تسلط کمیسیون SEC بر ماهیت اتریوم | آیا قیمت ETH پس از ادغام کاهش می یابد؟

تسلط کمیسیون SEC بر ماهیت اتریوم | آیا قیمت ETH پس از ادغام کاهش می یابد؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به طور فعال در تلاش است تا شفافیت منظم را در مورد رمز ارز ارائه دهد. با این حال، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، از سیستم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر خواهد کرد.

در همین حال، ادغام اتریوم اکنون بحثی را در مورد ماهیت توکن پس از ارتقا به راه انداخته است.

SEC به دنبال اتریوم است؟

طبق گزارشات، ادغام اتریوم مورد انتظار قرار است در هر زمانی بین 10 سپتامبر تا 20 سپتامبر 2022 اتفاق بیفتد. در همین حال، جان دیتون، آمیکوس کوریا در دعوای SEC علیه ریپل سوالاتی را در مورد تسلط SEC بر ماهیت اتریوم ایجاد کرده است.

دیتون در یک موضوع تاکید کرد که این انتقال یک شرط خطرناک برای تمرکز زدایی است. این به راحتی می تواند چشم رگولاتورها را به خود جلب کند. او اشاره کرد که نمی توان رد کرد که رئیس SEC ممکن است به دنبال اتریوم باشد.

وکیل XRP پیشنهاد کرد که گری جنسلر ممکن است از ادغام اتریوم به عنوان مبنایی برای معکوس کردن رسمی نظرات هینمن در مورد “امنیت” استفاده کند. با این حال، رئیس SEC بیت کوین را کالایی به استثنای ETH نامید.

دیتون همچنین اشاره کرد که متقاعد کردن کمیسیون که یک توکن به عنوان امنیتی شروع شد اما بعداً به یک غیر امنیتی تبدیل شد دشوار است. با این حال، دلیل اصلی رفتن SEC به دنبال اتریوم می تواند این ادعا باشد که آنها از طریق اجرا برنده نمی شوند.

با این حال، در یک جلسه استماع کنگره، مدیر اجرای SEC شهادت داد که آنها در اجرای انتخابی شرکت نمی کنند. در همین حال، وکیل XRP به این شهادت اعتقاد ندارد. او بیان می کند که احمقانه، نادرست و غیر ضروری بود.

دیتون سازمان SEC  را کوبید و گفت که نهادهای نظارتی معمولاً در اجرای انتخابی شرکت می کنند. وی می افزاید: کمیسیون با توجه به اینکه اثر بازدارندگی در استراحت خواهد داشت، موارد را انتخاب می کند. آنها نمی توانند به دنبال هر کسی که هر نوع قرارداد سرمایه گذاری را فروخته است بروند.

از آنجایی که بیش از 10 هزار دارایی دیجیتال در بازار وجود دارد. SEC مواردی را انتخاب می کند که مناسب آنها باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments