خرید از استیم با بیت کوین

خرید از استیم با بیت کوین چگونه امکان پذیر است؟

بازی آنلاین یکی از سرگرمی های اصلی است و جامعه گیمینگ روز به روز رشد می کند. اگر طرفدار بازی های کامپیوتری هستید و تمایل دارید تا خرید های خود را با بیت کوین انجام دهید، احتمالا دوست داشته باشید تا از استیم با بیت کوین خرید کنید. در ادامه به روش انجام این کار توضیح خواهیم داد.

استیم چیست؟

استیم یک پلتفرم برگ دیجیتالی برای توزیع بازی های کامپیوتری برای کامپیوتر و موبایل است که توسط کمپانی Valve در سال 2002 راه اندازی شد. تا اوایل سال 2018، این سرویس دهنده بیش از 150 میلیون حساب کاربری داشته است.

خدماتی که استیم به گیمر ها ارائه می دهد، عبارتند از نصب و بروزرسانی خودکار بازی ها، لیست دوستان و گروه های گفتگو، ذخیره ابری بازی، گفتگو صوتی و امکان چت در بازی.

استیم پذیرفتن بیت کوین را پایان داد

سال 2016، استیم برای کاربران امکان خرید بازی با بیت کوین را فراهم کرد. به این منظور Valve با سرویس پرداخت بیت کوین Bitpay همکاری کرد تا امکان خرید با رمزارز فراهم شود.

اما در سال 2017، این کمپانی در بیانیه ای اعلام کرد که دیگر برای بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول ندارد و دلیل آن نوسان بالای قیمت و کارمزد بالای انجام تراکنش بود.

چطور می شود با بیت کوین از استیم خرید کرد؟

استیم پذیرش بیت کوین را پایان داده است ولی همچنان جایگزین هایی برای خرید از استیم با بیت کوین وجود دارد.

بیترفیل

Bitrefill

Bitrefill سرویسی برای شارژ تلفن های اعتباری با استفاده از رمزارز است که حالا امکان خرید ووچر استیم را با بیت کوین و لایت کوین می دهد.

ووچر هایی که خریداری می کنید با واحد پولی یورو هستند و در سراسر جهان اعتبار دارند. به محز این که ووچر را ریدیم کنید، مبلغ آن به واحد پولی اکانت شما تبدیل می شود.

G2A Games

G2A Games

G2A یک پلتفرم عمومی است که بازی های استیم را به طور مستقیم ارائه می کند. کاربر می تواند بازی ها را با مبلغی که کمتر از استیم خریداری کند. پس از خرید به شما کلید های استیم داده می شود که می توانید در کلاینت رسمی استیم ردیم و بازی مورد نظر را دانلود کنید.

G2A بیش از 200 روش پرداخت را می پذیرد که از بین آن ها می توان به بیت کوین که از طریق Bitpay ارائه می شود، اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید با بیت کوین پرداخت کنید، می بایست مبلغ را به علاوه کارمزد تراکنش کنید. یعنی باید کارمزد انجام تراکنش را هم خودتان پرداخت کنید در غیر این صورت کارمزد از مبلغ اصلی کم می شود که یعنی مبلغی کمتر از آن چه که باید به فروشنده پرداخت کنید، به دستش می رسد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments