اگر دوج کوین به عنوان ارز رسمی توییتر انتخاب شود، چه اتفاقی می افتد؟

اگر دوج کوین به عنوان ارز رسمی توییتر انتخاب شود، چه اتفاقی می افتد؟

با آماده شدن ایلان ماسک برای راه‌اندازی پرداخت‌های توییتر، دوج کوین (DOGE) تا چه حد امکان تبدیل شدن به ارز رسمی توییتر را دارد؟

پس از خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک از توییتر در سال 2022، کاملاً مشهود است که این کارآفرین میلیاردر اهداف بزرگی برای پلتفرم میکروبلاگینگ در سر دارد. پس از تصمیم ماسک برای فاش کردن اسلایدهایی از صحبت های شرکت توییتر خود در نوامبر 2022 – که برنامه هایی را برای آنچه که این کارآفرین 51 ساله به عنوان “اپلیکیشن همه کاره” نامیده بود، فاش کرد گمانه زنی های شدیدی در مورد آینده این پلتفرم وجود دارد.

آیا ایلان ماسک دوج کوین را انتخاب می کند؟

اخیراً، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرعامل تسلا ایده ویژگی «پرداخت توییتر» را مطرح کرده است که در آن شرکت رسانه‌های اجتماعی قبلاً درخواست مجوزهای دولتی در ایالات متحده را آغاز کرده است. این به عنوان تلاشی برای ایجاد جریان های درآمد اضافی خارج از دسته تبلیغاتی انجام می شود. اگرچه امید به گنجاندن کریپتو در ویژگی به اصطلاح پرداخت وجود داشت، اما در کمال تاسف همه، کنار گذاشته شد. جامعه دوج کوین به طور خاص به دلیل علاقه شناخته شده ایلان به پروژه ارزهای دیجیتال به میزان بیشتری نسبت به سایرین تحت تاثیر قرار گرفت.

پیاده‌سازی ارزهای دیجیتال در پلتفرم برای شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان جهانی مانند توییتر، ممکن است حرکتی متحول کننده برای تبدیل آن به «برنامه همه چیز» باشد. توییتر می‌تواند به یک غول تبلیغاتی با سیستم پرداختی تبدیل شود که به اندازه Google یا PayPal در مقیاس جهانی مؤثر است که با اجرای خرید با یک کلیک برای محصولات برچسب‌گذاری شده در پست‌ها شروع می‌شود و با تشکیل یک کیف پول رمزنگاری تعبیه‌شده برای پرداخت هزینه اقلام دیجیتالی مانند توکن های NFT پایان می‌یابد.

⁉️بنابراین، این سوال پیش می‌آید که اگر ایلان واقعاً DOGE را در سیستم پرداخت جدید توییتر وارد می‌کرد، چه اتفاقی می افتد؟ بیایید دریابیم!

دوج کوین نامزد اصلی تایید شده در توییتر

ایلان ماسک هشدار داد که توییتر «باید به نحوی پول دربیاورد» پس از اینکه مالک جدید این شرکت برنامه‌های خود را برای یک سرویس راستی‌آزمایی ممتاز در شبکه فاش کرد. و با وجود این واقعیت که وسواس ماسک با ارز دیجیتال مبتنی بر میم Dogecoin برای مدت قابل توجهی گزارش شده است، تاریخچه این سکه آن را رقیب خوبی برای برآورده کردن الزامات یک ارز مجازی است که می تواند برای پرداخت های دیجیتال در توییتر پذیرفته شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 138 میلیارد Dogecoin در گردش است و ارزش آن چندان بالا نیست، این ارز دیجیتال پرچمدار به عنوان یک رقیب قوی برای نقش یک ارز بومی در پلتفرم هایی مانند توییتر ظاهر می شود. نه تنها این، توکن DOGE در حال حاضر توسط بسیاری به عنوان وسیله ای برای سیستم پاداش در توییتر و دیگر پلتفرم ها مانند Reddit استفاده می شود. در نتیجه، برخی از موارد استفاده اکتشافی را هنگامی که به عنوان پول آنلاین استفاده می شود، نشان داده است. با این حال، نوسانات ناشی از آن – نه فقط برای DOGE بلکه برای همه ارزهای دیجیتال به طور کلی – تنها چیزی است که مانع از تبدیل شدن آن به جریان اصلی می شود.

چند راه حل پیشنهادی توسط مشاغلی وجود دارد که بر توسعه بلاک چین متمرکز هستند، و یکی از آنها شامل قفل کردن ارزش توکن برای مدت زمان مشخصی است. این به کاهش نوسانات کمک می کند و این امکان را برای هر کسی فراهم می کند تا بدون زحمت با استفاده از ارزهای دیجیتال تراکنش داشته باشد. اکنون، اینکه دقیقاً چگونه برای DOGE و توییتر پیاده‌سازی می‌شود، چیزی است که بهتر است به کارآفرینان فناوری واگذار شود.

🔺با این حال، مهمترین چیزی که باید در نظر داشت این است که چنین اتفاقی دور از ذهن نیست و اگرچه ایلان برنامه‌ ریزی کرده است که پرداخت‌های آینده توییتر ابتدا با ارز فیات راه اندازی، اما از ادعای کریپتو به عنوان تصمیم بعدی صرف نظر نکرده است. حمایت عمومی مکرر او از میم کوین ها با مضمون سگ، آن را به مناسب ترین گزینه برای پرداخت های مبتنی بر رمزنگاری در آینده نزدیک تبدیل می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.1 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments