پیش بینی تریدر ها از قیمت اتریوم پس از عبور از 3 هزار دلار

پیش بینی پرایس اکشن ETH توسط تحلیلگران و تریدر ها پس از افزایش قیمت به بیش از 3,000 دلار

معامله گران یا همان تریدر های اتریوم (ETH) اشاره دارند که بازار صعودی، با عبور قیمت از 3,000 دلار می تواند پس از 79 روز، دوباره بازگردد. 

در هفته قبل، هاردفورک لندن Ethereum بدون هیچ اختلالی اجرا شد و حالا سرمایه گذاران چشم به سقف قیمت های جدید بالای 3 هزار دلار دوخته اند. 

داده های مارکت کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهد که قیمت ETH، پس از اجرا شدن هارد فورک لندن، شاهد یک حجم فروش کوتاه مدت بود اما خریداران فعال، فوراً دست به کار شدند و قیمت آن را به بالای 2,800 دلار برگرداندند. 

این سیر حرکتی. بعد از این که قیمت بیت کوین (BTC) هم از مرز 44,000 دلار عبور کرد، تداوم بیشتری را شاهد بود تا جایی که هم اکنون اتر با قیمت 3,159 دلار معامله می شود. 

نمودار قیمت روزانه اتر
نمودار قیمت روزانه اتر. منبع: TradingView

حالا که شبکه با اجرای بزرگترین بروزرسانی خود در سال، به خوبی در حال کار کردن است، می پردازیم به آن چه تریدر ها و تحلیلگران از این رمز ارز انتظار دارند. 

تحلیلگری با نام مستعار Rekt Capital در توییتر، به مقاومت هفتگی این آلتکوین اشاره کرد و آن را مانع مهمی در مسیر جهش قیمت به دنبال سیر صعودی کنونی دانست. 

توییت تحلیلگر rekt capital

بنا به نمودار ارائه شده، قیمت اتر برای تایید ادامه افزایش، می بایست بالای سطح 2,714 دلار بسته شود. 

این تحلیلگر گفت:

در حال حاضر اتر در یکی از اصلی ترین بازه زمانی مقاومت قرار دارد، وقتی اتر از این مقاومت 2,770 دلار عبور کند، برای رسیدن به سقف قیمت قبلی در 4,400 دلار، مقاومت ناچیزی در ادامه وجود خواهد داشت. 

با استناد به تحلیلگری به نام SpinTrades در توییتر، تریدر ها باید مراقب حرکت احتمالی قیمت به سمت 2,600 دلار هم باشند، در حالی که بسته شدن قیمت بالای 3,000 دلار می تواند به یک افزایش تا 3,300 دلار منجر شود. 

توییت spintrades

یکی دیگر از بروزرسانی های جالب Ethereum در هاردفورک لندن، مکانیزم سوزاندن اتر بود که حجمی از هزینه تراکنش ها را می سوزاند و آن را از چرخه عرضه کوین ها خارج می کند. 

همان طور که در توییت Alex Kruger به آن اشاره شده است، بیش از 2,160 اتر (به ارزش 6 میلیون دلار) در 7 ساعت ابتدایی پس از اجرای هاردفورک سوزانده شد و سرمایه گذاران بر این باورند که اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت هم افزایش می یابد. 

توییت Alex Kruger

همه این ها در حالی است که قیمت پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال یعنی BTC هم امروز به سطح 45,000 دلار رسید. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments