کلاهبرداری گوجپن (qoojpn)

کلاهبرداری گوجپن (qoojpn) | بررسی اعتبار قوجپن و هشدار برای کاربران ایرانی 

طرح پانزی یک کلاهبرداری و سرمایه گذاری است که بازدهی غیرقابل توجیه بالایی را با حداقل یا بدون ریسک به سرمایه گذاران وعده می دهد. این طرح سرمایه‌ گذاران را فریب می‌دهد تا باور کنند بازدهی که دریافت می‌کنند از یک سرمایه‌گذاری واقعی است. اما حقیقت امر این است که سرمایه گذاری صورت نگرفته و بازده پرداختی به سرمایه گذاران از محل سپرده های جدید است. به عبارت دیگر، پول دریافتی از یک سرمایه گذار جدید برای تسویه بازده تضمین شده به سرمایه گذاران قدیمی استفاده می شود. با توجه به نوپا بودن بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از طرح های پانزی به لطف رشد منابع مالی جایگزین مبتنی بر فناوری، با سرعت نگران کننده ای در حال پیشرفت هستند. اخیرا پروژه ای با نام قوجپن یا گوجپن در میان ایرانیان به گوش می رسد که بسیاری از افراد از جمله کاربران سایت پی 98 در دام آنها افتاده اند. از این رو تصمیم گرفتیم تا به بررسی دقیق کلاهبرداری گوجپن (qoojpn) و اعتبار این پروژه بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوجپن (qoojpn) چیست؟

یکی از ترفند هایی که کلاهبرداران این روزها از آن استفاده می کنند سواستفاده از نام یک سازمان یا شرکت معتبر است. اینها معمولاً برای متقاعد کردن شما برای ارسال پول هستند تا پروژه خود را قانونی و معتبر جلوه بدهند. بنابراین قبل از بررسی اعتبار وب سایت qoojpn و اسکم بودن یا نبودن این پروژه بیایید نگاهی به انتخاب نام و ترفند هایی که در پروژه های کلاهبرداری مرسوم است بیاندازیم. 

با یک جستجو ساده در گوگل دریافتیم که Qoo10 در سال 2000 در کره تاسیس شده است و موسس آن آقای Yu Yingpei دارای تجربه غنی در عملیات تجارت الکترونیکی است و می توان آن را به عنوان یک پلتفرم پیشگام اولیه تجارت الکترونیک در نظر گرفت. در دسامبر 2007، گوجپن عمیقاً با Interpark، اولین شرکت تجارت الکترونیک در کره، همکاری کرد و آن را در سیستم استراتژیک جهانی خود گنجاند و به یکی از زیرمجموعه های جهانی تبدیل شد. در دسامبر 2007، زیر مجموعه ها به ژاپن، یک مکان استراتژیک مهم برای تجارت الکترونیک، گسترش یافت و بازار قوجپن را در ژاپن ارتقا داد و سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کرد.

پلتفرم تجارت الکترونیک Qoo10 که خدمات آن از محصولات زیبایی گرفته تا پوشاک مردانه و زنانه معمولی یا مد روز، لباس بچه گانه، لوازم خانگی، لوازم جانبی، اسباب بازی، تجهیزات فضای باز، محصولات مسافرتی و محصولات حیوانات خانگی و غیره را شامل می شود، در همه دسته بندی ها موجود است. گوجپن دارای تیم عملیاتی و فروش قوی و تیم برنامه ریزی و طراحی درجه یک، ارائه محصولات با طراحی خوب و خدمات جامع و مدبرانه به مشتریان است و با رعایت اصل مشتری مداری و دستیابی به نتایج قابل قبول به صورت جهانی فعالیت دارد. در حال حاضر قوجپن با رشد متوسط سالانه 35 درصد به یکی از سریع ترین شرکت های تجارت الکترونیک در حال رشد در جهان تبدیل شده است.

آیا qoojpn کلاهبرداری است؟

آیا qoojpn کلاهبرداری است؟

طرح‌های پانزی به نوعی شبیه به طرح‌های هرمی هستند زیرا همگی خود را از سپرده‌ها حفظ می‌کنند. با این حال، طرح‌های هرمی از شرکت‌ کنندگان می‌خواهد که اعضای جدیدی را برای کسب درآمد جذب کنند. از سوی دیگر، طرح‌های پانزی معمولاً به عنوان سرمایه‌ گذاری واقعی استتار می‌شوند و حتی گاهی اوقات برای افراد آموزش دیده و آگاه هم به سختی قابل تشخیص هستند. 

در نتیجه طبق توضیحات بالا می توان دریافت که پروژه کلاهبرداری گوجپن (qoo10online) با سوءاستفاده از نام وب سایت معتبر Qoo10 و موسس آن Ku Young Bae سعی در سودجویی و سرقت سرمایه افراد ناآگاه در بازار کریپتو را دارد. 

💢کلاهبرداری ویکینگ ترون یا فرصت میلیاردر شدن؟

با توجه به گزارش های جمع آوری شده از سوی کاربران پی 98 دریافتیم که اخیرا پروژه qoojpn در ایران با شعار “تنها در 3 ماه سرمایه خود را 3 برابر کنید” در حال تبلیغ و ایجاد یک سیستم هرمی است.

از این رو ما تصمیم گرفتیم تا این پروژه را بررسی کنیم و دریابیم که آیا فعالیت آنها یک فرصت سرمایه گذاری برای مردم و کسب درآمد در این شرایط بحرانی اقتصادی است یا دامی برای افراد ناآگاه و پولدار شدن سردسته پروژه کلاهبرداری گوجپن! 

📣حال بیایید به وب سایت رسمی پروژه کلاهبرداری گوجپن (qoojpn) یا قوجپن مراجعه کنیم و مدت زمان فعالیت آنها را بررسی کنیم. 

بررسی سایت پروژه کلاهبرداری گوجپن

بر اساس ادعاهای دروغین پروژه گوجپن و داده های سایت هو ایز (Who.is) می توان دریافت که دامنه و وب سایت رسمی آنها کمتر از 1 سال است که راه اندازی شده. چرا که همانطور در تصویر می بینید مدت زمان فعالیت آن تا تاریخ امروز 204 روز است. 

مدت زمان فعالیت سایت گوجپن

این در حالی است که فروشگاه Qoo10 همانطور که بالاتر اشاره کردیم از سال 2000 راه اندازی شده و فعالیت دارد.

روش دانلود برنامه قوجپن

پس قطعا تا این مرحله پروژه Qoojpn دو مورد از فاکتور های پانزی و کلاهبردار بودن را دارا است. فاکتور بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است روش دانلود اپلیکیشن یک پروژه توسط فروشگاه های معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید امکان دانلود برنامه گوجپن از فروشگاه های آنلاین امکان پذیر نمیباشد! و شرایط دانلود آن تنها از طریق لینک ارسالی توسط افرادی که به دنبال جذب زیر مجموعه هستند، سایت نامعتبر و شبکه های اجتماعی است. به این دلیل که گوگل پلی و اپ استور به هیچ عنوان اپلیکیشن ها و برنامه های کلاهبرداری که تشابه اسمی با شرکت های معروف و افراد سرشناس را دارند برای دانلود و نصب در دسترس کاربران قرار نمی دهند.

دانلود برنامه قوجپن

این در حالی است که اگر شما در گوگل پلی یا اپ استور عبارت Qoo را یادداشت کنید، می بینید که اپلیکیشن فروشگاه معتبر Qoo10 برای شما نمایش داده می شود. 

بررسی اعتبار پروژه کلاهبرداری گوجپن در سایت الکسا

از طریق سایت الکسا شما می توانید اعتبار یک پروژه را تشخیص دهید و ببینید که جامعه هدف آن چه کشوری است. داده های سایت Alexa نشان می دهد که قربانیان پروژه کلاهبرداری qoojpn بیشتر ایرانیان هستند. 

بررسی اعتبار کلاهبرداری گوجپن در سایت الکسا

تبلیغات پروژه کلاهبرداری گوجپن در فضا مجازی 

گزارش ها به FTC نشان می دهد که رسانه های اجتماعی نیز به طور فزاینده ای جایی هستند که کلاهبرداران برای فریب دادن ما اقدام می کنند. بیش از یک نفر از هر چهار نفری که در سال 2021 گزارش از دست دادن پول به دلیل کلاهبرداری داشتند، گفتند که این کار در رسانه های اجتماعی با یک تبلیغ، یک پست یا یک پیام آغاز شده است. در واقع، داده‌ها نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی در سال 2021 برای کلاهبرداران بسیار سودآورتر از هر روش دیگری بوده است. 

برای کلاهبرداران، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد رسانه های اجتماعی وجود دارد. این یک راه کم هزینه برای دسترسی به میلیاردها نفر در هر نقطه جهان است. ساختن یک شخصیت جعلی آسان است و کلاهبرداران می توانند نمایه موجود را هک کنند تا «دوستان» را به کلاهبرداری وادار کنند. این توانایی برای تنظیم دقیق رویکرد آنها با مطالعه جزئیات شخصی افراد در رسانه های اجتماعی وجود دارد. در واقع، کلاهبرداران به راحتی می توانند از ابزارهای موجود برای تبلیغ کنندگان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنند تا به طور سیستماتیک افراد را با تبلیغات جعلی بر اساس جزئیات شخصی مانند سن، علایق یا خریدهای گذشته هدف قرار دهند.

پروژهای اسکم از جمله کلاهبرداری گوجپن، در روز های اول که فعالیت خود را آغاز می کنند پرداخت ها را به موقع و مرتب انجام میدهند تا اعتماد افراد را جلب کنند. این پروسه ممکن است چند روز تا چند ماه و یا حتی چند سال مانند پروژه کلاهبرداری یونیک فایننس یا ارز کینگ مانی زمان ببرد و طی یک اقدام غافلگیرانه برداشت ها را متوقف کنند و ناپدید شوند!

هم چنین لازم است بدانید که سرمایه قربانیان جدید در پروژه کلاهبرداری گوجپن، صرف پرداخت سود کاربران قدیمی می شود. 

جمع بندی

تشخیص پروژه های اسکم به خصوص برای افراد بی اطلاع در بازار ارزهای دیجیتال بسیار دشوار است. چراکه معمولاً آنها خود را یک سازمان و شرکت شناخته شده و معتبر جلوه می دهند، حتی از آرم های شرکت و سایر داده های جمع آوری شده استفاده می کنند. پروژه کلاهبرداری قوجپن یا گوجپن که اخیرا در ایران تبلیغات گسترده ای را انجام می دهد، قربانیان زیادی تاکنون داشته است. در نتیجه به درخواست تعداد زیادی از کاربران این پروژه را با یکدیگر بررسی کردیم. همچنین در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد از بازار پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال باید مهارت های خود را تقویت کنید و اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. بنابراین اگر یک پروژه ای خیلی خوب و پولساز به نظر رسید، قطعا بدانید که کلاهبرداری است.

📮اگر شما هم قربانی یکی از این پروژه های کلاهبرداری بودید در بخش دیدگاه ها نام آن و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت نیاز تیم تولید محتوا پی 98 در اسرع وقت به بررسی آن بپردازند…

سوالات متداول

آیا درآمد دلاری با گوجپن حقیقت دارد؟

علیرغم کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، این بازار هنوز به طور باورنکردنی محبوب است. بسیاری هنوز هم ارز دیجیتال را به عنوان یک طرح «سریع پولدار شدن» می‌دانند، که در آن می‌توانند چند دلار سرمایه گذاری کنند و ۱۰ یا ۱۰۰ برابر پول خود را در اسرع وقت خارج کنند. اما این ذهنیت و بسیاری از سوء تفاهم ها در مورد نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال منجر به ایجاد پروژه های کلاهبرداری مانند گوجپن شده است که سعی می کنند از افراد بی اطلاع سواستفاده کنند.

پروژه قوجپن معتبر است؟

با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله و بررسی اعتبار آن براساس فاکتور های مختلف دریافتیم که پروژه قوجپن معتبر نیست. طرح های پانزی که به عنوان طرح هرمی نیز شناخته می شود، یک کلاهبرداری کلاسیک هستند. در این راه‌اندازی، با دعوت افراد بیشتر به این پروژه، پاداش دریافت می‌کنید. هر پولی که به این طرح وارد می شود به عنوان پرداخت برای افراد بالاتر در هرم استفاده می شود. زمانی که قربانی دیگری پیدا نشود، این طرح معمولاً از بین می‌رود.

آیا سرمایه گذاری در qoojpn سودآور است؟

قطعا خیر. در حالی که ممکن است نتوانید از هوشمندانه ترین کلاهبرداری ها جلوگیری کنید، مهم است که اجازه ندهید حرص و طمع شما بر توانایی شما برای شفاف فکر کردن غلبه کند. بنابراین، پیروی از اساسی ترین قانون اجتناب از سرمایه گذاری در پروژه qoojpn می تواند منطقی باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 15 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
96 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
1 سال قبل

سلام‌500 ملیون تومان برای مسکن نیاز است ایا کوین می‌تونه این پول را بدهد؟

سردار
سردار
پاسخ به  محمد
1 سال قبل

صددرصدشک نکن

محمد مهدی
محمد مهدی
1 سال قبل

اره خوبه

رسول
رسول
1 سال قبل

اینی که قصد کمک در واتساپ داره خودش از اون کلاهبردارهاست

behi
behi
1 سال قبل

سلام میتونم کمک کنم پولتون رو برگردونین هرکی خواست بیاد وات ودرخواست بده ——-

صابر
صابر
پاسخ به  behi
1 سال قبل

چطوری اگه میتونی پیام بده وات ساپ

محمد
محمد
پاسخ به  behi
1 سال قبل

میشه به این واتساپ من پیام بدین
منم مال باخته هستم
—–

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط محمد
فرید
فرید
پاسخ به  behi
1 سال قبل

سلام توروخدا کمک کنیم اگه بلدین

parinaz
parinaz
پاسخ به  behi
1 سال قبل

سلام چطوری میشه؟

سونیا
سونیا
پاسخ به  behi
1 سال قبل

سلام دوست عزیز. چطوری کمک میکینید که پولمون را برگردونیم؟؟؟ شماره واتس اپ تون را ندادید لطفا بفرمایید که باهاتون درتماس باشم.

حسین دوستدار
حسین دوستدار
پاسخ به  behi
1 سال قبل

حاجی اگر بتونی پول منو برگردونی 100 دلار بهت میدم
این شماره واتساپ من ————

رسول
رسول
پاسخ به  behi
1 سال قبل

اینم که قصد کمک به مالباخته هارو داره دقیقا یکی از این کلاهبردارها هستش

Armin
Armin
پاسخ به  behi
1 سال قبل

دوست عزیز‌شمارمو میزارم اگه بشه پیام بده شمارت پاک شده ممنون میشم اگه کمک کنی پولم برگرده پنجاه دلار بهت میدم ————–

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط Armin
رسول
رسول
پاسخ به  behi
1 سال قبل

سلام من به کوچ پین پول زدم العان دو هفته برداشت نمیده چطور پس بگیرم

امین
امین
پاسخ به  behi
1 سال قبل

چه جوی کمک میکنین

محمدرسولی
محمدرسولی
1 سال قبل

سلام چند روز من پول برداشت زدم نیمده

علی
علی
1 سال قبل

آقا کیو کلا هک شد پول من و شما و همه به درک واصل شد،اینم عاقبت طمع کار بودن و برداشت نکردن😁😁😁😁😁😁

علی
علی
1 سال قبل

من ۵ملیون واریز کردم همکار من انقدر وسوسه کرد منو ۵تومن دیگه ریختم هیچی هم برداشت نکردم تو دوهفته اونم به فنا رفت

هانیه
هانیه
پاسخ به  علی
1 سال قبل

منم ۱۰ تومن زدم ۳ روزه از دستم رفت😔

محمود
محمود
1 سال قبل

از امروزم کلا برنامه از دسترس خارج شد و کلی مردمو بد بخت کرد

ali
ali
1 سال قبل

سلام
دوستان متاسفانه یا خوشبختانه سایت کلا دیگه بسته شد،حرومشون بشه این همه پول
120 میلیون خودم هم رفت،یه هفته بود از سایت برداشت زده بودم ولی پولمو نمی داد
خدا خودش کمک حال هممون باشه

امیر راثی
امیر راثی
1 سال قبل

با عرض سلام خدمت دوستان، بنده امیر راثی از شهرستان خوی هستم بالای نود درصد از مردم خوی در این شرکت های کلاهبرداری سرمایه گذاری کرده بودن و پول هشتاد درصد از مردم رو خوردن و فقط یه تعداد انگشت شمار تونستن در اوایل پول بردارن،شایعاتی مبنی بر اینکه بری شکایت کنی به پولت میرسی و… دروغه چونکه چندماه پیش اطلاع رسانی شده بود که این شرکت ها کلاهبردار هستن و به هیچ وجه پول نذارین ولی هیچکس گوش نداد،الان این شرکت ها بالای سه هزار میلیارد تومن بالا کشیدن و رفتن!

مهدی
مهدی
1 سال قبل

تروخدا حداقل پولای مارو نخورید با هزار زحمت درآوردیم تروخدا یکی بهم جواب بده پولامون برمیگرده؟

امیر راثی
امیر راثی
پاسخ به  مهدی
1 سال قبل

اره صبح اول وقت تو حسابت هست😂

ma-r
ma-r
1 سال قبل

باسلام
من هم نمی توانم برداشت کنم لطفا اگر کسی تونسته برداشت کنه به منو راهنمایی کنه

Alizade
Alizade
1 سال قبل

بنظرتون امیدی هست پولی ک برداشت زدیم بیاد حساب؟آخه تو ترکیه اومده حسابشون فقط ایران اینجوری شده بخاطر پیگیری پلیس و اطلاعات فلان

باران
باران
پاسخ به  Alizade
1 سال قبل

مشخصه که دو در کردن رفتن چون پشتیبانیشونم ی چیز الکیه

fff
fff
1 سال قبل

990 دلار

فراز
فراز
پاسخ به  fff
1 سال قبل

چی؟

اروین
اروین
پاسخ به  fff
1 سال قبل

سلام پول شما اومد ب حساب

fff
fff
1 سال قبل

الان من 4 روزه برداشت زدم نیومده

داوود
داوود
1 سال قبل

از دسترس خارج شد و خیلیا رو بد بخت کرد

مهسا
مهسا
1 سال قبل

سلام سایت درسته ولی کسانی که پول خروج زدن پرداختی نداشته فکر کنم اینم بست و رفت فقط ظاهر قضیه اتفاقی نیفتاده

امیر راثی
امیر راثی
پاسخ به  مهسا
1 سال قبل

خیلی وقته بسته رفته خبر نداشتین

سعید
سعید
1 سال قبل

سایت و نرم افزارش رو کاملا بررسی کردم. تا الان پرداختی داشته. الان هم از لینک قبلی قابل نصبه. ولی اطلاعاتی که‌در مورد خودش میده دروغ هست و هیچ ارتباطی با ku Young bae موسس Qoo10 نداره.سایت از لحاظ اعتبار از 100 نمره 25 گرفته.تمامی نکات یک سایت اسکم رو داره. پس اگر کسی سرمایه گذاری میکنه فقط با سود کسب شده ادامه بده و اصل پول خود رو در بیارید.
توجه سایت qoo10online و آپ موجود در آن یک نرم افزار چینی است و فیک qoojpn است. البته خود qoojpn هم فیک Qoo10 است.

Fati
Fati
پاسخ به  سعید
1 سال قبل

چطورپولوخودمونو برداشت بزنیم

Arsan
Arsan
1 سال قبل

سایت ——– مثل همین سایته ازم ۳۰۰۰دلارکلاهبرداری کردآخرشم اکانتموبلاک کرددرباره این سایت تحقیق کنین پلیس سایبرم شکایت کردم گفتن ردشوبگیریم معلوم نیست کجاست

یوسف
یوسف
1 سال قبل

من پولم رو برداشت کردم ولی تا الان پولی نیومده به حسابم لطفا کسی هس اگه کمک کنید تا به سرمایمون برسیم جون بودیم تو دام یه عده خلاف کار افتادیم من ۴۴میلیونم رو ازدست دادم

اروین
اروین
پاسخ به  یوسف
1 سال قبل

سلام پولتون اومد بحسابتون؟؟؟

اروین
اروین
پاسخ به  یوسف
1 سال قبل

سلام پولتون اومد بحساب

علی
علی
پاسخ به  یوسف
1 سال قبل

مشتی شما دل شیر دارین من ده تومن هزینه کردم تا فی خالدون دارم میسوزم

رامین
رامین
1 سال قبل

خیلیا از این سایت پول کشیدن بیرون بر هیچکس پوشیده نیست ولی من در دامش افتادم درست وقتی که میخواستم وارد بشم پرید ولی 100 دلار 200 دلار مردم بدبختی که با هزاران امید این پول و جمع کرده بودن که شانسشون و تست کنن خوردن نداره روی سخنم با افرادی که پولهای انچنانی سود کردن هوای این افرادی که چند دلارشو از دست دادن و داشته باشین و کمکشون کنین اینا هم هموطنان شما هستن حالا بماند اون مسئول پروژه چطوری میخواهد این پولارو بخورد که مطمعنم نخواهد تونست

احمد
احمد
پاسخ به  رامین
1 سال قبل

جدی رفت؟

سعید
سعید
پاسخ به  رامین
1 سال قبل

سلام. خوشبختانه هنوز نپریده. لینک قدیمی نرم افزار رو دوباره نصب کنید .
همینطوری که تو سایت اعلام شد از این آدرس اپ دانلود نکنید ——————
مشابه اپ اصلی است ولی تقلبی هست.
در کل هر وقت سود کردید ، سود خودتون را بردارید تا اگه بسته شد حداقل ضرر ندید. این همه سود دادن منطقی نیست

حسین
حسین
پاسخ به  رامین
1 سال قبل

گوچپین که هنوزم هست،تو چجوری میگی پرید

راد
راد
پاسخ به  رامین
1 سال قبل

انتظار داشتین مسئول پروژه چی کار کنه یعنی ؟ سایت رو کلا جهت کلاهبرداری زده بودن ، پولارو کشید رفت دیگه

راد
راد
1 سال قبل

تموم شد دیگه اسکم شد رفت

علی
علی
1 سال قبل

نگران نباشید سایتش هست باید از سایت پشتیبان وارد بشید

Mohammadian
Mohammadian
پاسخ به  علی
1 سال قبل

کدومه سایتش برام بفرست ممنون

هانیه
هانیه
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام چطور میشه وارد شد لطفا بفرمایین

parinaz
parinaz
پاسخ به  علی
1 سال قبل

بیزحمت اسم سایت رومیگین

علی
علی
1 سال قبل

حساب من کلا پرید هرچی میزنم میگه این شماره موجود نیس

سجاد
سجاد
1 سال قبل

سلام Qoojpnبکلی قطع شده ایا!؟

Amir
Amir
1 سال قبل

———-
این سایت کیو۱۰ هست برای ثبت نام کلیک کنید

Mohammadian
Mohammadian
پاسخ به  Amir
1 سال قبل

داداش کدوم سایتش

Amir
Amir
1 سال قبل

—–

این سایت کیو ۱۰ هست، اگه تمایل به سرمایه گذاری داید ثبت نام کنیدamir

Yas
Yas
1 سال قبل

برنامه پرید؟؟

علب
علب
1 سال قبل

——-
این سایت جدیدش هست از این میتونید وارد بشید

Yas
Yas
پاسخ به  علب
1 سال قبل

برام میفرستی سایت رو

مونا
مونا
پاسخ به  علب
1 سال قبل

لطفا سایت جدیدو میفرستی

بهنام
بهنام
پاسخ به  علب
1 سال قبل

سلام برا منم میفرستین

Mmmmmmm
Mmmmmmm
پاسخ به  علب
1 سال قبل

اسم سایت رو به منم میفرستی

سجاد
سجاد
پاسخ به  علب
1 سال قبل

کو سایت جدیدش

یوسف
یوسف
پاسخ به  علب
1 سال قبل

میتوانید ب ای منم بفرستید ممنون میشم

صابر
صابر
پاسخ به  علب
1 سال قبل

سلام کو سایت گوچپین جدیدش اگه داری با ایدی تلگرام من بفرستین
———————-

رضا
رضا
1 سال قبل

این برنامه شباهت زیادی با بورس خودمان داشت. پنج ماه سود خوب داد سرمایه مردم را جذب کرد. بعد ان کسانی که اخر ماجرا وارد این برنامه شده اند بیچاره کرد.

سامان
سامان
1 سال قبل

از دیشب متاسفانه نرم افزار بعد بونس های سنگین بسته شده و سرمایه ها از بین رقت ۱۴۰ میلیون ضرر کردم

علب
علب
پاسخ به  سامان
1 سال قبل

——–
داداش نگران نباش این سایتش عوض شده این پشتیبانشه

Mohammadian
Mohammadian
پاسخ به  علب
1 سال قبل

داداش برام میفرستی سایت رو ممنون

علی
علی
1 سال قبل

qoojpn وکلاهبرداری واقعی

واقعیت واقعیتی
واقعیت واقعیتی
1 سال قبل

اگر کار هم بکنه واقعی هم باشه که خیلی ها میگن ۷ ماهه دارن کار میکنن و سود میکنن با این شایعه ها میخوان صدمه بزنن
یه برنامه چطور میتونه دوم بیاره جلو تبلیغات منفی معلوم شد سرمایه دست اکثر مردم باشه به شدت ضرره این … یه مثال بزنم کارگری که ۲۰۰ تومن کار میکرد الان باید بهش ۵۰۰ بدن تا برده این … باشه
حالا خودتون بیابید که قضیه چیه چرا ناراضین از سود مردم

فرهاد
فرهاد
1 سال قبل

یع فامیل داریم ۲۰۰ تومن گذاشت ۴۰۰ تومن برداشت زد

Mhmd
Mhmd
1 سال قبل

اونجا که‌میگی توی گوگل پلی qoo رو‌ سرچ‌کنین چیزی نیس برعکسش توی appstore سرچ‌کنی میوفته اول آی او اس معتبره یا اندروید؟ درضمن هنوز هیچ قربانی نگرفته

پدرام
پدرام
پاسخ به  Mhmd
1 سال قبل

من چهار روز پیش برداشت زدم هنوز نیومده شما توی این هفته برداشت زدی؟

صمد
صمد
1 سال قبل

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی این برنامه کاملا واقعی هستش کسانی که میخوان وارد برنامه بشن با این کد ——————–به راحتی وارد برنامه شوید و درآمدزایی کنید

امیرمحمد
امیرمحمد
1 سال قبل

با سلام خدمت دوستان عزیز این برنامه کاملا واقعی هستش کسانی که میخوان ثبت نام کنن یا اینکه نمیتوانند به راحتی وارد برنامه بشن با این لینک ——————– و با این کد معرف ————-وارد برنامه بشین و درآمدزایی کنید

الهه
الهه
پاسخ به  امیرمحمد
1 سال قبل

شما هم میخاید با این کد از طرف شما زیر مجموعه بشن و به پولی هم دست خودتونو بگیره

tyrt
tyrt
پاسخ به  امیرمحمد
1 سال قبل

tyutyutyu

kiumars
kiumars
1 سال قبل

چقدر نظرات کاربران ناامید کننده هست الان دلیلشو میفهمم که چرا اکثر پروژه های پانزی میان توی ایران تبلیغ میکنن

همون یه نفر
همون یه نفر
پاسخ به  kiumars
1 سال قبل

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

رامین
رامین
پاسخ به  kiumars
1 سال قبل

دقیقا،هر کسی میتونه بیاد ایران و با یه تبلیغ کوچیک پولدار بشه و یه شبه برداره بره

karim
karim
1 سال قبل

اینه گوچپن نهایتا به یک پروژه کلاهبرداری ختم خواهد شد . شکی توش نیست.
ولی لطفا به دروع نگید قربانیان زیادی گرفته
این پروژه فعاله و هنوز کار میکنه. و همه دارن سود میکنن. بنابراین هنوز کسی قربانی نشده
درآینده قربانی خواهد گرفت
لطفا نحوه نگارشتون واقعیت رو منعکس کنه. تا به این لحظه 3/8/1401 کسی نمیتونه مدعی بشه که قربانی گوچپین بوده و ضرر کرده

پرستو کاشانی
پاسخ به  karim
1 سال قبل

با سلام و احترام. منبع شما برای این اطمینان خاطر که هیچ کسی قربانی این پروژه نشده چیه؟ ضمن اینکه صرف نظر از اینکه کاربری به صورت مقطعی هم بتونه سود کسب کنه در نهایت قربانی این پروژه است و همه کاربران حتی اون هایی که فک میکنن الان دارن سود میگیرن هم به هر حال قربانی ان.

پدرام
پدرام
پاسخ به  karim
1 سال قبل

من سه روز پیش برداشت زدم هنوز نیومده شما این هفته برداشت زدید

غازغول
غازغول
پاسخ به  karim
1 سال قبل

آخه پولا رو برنمیگردونه الان یک هفته است کسی نتوانسته برداشت کنه

hamid
hamid
1 سال قبل

سلام به دوستان عزیز به راحتی وارد برنامه شین و درآمدزایی کنید این برنامه واقعی هستش از اینجا میتونین ثبت نام کنین ———

امیرمحمد
امیرمحمد
1 سال قبل

با سلام خدمت دوستان عزیز این برنامه کاملا واقعی هستش و درآمدزایی میکنند کسانی که نمیتوانند به راحتی وارد برنامه شوند با این لینک——— وارد برنامه شوید و دآمدزایی کنید

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط امیرمحمد
Ali
Ali
پاسخ به  امیرمحمد
1 سال قبل

سلام میشه لینکشو بهم بدی برداشت زدم بحسابم نیومده ———– ممنون میشم

امیرمحمد
امیرمحمد
1 سال قبل

سلام به دوستان عزیز کسانی به راحتی وارد برنامه شین و درآمدزایی کنید این برنامه واقعی هستش و بعضی ها تا چند میلیارد سود کردن

یه نفر
یه نفر
1 سال قبل

تو اپ استور اپل تونستم لینکشو پیدا کنم. ————-
چک بکنید ببینید این همونه یا نه. اگه همون باشه، یکی از معیارهای پانزی بودن، برطرف میشه.

همون یه نفر
همون یه نفر
پاسخ به  یه نفر
1 سال قبل

من که خودم به شخصه خیلی محتاطم تو واریز پول. چون بالاخره یه تومن هم یه تومنه و معلوم نیست راس این هرم که این همه پولای ریز ریز که دونه به دونه مقدارش شاید به چشم یک نفر خیلی نیاد ولی وقتی به تعداد کاربرا ضرب کنید عدد قابل توجهی بدست خواهد اومد، به کجا ختم میشه و به جیب کی میره ولی خوبه که در موردش بحث بشه که احیانا یه راه امنی بشه جستجو کرد که حداقل ریسک رو داشته باشه برا سود بردن از این اپ.

سهیل
سهیل
1 سال قبل

در ضمن پانزی به سیستمی میگن که شما بدون زیرمجموعه سودی عایدت نشه ولی توی این پلتفرم بدون زیرمجموعه هم یتونی سود کنی

pdram
pdram
پاسخ به  سهیل
1 سال قبل

سلام چطور لطف میکنی توضیح ایمیل بدید

سهیل
سهیل
1 سال قبل

اپلیکیشن داخل اپ استور قابل دانلود هست دوست عزیز

رامین
رامین
1 سال قبل

سلام دوستان خسته نباشین من هولوش یک ماهی هست که توی این برنامه گوجیپن سرمایه گذاری کردم ۴٫۵ میلیون پول گذاشتم و نزدیگ ۲۵ روزی میشه ۳ میلون سود کردم هنوز هیچ مشکلی برام پیش نیومده اما من خیلی از این برنامه میترسم میدونم که قرار قطع بشه اما من ۴.۵ میلونی که گذاشته بودم برداشتم الان فقط ۳ تومن سودی که کردم بودم مونده توی برنامه روزی تقریبان ۳ دلار میده فعلان استفاده میکنم ببینم چی میشه ممنون

امیر
امیر
1 سال قبل

جالبه خیلیا میدونن اینا کلاهبرداریه ولی بازم ریسک میکنن و اکثرا با این فکر وارد میشن ک ده روزه سرمایمون برمیگرده.اگرم خوردن انگار گم کردیم پولو