لیست شدن کیشو اینو در بایننس | چه زمان Kishu در صرافی بایننس لیست می شود؟

لیست شدن کیشو اینو در بایننس | چه زمان Kishu در صرافی بایننس لیست می شود؟

کیشو اینو در آوریل 2021 همانطور که در وایت پیپر آن ذکر شده است، با هدف واقعی یک پروژه میم غیرمتمرکز راه اندازی شد.

علیرغم عرضه نسبتاً اخیر، این سکه قبلاً رشد چشمگیری را تجربه کرده است. در اولین ماه پس از عرضه، ارزش بازار KISHU بیش از 2 میلیارد دلار افزایش یافت و بیش از 100000 هولدر داشت. این یک نقطه عطف چشمگیر برای پروژه ای از نوع خود بود و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را بسیار هیجان زده کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، قیمت کیشو در 24 ساعت گذشته 5.90 درصد کاهش یافته است. در همین مدت، حجم معاملاتی معادل 138,603,024 دلار داشته است. همچنین دارای عرضه کل 100 کوادریلیون و عرضه در گردش 0 سکه کیشو است.

در مقایسه با سایر پروژه‌های قدیمی و مشابه، KISHU یک ماموریت منحصر به فرد دارد که هدف آن ارائه مفاهیم رایج ارزهای دیجیتال به جریان اصلی است. این پروژه کسانی که اقدام به خرید کیشو اینو کرده اند را با مفاهیم نسل بعدی مانند NFT ها، مبادلات غیرمتمرکز و موارد دیگر آشنا می کند و این ستاوردها احتمال لیست شدن کیشو اینو در بایننس را افزایش می دهد.

دستاوردهای کیشو اینو

دستاوردهای کیشو اینو

این ارز که به سرعت در حال رشد است به دلیل تنوع محصولاتش محبوبیت زیادی به دست آورده است. از جمله این محصولات می توان به توکن $Kishu اشاره کرد که یک توکن ERC20 است که 2% هزینه توزیع مجدد برای دارندگان دارد. این به سادگی به این معنی است که دارندگان موجود به طور خودکار هر بار که تراکنش انجام می شود، درآمد بیشتری کسب می کنند.

همچنین کیشو سواپ (KISHU SWAP) وجود دارد که به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز با قابلیت های معاملات رمز ارز عمل می کند که به دارندگان اجازه می دهد هر توکن ERC20 را با دیگری معامله کنند. سپس Kishu Crate است که یک بازار NFT می باشد. در Kishu Crate، کاربران می‌توانند کیشو را برای کسب توکن NFT معامله کنند.

دو محصول آخر Kishu Paw Print و Kishu Swag هستند. Kishu Paw Print یک ردیاب کیف پول است که کاربران می توانند میزان درآمد غیرفعال خود را از طریق کیشو اینو به دست آورند. آنها همچنین می توانند قیمت توکن، موجودی کیف پول و موارد دیگر را بگویند.

از طرف دیگر Kishu Swag یک فروشگاه کالا است. این فروشگاه به دارندگان کیشو اجازه می دهد تا با افتخار کیشو را به سایر نقاط جهان معرفی کنند. همه این دستاوردها آینده ارز کیشو اینو را برای سرمایه گذاران و هولدرهای این میم کوین محبوب تضمین می کند.

احتمال لیست شدن کیشو اینو در بایننس چقدر است؟

متأسفانه، هنوز کیشو اینو در بایننس لیست نشده است. با این حال، یک طومار جنجالی در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود و از بایننس و رابین هود خواسته شده است تا این ارزهای دیجیتال را لیست کنند. علاقه مندان به این موضوع اشاره می کنند که این ارز مانند همتای خود شیبا اینو، ارزان است و جا را برای معامله گران بیشتری باز می کند.

اگر می خواهید کیشو اینو بخرید یا بفروشید، OKEx در حال حاضر فعال ترین صرافی است که می توانید استفاده کنید. علاوه بر این، در برخی از برنامه‌های کیف پول ارزهای دیجیتال مانند تراست ولت، متامسک و … می توانید نگهداری کنید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
8 ماه قبل

#کیشو اینو
#گالا
#کاردانو
#زلیکا
🪜🪜🪜💰💰💰💰💰💰💰

شهباز
شهباز
8 ماه قبل

#کیشو اینو
#گالا
#دوج ایلان مارس
#کاردانو
#پیت بول
#گراف
#اپی ان اف تی
#بیبی دوج
#فگ
#متیک
#شیبا

سقف قبلی خودشو میزنه ....😍👍
سقف قبلی خودشو میزنه ....😍👍
11 ماه قبل

کیشو

شهباز
شهباز
11 ماه قبل

پیتبول ، لوناک ، اپی ان اف تی ، گالا ، ای کش ، فلوکی ، کیشو ایو ، کاردانو 💰💰