظور بالا بردن امنیت، مبلغ سپرده گذاری شده توسط کاربران باید در حساب های بانکی جداگانه ای قرار داده شود.

شما می توانید برای معاملات خود از نرم افزار اختصاصی Nadex استفاده کنید. این امکان برای کابران وجود دارد که بتوانند روزانه بیش از 5000 قرارداد را بر اساس نوع دارایی، زمان انقضا و قیمت جداسازی و فیلتر کنند. هزینه هر سوی یک معامله باینری آپشن در این پلتفورم ،یعنی در زمان ورود و خروج ، 1 دلار است.

در صورتی که علاقه به تست نمودن این پلتفورم را دارید، می توانید با افتتاح یک حساب آزمایشی با 25000 دلار پول مجازی موجود در آن تمرین کنید. برای حساب های واقعی حداقل میزان سپرده گذاری 250 دلار است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
19 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عسل
عسل
2 ماه قبل

نوشته شده که در پلتفرم های بروکرهای باینری آپشن، کاربر یا از پیش بینی صحیح خود سود کسب کرده و یا در صورت پیش بینی اشتباه، کل سرمایه وارد شده به آن معامله را از دست خواهد داد، یعینی حالت سومی وجود نداره؟

مینا هاشمیان
ویرایشگر
پاسخ به  عسل
2 ماه قبل

با سلام و احترام
خیر
به طور کلی در چنین معاملاتی شما یا از پیش بینی صحیح خود سود می برید و یا کل مبلغ را از دست می دهید.

حسین
حسین
2 سال قبل

سلام
من میخواستم با بروکر optionslegionکار کنم
نظرشمادرموردش چیه

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  حسین
2 سال قبل

درود بر شما.
طبق اطلاعات بنده حداقل واریزی در این بروکر 50 دلار است و ماهیانه 5 درصد سود می دهد.
بطور معمول سود ثابت در بروکر ها مورد تایید نیست. به شما پیشنهاد می کنم از سایر بروکرهای معتبری که مشغول به فعالیت هستند استفاده بفرمایید.

دیانتی
دیانتی
2 سال قبل

درود فراوان
اکسپرت آپشن با ایرانیا کار نمیکنه!!!!!
توی صفحه سایتش آخرش نوشته که با کشور هایی از جمله ایران کار نمیکنه و اگه واریز کنین در جا پول رو بلاک میکنه .
لطفا اکسپرت آپشن رو حذف کنید

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  دیانتی
2 سال قبل

با سلام و احترام
این مطلب صرفا معرفی برترین بروکر های باینری آپشن می باشد و چندین بروکر در این مطلب خدماتی به ایرانیان ارائه نمی دهند.

Sajad
Sajad
3 سال قبل

سلام بروکر اپشن لژیون options legion که در قبرس است مورد اعتماد است؟

سید امیر حسنی
سید امیر حسنی
3 سال قبل

سلام
بهترین بروکر از نظر پرداخت سود سرمایه گذاری کدوم هست منظورم فقط سرمایه گذاری هست بدون هیچ گونه انجام معاملات و جذب سرمایه های دیگران..
ممنون

علی محمدی
علی محمدی
3 سال قبل

سلام آیا میشه همزمان با دو یا چند بروکر کار کرد ؟ودر آنها ثبت نام کنیم؟ممنون

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  علی محمدی
3 سال قبل

با سلام
مشکلی در استفاه همزمان از چند بروکر وجود ندارد.

محسن
محسن
3 سال قبل

سلام وقت بخیر . بهترین بروکر هایی ک در حال حاضر برای باینری میشه با خیال راحت در ایران ترید کرد و واریز برداشت داشت کدوم ؟ پاکت آپشن خوبه؟ اگه بهتر هم هست لطفا نام ببرید . صرافی خوب هم معرفی کنید.

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  محسن
3 سال قبل

سلام و عرض ادب
در میان لیست بروکر هایی که در این مقاله به آن اشاره شده است؛ طبق بررسی های انجام شده ، بروکر ترید انجین مشکلی با هویت ایرانی کاربران ندارد. برای نقد کردن سود بدست آمده در بروکر ها نیز می توانید از خدمات پی98 استفاده کنید.

بهمن دانش
بهمن دانش
3 سال قبل

سلام خانم مظفری، با تشکر از وقتی که برای نوشتن این مقاله گذاشتید لطفا در مقاله اتون ذکر کنید که اکثر این بروکر ها به ایرانی ها سرویس نمیدن و بندگان خدایی که تو این سایت ها پول میریزن امکان برداشت ندارن من با olymptrade, bimino, iqoption , 01option کار کردم تنها بروکری که الان بدون مشکل سرویس میده 01option هست که ایرانی ها با بیتکوین میتونن سودشون رو برداشت بزنن، قبلا الیمپ ترید خوب بود که متاسفانه دیگه با ایرانی ها کار نمیکنه

سامان
سامان
3 سال قبل

سلام. متشکرم از توضیحات کاملی که گذاشتید👍

بهزاد ساغری
بهزاد ساغری
3 سال قبل

با سلام
لطفا بروکر آلپاری رو هم به این مجموعه اضافه کنید چون هم سابقه ی ۲۱ ساله داره در فارکس و باینری آپشن هم پشتیبانی فارسی داره برای ایرانیان و خیلی مطمئن هست ضمنا حداقل سرمایه برای ورود به این بروکر یک دلار هست
باتشکر از عوامل زحمتکش پی۹۸

امیرحسین بیابانی
امیرحسین بیابانی
پاسخ به  بهزاد ساغری
3 سال قبل

واقعا شما برداشت کردید؟

رضا
رضا
4 سال قبل

Grande FEX چه شركتي هستش؟؟
در استراليا ساكن هستم ميخواستم در زمينه ارزهاي ديجيتال از قبيل بيت كوين و اثريوم فعاليت كنم منها از هر راهي ميرم سايتي بنام plus 500 نمايان ميشه كه بعد از ثبت نام شركتهاي مختلفي بام تماس ميگيرن كه اخيرا هم شركتي كه نامش رو بردم در اولين سطر به مقدار ١٠٠ يورو پول گذاشتم
اگر ممكن هست راهنمايي بفرماييد