نگاه مثبت تحلیلگر به بازار ارزهای دیجیتال

خوش بینی تریدر معروف به وضعیت بازار و آلتکوین ها علیرغم ریزش بیت کوین

تحلیلگر و تریدر معروف، Michaël van de Poppe، نظر خود در مورد آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد و به چند ارز که توجه او را جلب کرده اند اشاره می کند.

به نقل از Dailyhodl هرچند که بعد از اعلام تسلا مبنی بر توقف پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت، وضعیت بازار سیری نزولی پیدا کرد، Van de Poppe به 288 هزار نفر که او را در فضای (توییتر) مجازی دنبال می کنند، گفت که جای نگرانی نیست.

خوب است که شاهد قدرت آلتکوین ها هستیم. بله، برخی اخبار در مورد Bitcoin و Tesla و ایلان ماسک منتشر شده است، اما لزوماً تغییر بزرگی رخ نداده است. بازار همچنان صعودی است.

این تحلیلگر گفت که بازار آلت کوین ها با قدرت کافی در حال ادامه کار خود می باشد. او نگاه ویژه ای به آلتکوین هایی دارد که در حال ساختن اکوسیستمی هیجان انگیز برای خود هستند.

اولین این آلتکوین ها، کاردانو (ADA) می باشد. که با وجود سقوط قیمت، بازهم عملکرد خوبی ارائه داده است که 16 درصد در امروز بوده است. در حالی که این وضعیت برای سایر ارزهای  بازار 8 درصد بوده است.

همچنین Van de Poppe بر روی بلاک چین Avalanche یا AVAX هم اظهار خوش بینی کرد که اولین دارایی در اکوسیستم خود یعنی (Avalaunch (XAVA را در روز جمعه راه اندازی کرده است.

پولکادات (DOT) نیز دارایی دیگری است که این تریدر و تحلیلگر معروف بدان اشاره داشته است و گفت که این ارز، با وجود اصلاح قیمت، با جفت بیت کوین وضعیت خوبی ارائه داده است. او این موارد را نشانه هایی مبنی بر تداوم حرکت صعودی آلتکوین ها در بازار دانست.

بعضی آلتکوین ها از وضعیت خوبی برخوردارند و من فکر می کنم که این روند ادامه خواهد داشت. یکی از آنها پولکادات (DOT) می باشد. DOT نشان می دهد که ما قدرت خوبی در آلتکوین ها را شاهد هستیم. اتریوم هم به همین ترتیب از توان بالایی برخوردار است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرین
آرین
3 سال قبل

لطفا منبع مطلب رو هم بنویسید