آیا قیمت بیت کوین پیش از داده های CPI به زیر 20 هزار دلار سقوط می کند؟

آیا قیمت بیت کوین پیش از داده های CPI به زیر 20 هزار دلار سقوط می کند؟

آیا قیمت بیت کوین به دنبال اصلاح بیشتر به زیر 20 هزار دلار پیش از داده های CPI ایالات متحده در بحبوحه سرکوب SEC در برابر سهام کریپتو است؟

اصلاح قیمت بیت کوین بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داده است و ارزش کل بازار به تقریباً یک تریلیون دلار کاهش یافته است. پس از اینکه قیمت بیت کوین تنها در چند روز به دلیل تعهد مقامات فدرال رزرو ایالات متحده به افزایش نرخ ها و اقدام SEC ایالات متحده علیه سهامداری در صرافی های متمرکز بیش از 7 درصد کاهش یافت، معامله گران اکنون به دنبال سطوحی برای خرید بیت کوین با این کاهش قیمت هستند.

در ماه ژانویه، گروه بزرگی از سرمایه گذاران وارد بازار کریپتو شدند تا بازار را بهبود بخشند. همین گروه منتظر اصلاح بوده اند، اما اکنون پس از کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در سراسر بازار کریپتو، این احساسات در حال تغییر است.

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب رمزارز، که کاهش قیمت بیت کوین را به 21.7 هزار دلار پیش بینی کرد، زمانی که قیمت بیت کوین نزدیک به 23 هزار دلار بود، تحلیل جالبی در مورد اصلاح بیت کوین و زمان خرید به اشتراک گذاشته است.

چارت روزانه قیمت بیت کوین

♦️در نمودار روزانه، قیمت بیت کوین همچنان در یک روند اصلاحی است و می تواند به سطح حمایت 21 هزار دلار برسد. این در واقع منطقه ورودی است که سرمایه گذاران باید به آن نگاه کنند. با این حال، یک احساس منفی گسترده‌تر می‌تواند قیمت را تا 19.7 هزار دلار کاهش دهد.

پس از “خرید در این منطقه”، قیمت بیت کوین می تواند تا 25 هزار دلار افزایش یابد. این در واقع یک شروع عالی است. جالب اینجاست که داده‌های CPI ایالات متحده برای ژانویه که در روز سه‌ شنبه منتشر می‌شود، رویدادی است که پس از آن می‌توان یک رالی عظیم را مشاهده کرد زیرا نرخ تورم احتمالاً کاهش خواهد یافت.

تاثیر رویدادهای کلان بر بیت کوین در حال کاهش است!

بیت کوین در برابر همه رویدادهای کلان به جز تورم مصون شده است. کارشناسان معتقدند اصلاح قیمت بیت کوین کوتاه مدت خواهد بود مگر اینکه اقتصاد خرد تغییر کند و NASDAQ از هم بپاشد.

شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از رسیدن به حمایت شروع به افزایش کرد. افزایش شاخص DXY به بالای 103.50، قیمت بیت کوین را به همراه FUD فعلی در بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments