آیا ریپل در سال 2024 منفجر می شود؟ جالب ترین پیش بینی های قیمت XRP

انفجار قیمت ریپل در سال 2024 …؟! جالب ترین پیش بینی های قیمت XRP

از ابتدا سال 2024 ارز دیجیتال ریپل سر تیتر اخبار بوده است، برخی از تحلیلگران قیمت بالای 100 دلار و برخی دیگر سقوط قیمت XRP به زیر 0.10 دلار را پیش‌ بینی می‌ کنند.

🔺علیرغم کاهش اخیر قیمت، تحلیلگران پیش‌ بینی می‌ کنند که ارزش XRP افزایش قابل‌ توجهی داشته باشد و برخی پیش‌ بینی می‌ کنند که رکورد بالایی داشته باشد.
🔺شاخص هایی مانند افزایش تراکنش های XRP و تعداد کیف پول ها نشان دهنده پذیرش رو به رشد است.
🔺با این حال، چشم انداز نزولی با پیش بینی کاهش قابل توجه قیمت به دلیل چالش های نظارتی وجود دارد.

آیا ریپل در سال 2024 رکورد شکنی می کند؟

علیرغم ثبت جهش های قابل توجه قیمت در سال 2024 و امیدوار کردن سرمایه گذاران برای یک روند صعودی عظیم، ریپل اخیراً با مشکل مواجه شده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر، حدود 0.5748 دلار (به ازای داده های CoinGecko) معامله می شود و در بازه زمانی ماهانه 4.47 درصد کاهش یافته است.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که روند منفی برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت و سودهای قابل توجهی را در ماه های بعد پیش بینی می کنند. کاربر X (توئیتر) EGRAG CRYPTO پیش‌ بینی کرد که XRP می‌تواند در 90 روز آینده به بالاترین حد خود یعنی 5 دلار برسد، «موج اولیه یک بازار صعودی طولانی مدت را نشان می‌دهد، بازاری که احتمالا چندین ماه طول می‌کشد».

این تحلیلگر در اوایل این هفته پیش بینی دیگری را ارائه کرد که بر اساس آن ارزش سکه ممکن است به 220 دلار برسد. شایان ذکر است که چنین سناریویی با توجه به سرمایه چند تریلیون بازاری که XRP باید به آن برسد، غیرمحتمل است. به یاد بیاورید که ارزش بازار کل صنعت در طول دوره صعودی سال 2021 “فقط” 3 تریلیون دلار بود.

🔺ربات ChatGPT قیمت ریپل (XRP) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔺

Dark Defender و JackTheRippler نیز قیمت های نجومی را برای ریپل پیش بینی کردند. اولی ادعا کرد که ارزش بازار ارزهای دیجیتال می تواند در عرض یک سال به بالای 23 تریلیون دلار برسد و ارز دیجیتال ریپل به 13.72 دلار افزایش یابد. دومی افزایش قیمت تا 100 دلار را پیش بینی کرد.

لیندا پی جونز نیز بدون ارائه پیش‌ بینی دقیق، به این موضوع اشاره کرد. به گفته او، XRP تحت تأثیر یک سری رویدادهای آینده در سال جاری خواهد بود، از جمله تسویه احتمالی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، هاوینگ بیت کوین، افزایش احتمالی پذیرش سازمانی و موارد دیگر. این موارد می تواند موجب علاقه معامله گران به سرمایه گذاری در ریپل شود. 

بررسی داده های درون زنجیره ای ریپل

افزایش تعداد تراکنش های XRP در چند روز گذشته با پیش بینی های صعودی همزمان است. این رقم از ابتدای سال جدید تاکنون به بیش از 4 میلیون رسیده است.

این دارایی به نقطه عطف مهمی رسید و تعداد کیف پول های XRP از مرز 5 میلیون فراتر رفت. توسعه نشان‌ دهنده رشد پایگاه کاربر و پذیرش گسترده‌ تر است که ممکن است اعتماد سرمایه‌ گذاران و افزایش قیمت را تقویت کند.

سناریوی نزولی ریپل 

تحلیلگر Bitgolder – با موضع خوشبینانه افراد فوق موافق نیست. او ادعا کرد که SEC به احتمال زیاد در پرونده Ripple پیروز خواهد شد، که منجر به سقوط شدید قیمت ریپل تا 0.07 دلار می شود:

به نظر می رسد که XRP در آینده ای نه چندان دور به یک سکه بی ارزش تبدیل می شود.
ممکن است بپرسید چه چیزی باعث این سقوط می شود؟ خب احتمالا بدیهی است که SEC مانند همیشه به راه خود ادامه خواهد داد و XRP یک اوراق بهادار ثبت نشده یا شکایت دیگری در نظر گرفته می شود و افرادی که در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند دارایی خود را از دست می دهند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
reza12x
reza12x
3 ماه قبل

ولی من میگم ریپل همه این مدت خودشو واسه این جامپ اماده کرده بود.

ارمان
ارمان
3 ماه قبل

ریپل خیلی خوب و با ارزشه و امکاناتی فراوانی داره اما این متمرکز بودنش تا حدودی ادم رو به شک میندازه و مانند بقیه ارز های دیجیتال نیست ..