جنگ معامله گران وال استریت بر سر روند بیت کوین، چه کسی برنده خواهد شد؟

جنگ معامله گران وال استریت بر سر روند بیت کوین، چه کسی برنده خواهد شد؟

بزرگترین ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) جهان همچنان با گرمای فروش در بازار سهام ایالات متحده مواجه است. در روز جمعه، قیمت بیت کوین (BTC) با 2 درصد کاهش در سطح 38639 دلار با ارزش بازار 734 میلیارد دلار معامله می شود.

سرمایه گذاران شک دارند که اگر فروش در بازار سهام ایالات متحده ادامه یابد، ما می توانیم بیت کوین را تا سطح 30000 دلار اصلاح کنیم. با این حال، ویلی وو، تحلیلگر محبوب بازار، خاطرنشان می‌کند که بازیگران نهادی با کوچکترین ریزش قیمت عرضه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. او این را بر اساس افزایش عرضه غیرنقد بیت کوین در صرافی ها پیش بینی می کند. یادداشت های وو:

قیمت بیت کوین به دلیل اینکه وال استریت قراردادهای آتی را در یک تجارت بدون ریسک کلان می فروشد، یک طرفه است. در همین حال، پول سازمانی بیت کوین نقطه ای را در اوج نرخ ها جمع آوری کرده و به کیف پول های سرد واریز می کنند. چنین مواقعی است که من فشار شوک عرضه سه ماه چهارم 2020 را به خاطر می آورم.

علاوه بر این، ویل وو، تحلیلگر بازار می‌نویسد: «قیمت بیت‌کوین به خوبی حفظ می‌شود، در حالی که داده ها گواهی بر خرید بی‌ سابقه‌ای است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد. به عبارت دیگر: سرمایه گذاران در حال حاضر بیت کوین را به عنوان یک پناهگاه امن می بینند، زمان می برد تا قیمت منعکس شود. منتظر بمانید تا وضعیت قرارداد های آتی مشخص شود».

موسسات و بیت کوین

بازیگران نهادی اخیراً با بالغ شدن طبقه دارایی، علاقه بیشتری به بیت کوین نشان داده اند. برخی از برترین موسسات بانکی وال استریت در میان افزایش تقاضای مشتریان شروع به ارائه محصولات و خدمات مرتبط با بیت کوین کرده اند.

در گذشته، سرمایه‌ گذاران میلیاردر مانند ری دالیو را دیده‌ایم که در مورد بیت‌کوین صحبت می‌کنند و اینکه چرا باید بخش کوچکی از پرتفوی خود را به عنوان پوشش حفاظتی به BTC اختصاص دهند. روز پنجشنبه، 28 آوریل، گلدمن ساکس، غول وال استریت، ارائه وام هایی با پشتوانه بیت کوین را به مشتریان آغاز کرد. این اولین بانک بزرگ ایالات متحده است که وام های وثیقه بیت کوین را به مشتریان ارائه می دهد.

سخنگوی گلدمن ساکس به بلومبرگ گفت: این معامله به دلیل ساختار و مدیریت ریسک 24 ساعته برای گلدمن جالب بود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments