آپدیت مرورگر بریو

بروز رسانی مرورگر بریو : مزایا و معایب

الکس ویکوف مدیر محصول مرورگر Brave در تاریخ 24  ژوئیه اعلام کرده که کاربرانی که از اخرین نسخه این نرم افزار استفاده می کنند، علاوه بر استفاده از  ویژگی فعال بودن بلاکچین می توانند توکن های BAT خود را نیز با استفاده از این مرورگر برداشت کنند.

طبق اعلامیه این شرکت، کاربرانی که از آخرین نسخه پاین نرم افزار استفاده می کنند می توانند توکن های BAT خود را پس از تایید هویت در سامانه بانکداری رمزی UpHold برداشت نمایند. پس از این تاییدیه کاربران می توانند توکن های بیشتری بخرند؛ مثلا در صورتی که بخواهند مبلغ بیشتری را نسبت به آنچه که از مشاهده تبلیغات Brave کسب می کنند به تولید کنندگان محتوا اختصاص دهند.

بروز رسانی مرورگر بریو

موارد ضروری در تایید هویت

الکس ویکف (Alex Wykoff) توضیح داده که فرایند کسب BAT از طریق مشاهده تبلیغات و ارسال آن توکن ها به عنوان انعام به تولید کنندگان محتوا همانند گذشته خواهد بود. ویژگی جدید این است که می توان سرمایه خود را از طریق هرگونه منبع خارجی افزایش داد – مثل کارت اعتباری، حساب بانکی، و یا حتی کیف پول ارز دیجیتالی-  اما پیش از آن باید هویت خود را در سامانه UpHold  تایید نمود.

علاوه بر این وی بیان میکند که هویت تولید کنندگان محتوا نیز باید از طریق این سامانه مورد تایید قرار بگیرد تا بتوانند از ویژگی انعام-خودکار بهره مند شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده، ویکوف اعلام می کند که این بروزرسانی – که آخرین بروزرسانی نخواهد بود- مشکلاتی دارد از قبیل آشکار بودن آدرس کیف پول کاربر و نام کاربری او در سامانه ی UpHold برای تولید کنندگان محتوا هنگام دریافت انعام ، و اینکه تنها ناشران کانال های فعال مورد تایید قرار می گیرند.

با این همه انتظار می رود هر دو مشکل در ماه اوت برطرف شوند. مشکل دیگری هم که دیده شده این است که بعضی از کاربران نمی توانند به خود انعام دهند و ویژگی پاداش خودکار همیشه به درستی عمل نمی کند.

به گزارش cointelegraph  در ماه آوریل، این مرورگر سیستم تبلیغاتی خود را در آن زمان آغاز کرده و این گزینه کاربران را قادر می سازد تا از مشاهده ی تبلیغات پاداش کسب کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کامران
کامران
4 سال قبل

با سلام….
برای برداشت توکن نیاز به تایید کردن هویت در حساب uphold هست…
واینکه این کیف پول به کاربران ایرانی خدمات نمیده…
آیا راهی برای تااید هویت هست؟