ارز دیجیتال گپسی

ایرانسل و پیام رسان گپ، ارز دیجیتال با پشتوانه ریال تولید می کنند

به گزارش ایسنا، ایرانسل از فصل جدیدی از همکاری با پیام رسان گپ جهت دور زدن تحریم ها خبر داد. با نزدیک شدن به دهه مبارک فجر و تحریم های ارز دیجیتال از سوی آمریکا، این دو شرکت بزرگ قصد در فراهم آوردن سبک جدیدی از خدمات بین المللی هستند.

پیام رسان گپ در دوره جدید فعالیت خود بر توسعه خدمات در حوزه‌های زیر تمرکز می‌نماید:

  • گپ و خدمات متنوعش در ایران و جهان در اختیار همه علاقه‌ مندان فضای مجازی قرار دارد و مستقل از بستر ارتباطی مخاطب، خدمت‌ رسانی خواهد کرد.
  • گپ به شکل بین‌المللی به بازار عرضه می‌شود و در تمام نقاط جهان، همگان از خدمات متنوع آن بهره‌ مند می‌شوند.
  • در این سرمایه‌ گذاری مشترک پیام رسان گپ و ایرانسل، ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز جهت خدمات‌ دهی مطلوب به کاربران پیش‌بینی شده است.
  • خدمات دولت‌ الکترونیک از قبیل پرداخت قبوض، خدمات پیشخوان دولت، بیمه سلامت، کارت سوخت مجازی، خدمات شهرداری‌ ها و… در این پیام رسان پیش‌بینی شد است.
  • خدمات حوزه سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای چندرسانه‌ای.
  • خدمات پرداخت الکترونیک، کیف پول الکترونیک و ارز دیجیتال.
  • ارائه خدمات در حوزه پیام‌رسان ویژه کودکان و نوجوان (دنیای هوشمند مداد)
  • خدمات حمایتی کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط نظیر فروشگاه‌ ساز، بات‌ پلتفرم، درگاه پرداخت و تبلیغات هوشمند.

گپسی به عنوان ارز رمزنگاری شده پیام رسان گپ برای پرداخت‌ و تبادلات مالی در زمان تحریم با توجه به عدم ردیابی تراکنش‌ها یک فرصت برای ایران است.

مهدی انجیدنی
مدیر عامل پیام رسان گپ

کیف پول گپ که به آن گپسی می گویند، مبتنی بر فناوری بلاک چین بوده و از ارزهای رمز نگاری شده پشتیبانی می‌کند و دارای رمز ارز پایه گپسی با پشتوانه ریال به عنوان یک استیبل کوین است. این کیف پول قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی واحد پولی و برخورداری از ۱۲۰ درگاه پرداخت دارد که باعث شده تا زیرساخت بی‌نظیری برای فعالیت‌ های مالی در بستر پیام رسان گپ وجود داشته باشد و بتوان از روش‌ها مختلف کیف پول را شارژ و از آن برای پرداخت استفاده کرد.

گپسی رمز ارزی بر پایه ریال است که برای عدم ایجاد هرگونه مشکلی در بحث قانونی آن را مشابه کالای سرمایه‌ ای و با قیمتی ثابت ۱۰ تومان هر گپسی در نظر گرفته شده است و در صورت بهبود فضای حوزه ارزهای دیجیتال قیمت شناور برای آن در نظر گرفته خواهد شد. کاربران با قیمتی ثابت این ارز رمز پایه را می توانند خریداری کنند، از سویی دیگر در زمان فروش گپسی، قیمت ارز دیجیتال محاسبه و از سوی گپ با حواله ساتنا و پایا به حساب اعلامی کاربران واریز خواهد شد.

هم اکنون با توافقاتی که میان گپ و دو شرکت ارائه دهنده‌ خدمات کیف پول در آفریقا امضا شده، کاربران گپ قادر هستند در بیش از هشت کشور قاره آفریقا با کیف پول گپ ریالی خرید و پرداخت نمایند و در آینده نزدیک چند کیف پول اروپایی و مالزیایی به این لیست اضافه می شوند. این شرکت قصد دارد کیف پول پیام رسان گپ را به هفت کیف پول برتر متصل کند تا کاربران ایرانی در بحث تجاری و مسافرتی بتوانند از زیرساخت مالی گپ استفاده کنند.

ارز دیجیتال گپسی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
4 سال قبل

خیلی عالیه
منتظریم ببینیم چی میشه.