چه زمانی قیمت رمز ارزها بالا می رود؟ زمستان کریپتو چقدر طول می کشد؟

چه زمانی قیمت رمز ارزها بالا می رود؟ زمستان کریپتو چقدر طول می کشد؟

تام لاورو، یک سرمایه‌ گذار قدیمی ارزهای دیجیتال که قبلاً در هیئت مدیره صرافی کوین‌ بیس کار می‌کرد، می‌گوید ممکن است سال‌ها طول بکشد تا بازار از زمستان کریپتو بهبود پیدا کنند.

لاورو در یک موضوع توییتری گفت که سقوط مداوم یک رویداد ادامه دار نیست، بلکه نتیجه افزایش نرخ بهره و فشارهای تورمی است. او انتظار دارد تا زمانی که نرخ‌ ها تثبیت نشوند، سرمایه‌ گذاران متضرر می شوند.

اظهارات او در بحبوحه یکی از بدترین رکودها در تاریخ ارزهای دیجیتال است که امسال بیش از 1 تریلیون دلار را از بازار حذف کرده است. ضعف اخیر بازار باعث شد که قیمت بیت کوین (BTC) همراه با اکثر آلت کوین های اصلی به پایین ترین سطح خود از اواخر سال 2020 رسیده باشد.

جدول زمانی برای بازیابی رمز ارز

لاوررو، که ادعا می‌کند از سال 2013 چرخه‌ های بازار کریپتو را تجربه کرده است، می‌ گوید که احتمالاً این کاهش قیمت از سال 2020 بیشتر خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که بیشتر سال 2023 برای ارزهای دیجیتال، قبل از بهبودی نهایی در پایان سال، گرم باشد.

به گفته یکی از اعضای سابق هیئت مدیره کوین بیس، هنوز ریزش دیگری در راه است. او همچنین انتظار دارد که کاهش قیمت اکثریت سرمایه گذاران و خرده فروشان را از بازار خارج کند.

نه در این مرحله بلکه بعداً، پس از بی تفاوتی، رمز ارزها دیگر خبرساز نمی شوند و گردشگران آن را ترک می کنند. این روند ماه ها طول خواهد کشید.

وی به سرمایه گذاران توصیه کرد که برای گذراندن دو تا سه سال آینده پول نقد کافی داشته باشند تا بتوانند در زمستان دوام بیاورند. از نظر لاوررو، سرمایه گذاران خرده فروشی بیشتر حرکت بازار را دیکته می کنند.

زمستان کریپتو چقدر طول می کشد؟

چندین مفسر بازار اشاره کرده اند که زمستان امسال کریپتو به ویژه به دلیل عوامل کلان اقتصادی با زمستان های گذشته متفاوت است. سال 2022 نشان دهنده اولین تلاش بازارهای کریپتو با سیاست پولی محکم است.

کریپتو در دو سال گذشته عمدتاً به خاطر پول آسان که توسط فدرال رزرو تداوم یافته بود، افزایش یافت. تصحیح آن اکنون نشان دهنده پایان آن دوران است.

به این ترتیب، بازار احتمالاً در زمستان باقی می ماند تا زمانی که فدرال رزرو سیاست خود را معکوس کند و دوباره نرخ ها را پایین بیاورد.

برخی از ناظران، به ویژه مایکل بری می گویند که این ممکن است زودتر از حد انتظار رخ دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments