پیش بینی قیمت ورلد کوین در سال 2023 | قیمت توکن WLD چقدر می تواند افزایش یابد؟

پیش بینی قیمت ورلد کوین در سال 2023 | قیمت ارز WLD چقدر می تواند افزایش یابد؟

ورلد کوین، به رهبری سم آلتمن، رئیس OpenAI، پس از سال‌ها توسعه، در روز دوشنبه، ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و قول داد هویت کاربران را با اسکن عنبیه تأیید کند و به طور بالقوه یکی از مشکلات مهم‌تر ناشی از پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی را حل کند. زمانی که قیمت آن به‌عنوان یک راه حل آغازین افزایش یافت، انبوهی از انتقادات در مورد آن وجود داشت، اما به نظر می‌رسد مقاله طولانی و اطمینان بخش ویتالیک بوترین، مخالفان را روشن کرده است.

لازم به ذکر است بدانید که WorldCoin هیچ ارتباطی با Altman’s Worldcoin ندارد، علیرغم عدم بروزرسانی جدیدی از پروژه، توکن بومی آن بین 15 تا 17 می افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. در عوض، این افزایش احتمالاً ناشی از آخرین سر و صدا در مورد پروژه آلتمن است که منجر به سردرگمی سرمایه گذاران شده است. این توکن مبهم که در سال 2013 با ارزش بازار حدود 9 میلیون دلار عرضه شد، از موفقیت رمز ارز همنام خود یعنی ورلد کوین (WLD) بهره برد. Worldcoin’s Altman دارای WLD به عنوان توکن اصلی خود است، در حالی که WorldCoin (با حرف C بزرگ) دارای WDC به عنوان رمز خود است، پس لطفاً توجه داشته باشید.

با توجه به اینکه یکی از کاربردهای کلیدی بلاک چین، فناوری زیربنای ارزهای رمزنگاری شده و سایر شبکه های توزیع شده، پنهان کردن هویت فرد است، دیگران با فرض اصلی استفاده از Worldcoin برای شناسایی افراد به روشی شخصی و دقیق مخالفند اما چشم انداز کریپتو به اندازه ای است که سازندگان، حامیان و مخالفان از آن می سازند. بدین ترتیب بیایید به پیش بینی قیمت ورلد کوین در سال 2023 بپردازیم و تصمیم بگیریم که آیا خرید WLD برای سرمایه گذاران سودآور خواهد بود یا خیر!

رشد قیمت ورلد کوین در میان چشم انداز مبهم آن

رشد قیمت ورلد کوین در میان چشم انداز مبهم آن

🔺ورلد کوین پس از یک افت کوتاه به تلاش برای شکست سطح 2.71 دلار ادامه می دهد.

🔺توکن WLD در بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است.

🔺تحلیلگران همچنان در مورد پتانسیل قیمتی درازمدت سکه تردید دارند.

ارز ورلد کوین (WLD) همچنان در بازار کریپتو به رشد خود ادامه می‌دهد و قیمت‌ آن در حال حاضر با 2.38 دلار معامله می‌شود که تقریباً 3.01 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. آلتکوین هفته ها در یک روند صعودی قوی بوده است، اگرچه برخی از تحلیلگران در مورد پتانسیل قیمتی بلند مدت سکه تردید دارند. آخرین افزایش قیمت پس از یک افت کوتاه و زمانی که قیمت آن به پایین ترین سطح 2.57 دلار سقوط کرد، رخ داد. با این حال، از آن زمان، ورلد کوین در یک مسیر صعودی قرار گرفته است، با نشانه‌های کمی مبنی بر اینکه رشد ممکن است به زودی کاهش یابد.

پیش بینی قیمت ورلد کوین در سال 2023 و بررسی عملکرد قیمت آن 

اگر ورلد کوین با موفقیت چالش های نظارتی و حفظ حریم خصوصی را بررسی کند، قیمت سکه WLD سر به فلک می کشد. علاوه بر این، Worldcoin باید از پذیرش فزاینده فناوری‌های جدید رمزنگاری، بلاک چین و هوش مصنوعی استفاده کند.

با توجه به اینکه Worldcoin توانسته است بر تمام چالش ها را غلبه کند، بقیه سال 2023 برای ارز دیجیتال WLD می تواند مثبت باشد. براساس تحلیل تکنیکال ورلد کوین، توکن wld می تواند سال را با 5.772 دلار به پایان برساند، اما اگر شبکه نتواند بهبود یابد، قیمت WLD می تواند به 1.88 دلار کاهش یابد.

با ایجاد یک الگوی پرچم در نمودار 4 ساعته، قیمت سکه WLD پس از افزایش در یک مثلث در حال نوسان و تثبیت است. با افزایش از خط روند حمایت، قیمت WLD آماده است تا یک چرخه گاوی جدید را ایجاد کند و مقاومت را برای شکست مجدد به چالش بکشد. با توجه به تداوم روند صعودی، انتظار می‌رود که ورلد کوین در ماه ژوئیه با روند صعودی و با شکست به پایان برسد.

♦️بنابراین، تا پایان ماه جولای، Worldcoin ممکن است به بالاترین حد احتمالی 2.80 دلار برسد. با این حال، معکوس شدن از خط روند می تواند قیمت ورلد کوین را به 2.11 دلار برساند.

چارت 4 ساعت ارز ورلد کوین

اخبار اخیر ورلد کوین

Worldcoin، یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال که توسط سرمایه گذاران Silicon Valley و بنیانگذاران استارت آپ، از جمله سام آلتمن، رئیس سابق Y Combinator ایجاد شده است، اخیراً خبرساز شده است. این شرکت قصد دارد تا سال 2024 از طریق دستگاه‌های اسکن عنبیه منحصربه‌فرد Orb خود، 1 میلیارد کاربر را جذب کند. با این حال، از هم اکنون، تنها چندین هزار کاربر دارد. برنامه های توسعه این شرکت تهاجمی است و هدف آن افزایش حضور در 12 کشور به بیش از 100 کشور در سال 2023، با تمرکز ویژه بر جمعیت های تحت بانک است. به عنوان بخشی از فرآیند ورود، کاربران پس از ثبت نام از طریق اسکن عنبیه، بخشی از توکن های Worldcoin را دریافت می کنند. با این حال، کاربرد این توکن‌ها در دنیای واقعی محدود است، و منتقدان را به این استدلال سوق می‌دهد که وعده ورلد کوین برای گنجاندن مالی بیش از حد اعلام شده است و کاربران حداقل ارزش را از دستیابی به توکن‌ها دریافت می‌کنند.

علیرغم برنامه‌های بلندپروازانه‌اش، ورلد کوین با نظارت قابل توجهی از سوی تنظیم‌کننده‌ها، حامیان حریم خصوصی و دولت‌ها در سراسر جهان مواجه شده است. حامیان حریم خصوصی نگرانی‌هایی را در مورد قانونی بودن فناوری اسکن عنبیه Worldcoin که برای تولید شناسه‌های کاربر استفاده می‌شود، مطرح کرده‌اند و به مسائل احتمالی حریم خصوصی داده‌ها و آسیب‌پذیری‌های جمع‌آوری داده‌های بیومتریک اشاره می‌کنند. این نگرانی‌ها توسط دولت‌های چندین کشور، از جمله کنیا، تکرار شده است، که با صدور توصیه‌هایی از شهروندان خواسته است قبل از ثبت نام در Worldcoin مراقب باشند. گسترش سریع جهانی این شرکت و جمع‌آوری داده‌های حساس بیومتریک، سؤالاتی را در مورد انطباق آن با قوانین حفاظت از داده‌ها و سوء استفاده احتمالی از این داده‌ها ایجاد کرده است. همانطور که Worldcoin به رشد خود ادامه می دهد، باید این نگرانی ها را برطرف کند تا اعتماد کاربران بالقوه و تنظیم کنندگان را به طور یکسان جلب کند.

سوالات متداول

آیا ورلد کوین سرمایه گذاری خوبی در سال 2023 است؟

بله، اگر به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت هستید، ورلد کوین قطعا ممکن است سرمایه گذاری خوبی باشد. البته ریسک و غیرقابل پیش بینی بودن نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال را در نظر داشته باشید و قبل از سرمایه گذاری یا خرید ارز WLD تحقیقات خود را کامل کنید.

آیا ورلد کوین به 50 دلار می رسد؟

Worldcoin برای رشد در سال‌های آینده آماده است، ما چنین رسیدن به قیمت 50 دلار در کوتاه مدت دور از انتظار و بعید است. 

قیمت WLD تا پایان سال 2023 چقدر می تواند بالا رود؟

قیمت WLD احتمالاً تا پایان سال 2023 می تواند به 5.772 دلار برسد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ارزدیجیتال
ارزدیجیتال
8 ماه قبل

سلام لطفآاز کینkin جانمونید ۷تریلیون توکن هاشوسوزوند درصرافی ………… قابل خریدوفروش هست و روی شبکه سولانا ست

علی
علی
9 ماه قبل

ورد کوین همیشه در حاله ای از ابهام بوده اما با تحلیل خوب پول خوبی میده