استفاده منابع تجدیدپذیر به عنوان سوخت مورد نیاز برای ماینینگ

مدیر ارشد صنعت کریپتو توضیح می دهد که استفاده از انرژی های تجدیدپذیر می تواند به ماینرهای بیت کوین کمک کند

انرژی مصرف شده توسط ماینینگ (روندی که بلاک چین بیت کوین برای ثبت تراکنش هایش انجام میدهد و به افراد ثبت کننده آن بیت کوین پرداخت می کند)، در هفته های اخیر بسیار مورد بحث بوده است.

روز جمعه ، CNBC مصاحبه ای با مدیر عامل SUKU ، یوناتان لپچیک منتشر کرد ، که طی آن به مسئله ارتباط انرژی های تجدیدپذیر با ماینینگ بیت کوین پرداخته بود. مصاحبه کننده یادآور شد که لپچیک قبلاً ادعا کرده است که 75٪ ماین بیت کوین از انرژی های تجدیدپذیر حاصل می شود.

لپچیک به CNBC گفت:

“ما فکر می کنیم که 75٪ یک آمار واقعی است و ماینر ها واقعاً انگیزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را دارند. “

با توجه به اظهارات جدید ایلان ماسک (مدیرعامل شرکت اتومبیل سازی تسلا) ، که اخیراً اعلام کرد به خاطر نگرانی های زیست محیطی دیگر برای فروش ماشین های تسلا بیت کوین قبول نمی کند ، لپچیک گفت:

“جای تعجب است که ایلان قبل از رفتن به فضا و حتی قبل از پذیرش بیت کوین به عنوان مکانیزم پرداختی برای شرکت تسلا ، چنین چیزی را در نظر نگرفت.”

تسلا در ماه مارس علاقه خود را برای پرداخت از طریق بیت کوین توسط مشتریان ایالات متحده ابراز کرد. این اقدام پس از خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین توسط این شرکت خودروسازی در فوریه ، عمومی شد.

با این حال ، ماسک اخیراً با توییتی در روز چهارشنبه اعلام کرد که ، با استفاده از انرژی سوخت فسیلی مخالفت شدید دارد. وی همچنین گفت به فکر متوقف کردن پرداخت مشتریان تسلا با استفاده از بیت کوین است ، البته ظاهراً این اقدام یک حرکت موقتی است تا زمانی که استخراج بیت کوین به سطوح مطلوب مصرف انرژی برسد.

لپچیک درباره آمار 75٪ ماین بیت کوین از انرژی های تجدیدپذیر گفت:

“این داده ها واقعی هستند و همیشه وجود داشته اند. ما بارها و بارها ثابت کرده ایم که منابع تجدیدپذیر گزینه ای واقعی برای ماینرها در شبکه بیت کوین است.”

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments