کابوسو سگی از نژاد شیبا اینو و الهام بخش دوج کوین

کابوسو (Kabosu) کیست؟ زندگی واقعی دوج کوین در خطر است!

صاحب سگ معروف اینترنتی شیبا اینو در شبکه های اجتماعی پست کرد که کابوسو پس از مریض شدن در شب کریسمس در “وضعیت خطرناکی” قرار دارد.

آتسوکو ساتو، معلم ژاپنی مهدکودک و صاحب کابوسو، در پست اینستاگرامی در 26 دسامبر گفت که این سگ با نژاد شیبا اینو در وضعیت “خطرناکی” است، اما به دنبال کنندگانش اطمینان داد که”کاملاً خوب خواهد شد” و از طرفداران خود در سراسر جهان انرژی دریافت می کند.

او در توییت اخیر خود گفته است که حیوان خانگی محبوبش درد زیادی دارد.

او افزود: 

متاسفانه، کابوسو چندان خوب به نظر نمی رسد … من مطمئن هستم که او خوب خواهد شد. او از سراسر جهان قدرت دریافت می کند! از همه شما بسیار متشکرم!

این خبر موجی از حمایت سرمایه گذاران علاقه مند به خرید دوج کوین را به همراه داشت. یکی از کاربران توییتر با ارسال آرزوهای خوب، به او پیشنهاد داد که «هر گونه هزینه‌ای که برای اطمینان از اینکه بهترین درمان را دریافت می‌کند» را به طور کامل پوشش دهد.

یکی از خالقان دوج کوین، بیلی مارکوس، از دو میلیون دنبال کننده خود در توییتی در 26 دسامبر خواست که «عشق و دعاها و حالات خوب» را به Satō و Kabosu ارسال کنند.

توییت بیلی مارکوس

ساتو فاش نکرد که کابوسو با چه عوارضی برای سلامتی مواجه است، اما در پست قبلی گفت که کابوسو از شب کریسمس بیمار بوده و از خوردن یا نوشیدن خودداری می‌کند.

🔺لازم به ذکر است که سگ های شیبا اینو به طور متوسط بین 12 تا 15 سال طول عمر دارند و کابوسو تولد 17 سالگی خود را در سال 2022 جشن گرفت.

شرایط وخیم سگ محبوب شیبا اینو که الهام بخش «دوج کوین» بود

در 13 فوریه 2010، آتسوکو ساتو، معلم مهد کودک ژاپنی، چندین عکس از کابوسو، سگ نجات دهنده اش شیبا اینو، در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد. در میان تصاویر، یک عکس خاص از کابوسو وجود داشت که روی کاناپه نشسته بود و با ابروهای کمانی به سمت دوربین نگاه می کرد.

تصویر سگ کابوسو در سال 2010

این تصویر منتشر شده از کابوسو به سرعت تبدیل به یک میم شد. محبوبیت این میم، بیلی مارکوس و جکسون پالمر را بر آن داشت تا در سال 2013 چیزی را که به طور گسترده به عنوان اولین “سکه میم” شناخته می شود، به عنوان یک شوخی بسازند.

کابوسو یک چهره محبوب در دنیای رمزنگاری است و ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم نیز در سال 2018 از کابوسو و ساتو در آپارتمان آنها در توکیو بازدید کرد.

دیدار ویتالیک بوترین از کابوسو
خرید و فروش دوج کوین

دوج کوین همچنان محبوب است

علیرغم اینکه Dogecoin به عنوان یک شوخی ایجاد شده است، تقریباً 10 سال پس از ایجاد اولین بار در دنیای رمز ارز محبوبیت زیادی دارد.

براساس داده‌های CoinGecko، توکن DOGE هشتمین سکه بزرگ با ارزش بازار نزدیک به 10.4 میلیارد دلار است و در 24 ساعت گذشته حجمی بیش از 332 میلیون دلار داشته است.

🔰دوج کوین دومین رمز ارز جستجو شده در گوگل پس از بیت کوین بود که در سال 2022 به طور میانگین 5.85 میلیون جستجو ماهانه در سراسر جهان داشت.

تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک بسیاری از کاربران دوج کوین را امیدوار کرد که او DOGE را در پلتفرم رسانه اجتماعی ادغام کند و باعث افزایش قیمت در اخبار شود.

ماسک یکی از حامیان دیرینه Dogecoin بوده است و در مقطعی، قبل از اعتراف به غیرممکن بودن آن، قصد داشت برای کاهش پست‌های کلاهبرداری، مبلغ 0.1 دوج کوین را از کاربران توییتر دریافت کند تا در این پلتفرم پست کنند.

دوج کوین جرقه ارزهای دیجیتال مشابه با مضمون سگ مانند دوج ایلان مارس (ELON)، فلوکی اینو (FLOKI) و شیبا اینو را برانگیخته است که از Shiba Inu، Floki ماسک الهام گرفته شده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments