هشدار: کلاهبرداران به طور بالقوه از برند Shiba Inu برای سرقت ترون استفاده می کنند

هشدار: کلاهبرداران به طور بالقوه از برند Shiba Inu برای سرقت دارایی کاربران در بلاک چین ترون استفاده می کنند

PeckShield اطلاعیه ای در مورد توکن Shiba Inu در بلاک چین Tron منتشر کرده است که به نظر می رسد یک هانی پات برای کاربران شیبا اینو است که می خواهند سرمایه خود را به بلاک چین دیگری منتقل کنند.

طبق گفته شرکت امنیتی بلاک چین، این قرارداد حاوی کدی است که فروش توکن را فقط برای کاربرانی که در لیست سفید قرار دارند، مجاز می‌سازد. آدرس‌های کیف پولی که توکن‌ها را دریافت کرده‌اند اما وارد لیست سفید نشده‌اند، قادر به انتقال وجه نخواهند بود.

توییت PeckShield

PeckShield همچنین توصیه می کند از هرگونه توکن یا سکه ای که توانایی کاربران را برای فروش، انتقال یا انجام عملیات با سرمایه خود محدود می کند، اجتناب کنید. اغلب، توسعه دهندگان فروش توکن را باز می کنند، توکن ها را توزیع می کنند و سپس برخی کیف پول ها را از فروش دارایی های دیجیتال در صرافی ها محدود می کنند.

تنها راه حل مشکلات و جلوگیری از سوءاستفاده جدی، فورک کردن کل توکن است که در شرایط عدم تمرکز کامل جامعه یا توکنی با سرمایه نسبتاً کم و تعداد دارندگان تقریباً غیرممکن است.

با توجه به صفحه bscscan، توکن ShibaTron دارای ارزش سرمایه 60 میلیون دلاری و 5500 دارنده است که می تواند پروژه بزرگی برای یک توکن با اکسپلویت قابل توجهی که در کد پنهان شده است در نظر گرفته شود.

همانطور که صفحه تراکنش نشان می دهد، کاربران زیادی با وجود تمام هشدارهای در مورد سواستفاده ار نام تجاری شیبا اینو برای سرقت ترون منتشر کرده اند و در رسانه های اجتماعی هنوز با قرارداد تعامل دارند و آلت کوین های خود را با توکن مبادله می کنند. برخی از کاربران نیز ابراز امیدواری می کنند و توجه دارند که توسعه دهندگان این قانون را ناخواسته در کد رها کرده اند و سعی در کلاهبرداری از کاربران خود ندارند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments