ارز مخصوص جان مکافی

جان مکافی ارز اسکناسی مخصوص به خود را با پشتوانه ارز رمزپایه عرضه می کند

تاجر و حامی ارز رمزپایه، جان مکافی (John McAfee) ارز اسکناسی مخصوص به خود که پشتوانه آن ارز رمزپایه است به نام McAfee Redemption Unit یا MRU را عرضه خواهد کرد. این خبر را خود آقای مکافی در توییتی که دو روز پیش منتشر کرده، اطلاع رسانی کرده است.

مکافی – همانی که نرم افزار معروف آنتی ویروس را عرضه کرده است – در اصل در سه روز پیش درباره ارز مخصوص به خود توییت و تصویری از چهره خودش را بر روی یک اسکناس چاپ کرده بود.

پس از این که Crypto-News India درباره “دلار” جعلی مکافی گزارشی منتشر کرد، مکافی برای تایید این که آن توییت دروغ نبوده است و او در عرضه ارز مخصوص به خود جدی است، خود را نشان داد.

نمونه های از اسکناس جان مکافی
نمونه های از اسکناس جان مکافی

آقای مکافی به Crypto-News India در جریان MRU یا McAfee Promissory Note گفت که آن ها با استفاده از توکن به زنجیره بلاکی متصل خواهند شد و می توان تا 100 دقیقه آن ها را بدست آورد.

در مورد دارندگان یادداشت برای باز خرید آن برای یک ملاقات شخصی، باید در آدرسی در مکزیک بین ساعت 1:00 و 3 بعد از ظهر حضور پیدا کنند که سپس یک تاریخ و ساعت و یک موقعیت مکانی در هر کجای دنیا برای ملاقات با مکافی دریافت خواهند کرد.

مکافی Crypto-News India گفت که “مالکیت عمدا بسیار گران شده است.” :

دنبال کنندگان من به شدت وفادار هستند و من مطمئن هستم که بسیاری هزینه های بسیار سنگینی برای یافتن فرصت ملاقات شخصی با من خواهند پرداخت. اگر ارزش یک واحد بر اساس حتی غیر مستقیم بر روی هزینه مالکیت است، که مردم می خواهند پرداخت کنند، بنابراین این یادداشت ها به سرعت ارزشمند می شوند. اما کلید اصلی روشی است که من در ساختاربندی وبسایت حراجی به کار گرفته ام. چیز زیادی در این باره فعلا نمی توانم بگویم.

در حالتی که دارنده McAfee Promissory Note بخواهد به جای استفاده، آن یادداشت را تبدیل کند، او آن را به MRU Foundation می فرستد که در این صورت ارزش آن به کیف پول ارز رمزپایه شخص دارنده فرستاده می شود.

اسکناس مکافی با پشتوانه ارز رمزپایه
اسکناس مکافی با پشتوانه ارز رمزپایه

یادداشت های مکافی که 341,000 نوع مختلف از آن به چاپ رسیده است و 6.05 میلیون واحد مالکیت وجود دارد. هر MRU در حال حاضر 9.95 دلار ارزش دارد و صفحات چاپ برای این ارز از بین رفته اند تا دیگر امکان چاپ بیشتر وجود نداشته باشد.

مکافی پیش از این هم در ماه فوریه اخبار جنجالی را به وجود آورده بود که گفته بود به ازای هر توییتی که برای ارز های رمزپایه و پروژه های زنجیره بلاک به عنوان تبلیغ منتشر کند، 105,000 دلار می گیرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments