آیا افزایش قیمت گالا یک تله بود

آیا افزایش قیمت گالا یک تله بود؟ بررسی نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید!

🔺قیمت گالا از 30 دسامبر تاکنون بیش از 100 درصد افزایش یافته است.

🔺با این حال، سودگیری آغاز شده است، بنابراین کاهش قیمت قریب الوقوع است.

گالا یک دارایی مبتنی بر اتریوم [ETH]، از 30 دسامبر شاهد افزایش قیمت قابل توجه 194 درصدی بوده است. داده‌های Santiment نشان می‌دهد که پادشاه آلت‌کوین‌ها از اواسط سپتامبر به بالاترین قیمت 0.048 دلاری رسیده است و به صف دیگر آلت‌کوین‌هایی که در سال 2023 رشد داشته‌اند، می‌پیوندد.

داده های سنتیمنت

افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال را می توان به افزایش معاملات نهنگ هایی که برای خرید گالا اقدام می کنند، نسبت داد. با توجه به پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای، از آغاز سال، تعداد تراکنش های نهنگ GALA که بیش از 100,000 دلار بود، بیش از 10,000 درصد افزایش یافت.

به طور مشابه، برای تراکنش‌های نهنگ که بیش از یک میلیون دلار بود، این تعداد بیش از 500 درصد افزایش یافت. برای دارایی های رمزنگاری شده، یک همبستگی قوی بین افزایش فعالیت نهنگ و عملکرد مثبت قیمت وجود دارد.

به همین ترتیب، رشد در فعالیت شبکه می تواند به طور مثبت بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد. از پایان سال تجاری 2022، گالا شاهد افزایش فعالیت شبکه بود.

🔰در نتیجه، تعداد آدرس‌های منحصر به‌ فرد که روزانه توکن‌های گالا را مبادله می‌کنند، شاهد افزایش بود. به طور مشابه، تقاضای جدید برای آلتکوین همراه با تعداد تراکنش های تکمیل شده گالا افزایش یافت.

به ازای Santiment، تعداد آدرس‌های فعال روزانه که گالا معامله می‌کنند، از آن زمان 500% افزایش یافته است. تا 9 ژانویه، 7655 آدرس منحصربه‌ فرد توکن‌های GALA را معامله کردند.

همچنین، گالا شاهد هجوم تقاضای جدید بود زیرا تعداد آدرس‌های جدید ایجاد شده روزانه در شبکه برای تجارت آلت‌ کوین 672 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، تعداد تراکنش های تکمیل شده شامل توکن های گالا از پایان سال 2022 تا کنون 646 درصد افزایش یافته است.

تحلیل ارز گالا

بررسی حرکت قیمت گالا در نمودار روزانه نشان داد که قیمت فعلی آن در منطقه ای که بیش از حد خرید شده است، در نوسان است.

در زمان انتشار، شاخص‌های حرکت کلیدی قدرت نسبی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) در بالاترین حد خرید مشاهده شدند، که اغلب حفظ آن برای خریداران دشوار است. RSI روی 88.75 است، در حالی که MFI عدد 97.13 دلار را نشان می دهد.

♦️شرایط خرید بیش از حد اغلب به عنوان یک علامت هشدار در نظر گرفته می شود که قیمت دارایی ممکن است به دلیل اصلاح باشد، زیرا قیمت های بالا ممکن است در دراز مدت پایدار نباشند. علاوه بر این، می تواند سیگنالی باشد که احساسات بازار بیش از حد خوش بینانه است و نمی تواند سطوح فعلی را حفظ کند.

چارت روزانه ارز گالا

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل فعالیت های مبادله ای GALA در بلاک چین نشان داد که در زمان انتشار، زمانی که سرمایه گذاران موقعیت های خود را بسته اند، کسب سود در جریان بود. در چهار روز گذشته، عرضه گالا در 5 درصد افزایش یافته است.

در مقابل، تعداد توکن‌های GALA که در خارج از مبادلات نگهداری می‌شوند 0.38 درصد کاهش یافت. این نشان می دهد که دارندگان گالا دارایی های خود را برای فروش به صرافی ها می فرستادند.

تعداد توکن های گالا در داخل و خارج از صرافی

جالب اینجاست که با وجود افزایش قیمت در چند هفته گذشته، بسیاری از دارندگان هنوز متحمل ضرر شده اند. نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) گالا نشان داد که alt برای آگوست 2022 کمتر از ارزش گذاری شده بود.

شاخص MVRV و قیمت گالا

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments