اگر ادغام اتریوم اشتباه انجام شود، چه اتفاقی می افتد؟ آیا خطری بیت کوین را تهدید می کند؟

اگر ادغام اتریوم اشتباه انجام شود، چه اتفاقی می افتد؟ آیا خطری بیت کوین را تهدید می کند؟

همانطور که بازار ارزهای دیجیتال برای ادغام اتریوم در ماه آینده آماده می شود، نوسانات در سراسر اکوسیستم وجود دارد. بروز رسانی ادغام، ممکن است نوسانات کوتاه مدتی را بر روی سایر ارزهای دیجیتال ایجاد کند. اما پیش بینی گسترده ای وجود دارد که قیمت اتریوم (ETH) پس از ارتقاء ممکن است افزایش یابد. اقدام نهایی ادغام اتریوم برای حدود 15 سپتامبر توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده است.

تاثیر ادغام اتریوم بر دیگر ارزهای دیجیتال

در همین حال، باید دید که بیت کوین (BTC) و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در هفته های منتهی به ارتقاء چه واکنشی نشان خواهند داد. با این حال، هرگونه احتمال اشتباه یا تاثیر منفی ادغام اتریوم برای اکوسیستم ویرانگر خواهد بود. بازار در حال حاضر سال سختی را تجربه کرده است که از سقوط شبکه ترا شروع شده است.

سامسون مو، یکی از حامیان بیت کوین، احساس می کند که توسعه دهندگان اتریوم، توکنومیک را بر تقویت شبکه ترجیح می دهند. او اضافه کرد که در نتیجه ادغام، اتریوم می تواند از حالت غیرمتمرکز خارج شود و تحت نظارت قرار گیرد. موو همچنین گفت که شرط استیک کردن 32 اتریوم اثبات سهام را بسیار متمرکز کرد. اعتبار سنجی اتریوم برای فعال کردن نرم افزار باید 32 توکن ETH واریز کند.

مشکلات اتریوم ناشی از بهینه‌سازی دائمی توکنومیک بر عدم تمرکز، امنیت و انعطاف‌پذیری است. به نظر می‌رسد ادغام و POS منجر به جذب کامل نظارتی توسط صرافی‌های متمرکز و پلتفرم‌های سهام می‌شوند و هیچ راهی برای آنها وجود ندارد.

آیا خطری بیت کوین را تهدید می کند؟

بخشی از سرمایه گذاران در جامعه کریپتو نگران خطر احتمالی بروز رسانی ادغام اتریوم برای کل بازار هستند. یکی از Foss در توییتر گفت: ادغام خطر نزولی بزرگی برای دارایی‌های دیجیتال دارد، اما همه تحت فشار قرار گرفته‌اند. او این احساس را به دلیل همبستگی اتریوم با BTC دارد. تا کنون، اتریوم با افزایش اخیر قیمت، علیرغم وجود داده های منفی، حرکت مثبتی از خود نشان داده است. طبق داده‌های OKLink، پیشرفت ادغام اتریوم 96.55٪ کامل شده است. با توجه به هش ریت فعلی، انتظار می‌رود که ادغام به احتمال زیاد در 15 سپتامبر اتفاق بیفتد.

طبق گزارش سایت کوین مارکت کپ، اتریوم در زمان نگارش با قیمت 1636 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 9.77 درصد کاهش داشته است. در یک هفته گذشته، اتریوم پس از رسیدن اخیر به مرز 2000 دلار، 18.54 درصد کاهش یافت.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Peyman
Peyman
1 سال قبل

با سلام ممنون از اطلاعات به روز شما .بنده به یک مشکلی خوردهام راهنمایی میخواهم .امروز من ledger nano s خود رو به روز کردم بدون هیچ فرستادن ادرس کیف پول تمام اتریوم های من به دو ادرس فرستاده شد و دیگر داخل لجر من اتریوم نیست ایا از من به سرقت رفته یا اینکه به خاطر ادغام است بر میگردد.ممنون از لطف شما